درایر

9 کالا
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی یا خشک کن هوای کمپرسور، جهت استعلام قیمت خرید درایر تبریدی کمپرسور و دریافت مشخصات فنی با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
درایر جذبی چیست؟ نمایندگی فروش انواع درایر جذبی، هیتر دار، بدون هیتر یا هیتلس، هوای فشرده، عملکرد، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
35,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی میکروپور (Mikropor)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
16,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع درایر فشار قوی میکروپور (Mikropor)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
42,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی آرنیکا، درایر فشار قوی Arnika، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
21,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی وایز ایر (Wiseair)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
26,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی آبک (Abac)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی ترای کمپ (TryComp)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
45,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع درایر تبریدی اطلس کوپکو (Atlas Copco)، درایر آب خنک و هوا خنک، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

درایر

درایر کمپرسور چیست؟

درایر کمپرسور موجب جلوگیری از ایجاد رطوبت و زنگ زدگی در سیستم لوله کشی انتقال هوای فشرده و همچنین جلوگیری از آسیبب و خرابی ابزار های پنوماتیکی متصل به سیستم هوای فشرده کمپرسور می شود. استفاده از درایر کمپرسور باد یکی از گام های اساسی و مهم در پاکی و تمیزی هوای فشرده خروجی از پمپ باد می باشد، ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که گام بعدی که مکمل گام اولیه می باشد، استفاده از تله آبگیر کمپرسور و میکروفیلترهای اولیه و ثانویه کمپرسور می باشد که درصد خلوص پاکی و تمیزی هوای فشرده را تا 99 درصد افزایش خواهد داد.

امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از کمپرسور های هوای فشرده (پیستونی، اسکرو) در انواع صنایع کوچک و بزرگ و همچنین لزوم داشتن هوای فشرده پاک و تمیز و خالی از هر گونه آلاینده های محیطی و رطوبت آب و روغن، مصرف کنندگان سیستم های هوای فشرده را مجاب به استفاده از درایر کمپرسور هوا یا خشک کن صنعتی کرده است.

برندهای معتبر درایر کمپرسور

از معتبرترین برندهای سازنده درایر تبریدی و درایر جذبی که در بازار ایران موجود می باشد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، می توان به شرکت هایی نظیر میکروپور ترکیه، آرنیکا (TRYCOMP)، وایز ایر، سیف (SAFE)، فینی ایتالیا، آبک ایتالیا، کایزر، آی کمپ، هیتما، اینگرسولرند و غیره اشاره کرد.

برند های تولید کننده درایر کمپرسور
درایر Mikropor درایر Arnika
درایر میکروپور درایر آرنیکا

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

درایر Wise Air درایر Abac
درایر وایز ایر درایر آبک
درایر Ingersoll Rand درایر Fini
درایر اینگرسول رند درایر فینی

انواع درایر کمپرسور هوا

درایر کمپرسور باد به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  • درایر تبریدی کمپرسور
  • درایر جذبی کمپرسور

درایر تبریدی کمپرسور چیست؟

درایر تبریدی کمپرسور

یکی از انواع درایر کمپرسور باد، درایر تبریدی می باشد که بعد از کمپرسور هوای فشرده از نوع پیستونی یا اسکرو قرار می گیرد و به وسیله سرد کردن هوای خروجی از پمپ باد باعث میعان و کندانس شدن بخار آب و بخار روغن موجود در هوای فشرده می شود که از این طریق بخار به مایع تبدیل شده و به وسیله اتودرین از درایر تبریدی خارج می گردد.

درایر تبریدی کمپرسور توانایی جذب رطوبت تا نقطه شبنم حداقل 3 درجه سانتیگراد را دارا هستند و برای مقادیر کمتر از 3 درجه سانتی گراد مصرف کننده ناچار به انتخاب و استفاده از درایر جذبی می باشد. (نقطه شبنم عبارت است از دمایی که در آن بخار آب تبدیل به ذرات مایع می گردد.)

درایر جذبی کمپرسور چیست؟

درایر جذبی کمپرسور

یکی دیگر از انواع درایر کمپرسور درایر جذبی می باشد که در صنایع حساس جهت حذف آلایندگی و ذرات بخار آب و روغن بعد از کمپرسور اسکرو قرار می گیرد. عمده ترین تفاوت آن با درایر تبریدی میزان نقطه شبنم می باشد که محدوده نقطه شبنم درایر جذبی بین 30- تا 3 درجه سانتیگراد می باشد.

درایرهای جذبی از دو برج تشکیل شده است که داخل این برج ها مواد جاذب رطوبت از نوع مولکولارسیو یا آلومینا اکتیو قرار گرفته است که عملیات جذب رطوبت توسط این مواد صورت می پذیرد و همواره یکی از برج ها در حال جذب رطوبت و برج دیگر در حال احیای مواد جاذب رطوبت خود می باشد که این عمل توسط قرار دادن هیتر برقی یا بلوئر هوا اتفاق می افتد.

درایر جذبی در دو نوع هیتردار و بدون هیتر ساخته می شود و بر روی آن یک جفت میکروفیلتر اولیه و ثانویه و یک تله آبگیر قرار داده می شود. از جمله نقاط ضعف درایر جذبی نسبت به درایر تبریدی می توان به هزینه تعمیر و نگهداری بالاتر و همچنین قیمت بالاتر اشاره کرد.

مزایای درایر کمپرسور
  • افزایش کیفیت هوای فشرده
  • افزایش راندمان سیستم
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات مصرفی
  • جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله های انتقال هوای فشرده
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم و ادوات پنوماتیکی 
  • افزایش کیفیت محصول تولیدی

معیار های تمیزی هوای فشرده

از جمله مهم ترین مواردی که به هنگام بررسی کیفیت هوای فشرده می بایست مورد بررسی قرار گیرد عبارتند از:

  • میزان مقدار روغن موجود در هوای فشرده
  • میزان رطوبت آب موجود در هوای فشرده
  • میزان ذرات معلق در هوای فشرده
  • دمای خروجی هوای فشرده بعد از کمپرسور باد
  • میزان بوی نامطبوع
  • میزان باکتری موجود در هوای فشرده