کولر گازی پرتابل (اسپلیت پرتابل)

2 کالا
نمایندگی فروش انواع کولر گازی پرتابل گرین (Green)، اسپلیت پرتابل گرین مدل GPS-H12P1T1A، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
23,900,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع کولر گازی گری، اسپلیت پرتابل گری (Gree)، ظرفیت 12000 الی 16000، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

کولر گازی پرتابل (اسپلیت پرتابل)

اسپلیت پرتابل (کولر گازی پرتابل) چیست؟

کولر گازی پرتابل یا اسپیلت پرتابل به معنی کولر گازی قابل حمل می باشد که حجم بسیار کوچکی دارد و به آسانی می توان آن را حمل و جابجا کرد. از اسپیلت های پرتابل معمولا در مکان هایی که متراژ کوچکی دارند و قابلیت نصب اسپیلت دیواری و یا ایستاده نمی باشد، استفاده می گردد. اسپیلت پرتابل از یک یونیت کوچک تشکیل شده و دارای کندانسور یا یونیت بیرونی نمی باشد.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده کولر گازی پرتابل در انواع زیر می باشد.

  • کولر گازی پرتابل 6000
  • کولر گازی پرتابل 9000
  • کولر گازی پرتابل 18000
  • کولر گازی پرتابل 12000

اسپیلت پرتابل جهت نصب فقط به یک پریز برق و یک دریچه یا پنجره جهت خروج هوای گرم به بیرون نیاز دارد. در قسمت زیرین کولر گازی های پرتابل چرخ هایی تعبیه شده است، جهت انتقال راحت تر کولر گازی به محل مورد نظر، به همین دلیل با نام کولر گازی پرتابل متحرک نیز این محصول شناخته می شود.

اسپلیت پرتابل (کولر گازی پرتابل)

شایان به ذکر است، کولر گازی پرتابل با توجه به سایز، قابلیت کارکرد در فضا هایی با مساحت مختلف را دارا می باشد، اما توصیه می شود برای استفاده از کولر گازی پرتابل برای فضا هایی با ابعاد بزرگ با کارشناسان این حوضه مشورت نمایید. سایز بندی های متفاوت کولر گازی پرتابل برای محیط های مختلف شامل موارد زیر است:

  • اسپلیت یا کولر گازی پرتابل کوچک
  • اسپلیت یا کولر گازی پرتابل متوسط
  • اسپلیت یا کولر گازی پرتابل بزرگ

انواع اسپیلت های پرتابل (کولر گازی قابل حمل)

اسپیلت های پرتابل در دو مدل دو لوله و تک لوله تولید می شوند:

اسپیلت پرتابل تک لوله (Single Hose)

اسپیلت های تک لوله تنها یک راه برای خروج هوای گرم به بیرون دارند، این راه خروج به وسیله لوله یا پنجره به فضای بیرون متصل می گردد. شایان ذکر است، هوای مورد نیاز کندانسور از هوای درون اتاق تامین می گردد. کولر گازی پرتابل تک لوله بسیار مقرون به صرفه است، توصیه می شود در هنگام استفاده از کولر گازی پرتابل درب اتاق های مجاور را بسته نگه دارید، زیرا فن های تعبیه شده در این نوع از کولر گازی ها فقط هوا را به داخل کشیده و به همین دلیل، ممکن است بخشی از هوای مکیده شده به همراه گرما به بیرون انتقال یابد، که این موضوع در طول زمان سبب می شود فشار هوا در داخل اتاق کاهش یابد به همین دلیل بهتر است از ورود هوای گرم به داخل اتاق جلوگیری شود.

اسپیلت پرتابل تک لوله (Single Hose)

اسپیلت پرتابل دو لوله (Dual Hose)

اسپیلت های پرتابل دو لوله دارای دو لوله می باشند که یک راه جهت خروج هوای گرم و یک راه جهت تامین هوای کندانسور می باشد. از مزایای این کولر گازی می توان به کاهش مصرف برق و عدم کاهش هوای اتاق یا عدم انتقال هوای اتاق به همراه گرما به بیرون اشاره نمود.

