بالابر متحرک

6 کالا
نمایندگی فروش انواع بالابر تلسکوپی پشت کامیونی یا پشت نیسانی کلایر (Claier)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
نمایندگی فروش انواع بالابر مفصلی پشت کامیونی و پشت نیسانی کلایر (Claier)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
نمایندگی فروش انواع بالابر ستونی یا نفری کلایر (Claier)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
نمایندگی فروش انواع بالابر آکاردئونی سیار کلایر، بالابر قیچی Claier متحرک، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
نمایندگی فروش انواع بالابر آکاردئونی خودکششی کلایر (Claier)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
بالابر نیفتی، نمایندگی فروش انواع بالابر قابل یدک نیفتی (Nifty)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط

بالابر متحرک

بالابر متحرک چیست؟

بالابر متحرک به تجهیزی گفته می شود که جهت حمل نفر ، خودرو یا کالا با سیستم حرکت هیدرولیک و با استفاده از نیروی برق کاربرد دارد. و در انواع قابل یدک و قابل نصب بروی نیسان یا کامیون قابل ارائه می گردد که می توان در سرویس و نگهداری تیرهای چراغ برق، جابجایی بار، تعمیرات و غیره از آن استفاده نمود.

هایپر صنعت فامکو نمایندگی فروش انواع بالابر متحرک برقی و دستی می باشد و شما می توانید جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ روی محصول مدنظر کلیک نمایید.

بالابر تلسکوپی پشت کامیونی یا نیسانی

در جابجایی با مسافت های طولانی و ارتفاع زیاد از بالابرهای نیسانی یا بالابرهای کامیونی استفاده می گردد. بالابر پشت نیسانی از نیرو محرکه ای هیدرولیک ماشین که بالابر بر روی آن نصب شده است، تامین می گردد. ارتفاع کاری بالابر کامیونی در انواع مختلف بین 8 تا 28 متر است.

بالابر تلسکوپی پشت کامیونی یا نیسانی

بالابر مفصلی پشت کامیونی یا نیسانی

بالابر پشت کامیونی مفصلی نسبت به مدل تلسکوپی قابلیت عملیاتی بیشتری دارد و مانور بالای دستگاه برای کارهای خدمات شهری مانند نصب بنر و تعمیر چراغ مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین قابلیت های بالابر مفصلی پشت کامیونی، قابلیت پل زدن می باشد که با ارتفاع گیری بالا جهت استفاده برای آتشنشانی و خدمات امداد و نجات است.

بالابر ستونی یا نفری

بالابر متحرک ستونی یا نفری دارای دو مدل بالابر عمود بر خود کششی و بالابر ستونی ریلی آلومینیومی می باشد. بالابر ستونی با طراحی مناسب و تعبیه ریل از جنس آلومینیوم دارای وزن کمتر بوده که باعث جابجایی آسان تر دستگاه نسبت به سایر مدل های بالابر سیارمی شود.

بالابر ستونی یا نفری

بالابر آکاردئونی سیار

بالابرهای آکاردئونی سیار که با نام بالابر قیچی نیز شناخته می شود به راحتی توسط نفر قابل جابجایی بوده که این نوع بالابر متحرک دارای سازه فولادی و مستحکم نسبت به سایر بالابر های سیار است. بالابر قیچی سیار عموما ظرفیت بالایی داشته و در زمان جابجایی لغزش کمتری را ایجاد می نماید. همچنین باتوجه به مکانیزم بالابری، ارتفاع جمع شده دستگاه نیز کمتر می باشد.

بالابر آکاردئونی سیار

بالابر آکاردئونی خودکششی

بالابر آکاردئونی خودکششی که به نام بالابر خودمحرک نیز معروف است، برای حرکت از نیروی باتری استفاده می نماید که درصورت شرایط پروژه میتوان از موتور دیزلی یا موتور بنزینی استفاده نمود. دستگاه بالابر آکاردئونی برای حرکت نیازی به نیروی کشش ندارد. مهم ترین مزیت بالابر نفر خودکششی، حرکت در ارتفاع می باشد. همچنین حرکت بالابر بدون پایین آمدن اپراتور و جابجایی دکل باعث افزایش سرعت عملیات و که باعث افزایش سرعت عملکرد می گردد.

بالابر آکاردئونی خودکششی

بالابر قابل یدک

برای جابجایی در مسافت های طولانی می توان از بالابر قابل یدک استفاده نمود که باتوجه به هزینه پایین تر نسبت به بالابر پشت کامیونی، انتخاب مناسب تری به شمار می رود همچنین لازم به تغییر در کاربری خودرو نیز نمی باشد. نکته قابل اهمیت در مورد بالابرهای قابل یدک اینکه معمولا مکانیزم طراحی آن به صورت مفصلی یا مفصلی تلسکوپی تولید می گردد.

سرعت عملیات می گردد بالابر قابل یدک Nifty