لوازم مصرفی سردخانه

21 کالا
نمایندگی فروش انواع روغن کمپرسور تبرید، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
180,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش و تامین کننده انواع فیلتر درایر و فیلتر کر درایر دانفوس، آلکو، کستل، فیلتر درایر GMC، کر درایر ضد اسید، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
نمایندگی فروش انواع گاز مبرد چیست؟، کمپرسور و سردخانه و چیلر و یخچال، گاز فریون، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
2,800,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع گاز فریون کولیب (Coolib)، گاز مبرد کولیب، استارگت، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
4,300,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع کپسول گاز مبرد R134a، گاز فریون آر134، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,400,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع گاز R22 مبرد، فریون، کپسول گاز آر 22، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
4,200,000
تومان
تماس بگیرید
گاز مبرد R410a چیست؟ نمایندگی فروش انواع گاز فریون R410a، گاز کولر گازی R410a، گاز R410a، گاز کولرگازی فریون R410، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
2,500,000
تومان
تماس بگیرید
گاز مبرد R407c چیست؟ نمایندگی فروش انواع کپسول گاز R407c، گاز R407، گاز کولر R407c، خصوصیات گاز R407c، فشار کاری گاز R407c، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
3,200,000
تومان
تماس بگیرید
گاز مبرد R404a چیست؟ نمایندگی فروش انواع گاز مبرد R404a، فریون آر 404، نحوه شارژ، جایگزین، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,100,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع گاز فریون هانیول، گاز مبرد Honeywell، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
9,700,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع روغن سانیسو، روغن چیلر لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع گاز فریون هارپ، گاز مبرد Harp، گاز کولر، تبرید، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

لوازم مصرفی سردخانه

لوازم مصرفی سردخانه چیست؟

لوازم مصرفی سردخانه عموما شامل روغن کمپرسور، گاز مبرد و فیلتر درایر می باشند. این مواد به دلیل حساسیتی که دارند باید در زمان های مشخص بررسی شوند و حتما از نوع کاملا مطمئن و مرغوب باشند.

در سیستم تبرید سردخانه زیر صفر و بالای صفر برای حفظ سیستم و همچنین پایداری راندمان، در بازه های معین احتیاج به سرویس و شارژ مجدد دارند و همچنین در برخی مواقع مانند خرابی کندانسور، اواپراتور و تعویض کمپرسور تبرید احتیاج به تعویض و یا شارژ لوازم مصرفی سردخانه می باشد. برای مثال در هنگام تغییر گاز سیستم تبرید بنا بر نوع گاز احتمال تعویض روغن کمپرسور نیز وجود دارد و در این حالت هم به گاز و هم روغن مرغوب و متناسب با سیستم نیاز است.

فروش لوازم مصرفی سردخانه

هایپر صنعت فامکو با ارائه بهترین برند های جهان در لوازم مصرفی سردخانه و همچنین با ارائه مناسب ترین راهکار و قیمت در سیستم های تبرید و سردخانه، به عنوان یکی از معتبر ترین مراجع در تامین قطعات سردخانه شناخته می شود.

لوازم مصرفی سردخانه

انواع لوازم مصرفی سردخانه

لوازم مصرفی مورد استفاده در سردخانه عبارتند از:

روغن کمپرسور سردخانه

از روغن کمپرسور جهت خنکاری و روان کاری قطعات درونی کمپرسور استفاده می گردد. همچنین یکی از موارد پر اهمیت در سیکل تبرید روغن کاری کمپرسور و استفاده از روغن مناسب جهت بهتر کار کردن قطعات کمپرسور و در نتیجه سیکل تبرید می باشد. روغن کمپرسور در برندهای مختلف مانند بیتزر، سانیسو و غیره تولید می گردد.

گاز مبرد سردخانه

اصلی ترین ماده در سیکل تبرید، گاز مبرد می باشد که با افزایش درجه حرارت از حالت گاز به مایع تبدیل می شود و به عنوان ماده اصلی در سیکل تبرید عمل می کند. گاز مبرد در انواع مختلف که سازگار با سیستم های تبریدی می باشند و با برند های متفاوت مانند ایسکن، هانیول و غیره نیز تولید می گردد.

فیلتر درایر سردخانه

یکی از تجهیزات مهم در سیکل تبرید فیلتر درایر می باشد که سبب جلوگیری از ورود رطوبت به سیکل تبرید و اجزای آن می گردد. فیلتر درایر در برند های مختلف مانند آلکو، دانفوس و غیره در انواع مختلف تولید می گردد. 

قیمت لوازم مصرفی سردخانه

برای اطلاع از قیمت لوازم مصرفی سردخانه به صفحه محصول مورد نظر مراجعه نموده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.