اسپیلت پرتابل دو لوله (Dual Hose)

اجزاء کولر گازی پرتابل

  • مبرد
  • کمپرسور
  • فن

نحوه عملکرد کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل علاوه بر کاهش دما سبب خروج رطوبت از محیط اطراف می گردد، به همین دلیل قطعات اصلی کولر گازی پرتابل متفاوت بوده و نحوه عملکرد آن به این شکل می باشد که هوای گرم محیط اطراف کولر گازی پرتابل توسط فن به داخل کولر گازی کشیده می شود و در مرحله بعدی با گذر هوای مکیده شده از کویل های کندانسور، گرمای هوا به کندانسور انتقال یافته، و سبب کاهش دمای هوا می شود. در این فرآیند با جذب دما توسط کویل ها، مایع مبرد تغییر حالت داده و به حالت گازی در می آید، البته شایان ذکر است که پس از انتقال هوای سرد به محیط، گاز مبرد وارد کمپرسور شده و تحت فشار قرار می کیرد و به صورت مایع به کندانسور باز می گردد. پس از انتقال هوای سرد به محیط، رطوبت جذب شده نیز به صورت قطره های آب توسط لوله به بیرون یا فضای تعبیه شده انتقال می یابد.

نکات خرید کولر گازی پرتابل

  • هنگام انتخاب اسپیلت پرتابل حتما به طول لوله یا همان دودکش اتصالی به آن توجه فرمایید، این مقدار نباید زیاد باشد زیرا باعث بروز مشکلات و خطرات ناشی از آن همچنین سبب کاهش راندمان اسپیلت می گردد.
  • در کولر گازی پرتابل کمپرسور در داخل دستگاه تعبیه شده است زیرا مانند اسپیلت های دیواری یا ایستاده کندانسور بیرونی ندارند و همه تجهیزات در یونیت داخلی قرار گرفته است به همین دلیل توصیه می شود، در هنگام خرید به میزان صدای تولیدی توسط دستگاه توجه فرمایید.
  • در هنگام خرید کولر گازی پرتابل به مساحتی که باید توسط دستگاه، خنک سازی شود، توجه فرمایید.
  • در هنگام خرید کولر گازی پرتابل به این نکته توجه فرمایید که کولر گازی پرتابل می بایست نزدیک پنجره قرار گیرد زیرا لازم است که دود کش اسپیلت از پنجره به بیرون هدایت گردد.
  • کولر گازی پرتابل نیازمند پریز برق 15 الی 20 آمپر می باشد. زیرا در غیر این صورت با روشن نشدن و یا عدم توقف در کارکرد کولر گازی مواجه خواهیم شد.

تفاوت اسپیلت پرتابل و دیواری

تفاوت اسپیلت های پرتابل و دیواری یا ایستاده در یونیت و نوع عملکرد آنها می باشد، بر خلاف اسپیلت های دیواری و ایستاده که از یک کندانسور بیرونی و یک پنل داخلی تشکیل شده اند، اسپیلت های پرتابل از یک پنل تشکیل شده اند و همه ی عوامل و تشکیلات یا بخش های مورد نیاز آن اعم از کندانسور، اواپراتور و سایر موارد در یک پنل جمع شده اند.

صدای اسپیلت های پرتابل نسبت به دیواری و ایستاده به دلیل جمع شدن همه ی عوامل در یک یونیت بیشتر می باشد.

ظرفیت اسپیلت های پرتابل کمتر از اسپیلت های ایستاده و دیواری می باشد و قابلیت سرمایش و گرمایش محیط هایی با متراژ کوچک را دارا می باشند.

برندهای کولر گازی پرتابل

از برند های معتبر انواع اسپیلت می توان به برند گرین و گری اشاره کرد که در صفحات مربوطه سعی کردیم به توضیحات فنی این محصولات بپردازیم.

