بالابر ثابت

5 کالا
نمایندگی فروش انواع بالابر تعمیرگاهی خودرو، جک بالا بر تعمیرگاهی هیدرولیکی خودرو، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
بالابر خانگی چیست؟ نمایندگی فروش انواع مدل های بالابر خانگی، با کابین یا کابین دار، هیدرولیکی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
49,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع جرثقیل آیوری یا بالابر وینچی IORI، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش و دریافت مشخصات فنی به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
نمایندگی فروش و ساخت انواع بالابر فروشگاهی یا مغازه ای، سیم بکسلی، هیدرولیکی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
28,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی یا ویترین برقی یا آسانسوری یا گاوصندوق ویترینی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

بالابر ثابت

فروش انواع بالابر ثابت

نمایندگی فروش انواع بالابر ثابت، ابعاد بالابر فروشگاهی، ساخت بالابر مغازه، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ روی محصول مدنظر کلیک نمایید. هایپر صنعت فامکو انواع بالابر ثابت در مدل های زیر را به مشتریان گرامی ارائه می دهد: 

بالابر تعمیرگاهی یا جک بالابر خودرو

 جک بالابر خودرو از مکانیزم بالابرهای هیدرولیکی به خاطر امنیت و قدرت نگه دارندگی بالایی که این مکانیزم دارد استفاده می کند و با توجه به ظرفیت و نوع کاربری آن برای ماشین های مختلف  به جک بالابر دو ستونه و چهار ستونه و جک بالابر خودرویی قیچی 

بالابر خانگی

مکانیزم ساخت بالابرهای خانگی و بالابر رستورانی همگی براساس مکانیزم هیدرولیکی بوده و از پاوریونیت هیدرولیکی استفاده می کنند و فقط نوع کاربری آن ها متفاوت می باشد. به این دلیل آن ها را با نام هایی همچون بالابر فروشگاهی و بالابر رستورانی و بالابر مغازه نیز می شناسند.

بالابر فروشگاهی (بالابر مغازه ای)

جهت حمل بار بین طبقات فروشگاه ها و مغازه ها از بالابر فروشگاهی یا کالابر یا همان بالابر مغازه ای استفاده می گردد. نحوه عملکرد بالابر مغازه ای بدین صورت می باشد که شاسی در جهت ناودانی ها توسط قدرت موتور و گیربکس به وسیله سیم بکسل جابجا می گردد. در زمان رسیدن بالابر به طبقه مدنظر با برخورد کف شاسی به میکروسوئیچ ها برق موتور قطع می گردد و بالابر در طبقه مدنظر می ایستد. رایج ترین نوع بالابرهای مغازه ای نوع 300 کیلویی می باشد.