برندهای اسپلیت پرتابل
کولر گازی پرتابل Gree کولر گازی پرتابل Green
توضیحات بیشتر توضیحات بیشتر

مزایای اسپیلت پرتابل

اسپیلت های پرتابل قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش محیط را دارا می باشند و از مزیت های آن می توان به عدم نیاز به لوله کشی و عدم اشغال فضای محیط اشاره نمود. نصب اسپیلت های پرتابل بسیار آسان می باشد زیرا حجم آن ها بسیار کم می باشد و می توان آن ها را در گوشه ای از محیط قرار داد و با اتصال به برق استفاده کرد. اسپیلت های پرتابل مجهز به کمپرسور روتاری کم مصرف می باشند و می توان از آن ها در مناطق معتدل استفاده نمود. شایان به ذکر است که کولر گازی پرتابل مناسب استفاده برای افرادی است که محل سکونت دائمی ندارند. همچنین کولر گازی های پرتابل این امکان را به کاربر می دهند که فیلتر ها را به راحتی خارج کرده و شست و شو دهد، به همین دلیل با انجام این عمل میزان پرتاب باد در این کولر گازی ها را می توان بهبود بخشد.

کولر گازی پرتابل دست دوم

به بسیاری از کاربران کولر گازی پرتابل به اشتباه توصیه می شود، از مراکز فروش کولر گازی پرتابل دست دوم یا بانه که فاقد خدمات پس از فروش می باشد، خرید خود را انجام دهند، اما توصیه کارشناسان هایپر صنعت فامکو خرید محصول نو می باشد زیرا کولر گازی پرتابل دست دوم به دلیل استفاده طولانی مدت از آن، ممکن است کارایی لازم را نداشته و در نهایت هزینه سرویس و تعمیر را به کاربر تحمیل کند، در مورد کولر گازی پرتابل بانه نیز در صورتی که در زمان حمل و نقل دچار آسیب شود، هزینه خسارت وارده بر عهده خود کاربر می باشد. توصیه کارشناسان هایپر صنعت فامکو خرید محصول نو می باشد.

لیست قیمت کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل در قالب برند های مختلف در ظرفیت های مختلف تولید می شود و اغلب خریداران این محصول با توجه به ظرفیت سرمایش کولر گازی پرتابل اقدام به خرید این محصول می کنند. به همین دلیل توصیه می شود جهت دریافت قیمت کولر گازی پرتابل با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز:

نقی پور ارسال شده در : جمعه 01 تیر 1403
سلام، وقتتون بخیر. برای خونه ای که کانال کشی نشده و جایی جهت نصب کولرگازی تعبیه نشده بنظر شما چه پیشنهادی دارید؟ هم قیمت مناسب و هم سرما گرما بهینه داشته باشیم متشکریم.
admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 17 تیر 1403
سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
میرزا بابایی ارسال شده در : چهارشنبه 30 خرداد 1403
سلام، به نظر من اطلاعات داده شده برای کسانی که از اصطلاحات فنی تخصصی کم اطلاع هستن مناسب بود و لازم هست که حتما از مشاورین محترم اطلاعات لازم رو دریافت کنن من هم دنبال یه کولر پرتابل هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس.
admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 23 تیر 1403
سلام جناب بابایی عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
مرتضی قاسمی ارسال شده در : پنجشنبه 24 خرداد 1403
با سلام، کولرگازی پرتابل 6000 نیاز داشتم برای فضای اتاق 12 مترمربعی، لطفا قیمت و شرایط خدمات را اعلام بفرمائید.
admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 20 تیر 1403
سلام جناب قاسمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
مهدی مسگر ارسال شده در : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
سلام، لیست قیمت رو اعلام بفرمایید. چون برای شرکت مد نظر داریم آیا فاکتور رسمی دارید؟
admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
سلام جناب مسگر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.
حمید اولیایی ارسال شده در : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
سلام، برای داخل کابین کامیون می خواهم آیا محصولی مناسب برای استفاده من دارید؟
admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403
سلام جناب اولیایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
جعفر نیاقیصری ارسال شده در : شنبه 08 اردیبهشت 1403
سلام، یک دفتر کار 12 متری دارم سایز کولر مناسب می خوام.
admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
سلام جناب نیاقیصری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.