پمپ Pentax

68 کالا
نمایندگی فروش انواع پمپ خودمکش پنتاکس MD، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
قیمت :
4,770,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ پنتاکس CAM جتی خودمکش، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، جهت دریافت مشخصات فنی CAM100 و دانلود کاتالوگ CAM100/00 با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,800,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ خودمکش پنتاکس مدل JMC، الکتروپمپ خود مکش Pentax JMC، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
4,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ پنتاکس CH، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
قیمت :
8,085,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ پنتاکس CS گریز از مرکز تک پروانه، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
6,440,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ پنتاکس CM، مدل های CM100 و CM100/01 لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
قیمت :
2,550,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ طبقاتی پنتاکس ULTRA S افقی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
10,370,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ طبقاتی عمودی پنتاکس (Pentax) ULTRA-VL، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
6,890,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ کف کش پنتاکس DP ایتالیا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ لجن کش پنتاکس DX استیل ایتالیا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
13,230,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ لجن کش پنتاکس DG، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ لجن کش پنتاکس DH، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
15,600,000
تومان
تماس بگیرید

پمپ Pentax

فروش پمپ آب پنتاکس ایتالیا

هایپر صنعتی فامکو، نمایندگی رسمی فروش پمپ آب پنتاکس به عنوان یکی از بهترین و برترین های پمپ آب خانگی ایتالیایی و همچنین پمپ های صنعتی در انواع متنوعی اعم از خانگی، کفکش، لجن کش، شناور و غیره در توان های متنوع اعم از نیم اسب، یک اسب، دو اسب و توان های بالاتر، با جنس بدنه های مختلف مانند چدن و استیل می باشد، با ما در ادامه همراه باشید تا کلیه مدل های این پمپ آب ایتالیایی به شما معرفی گردد.

  • پمپ آب پنتاکس ایتالیایی
  • پمپ آب پنتاکس ایرانی: این مدل تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید شده، کلیه قطعات ایتالیایی بوده و در ایران مونتاژ می گردد.

لوگو پمپ پنتاکس

تاریخچه پمپ پنتاکس (Pentax Pump)

پمپ آب پنتاکس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ از سال 1990 آغاز نمود و با توسعه و پیشرفت این شرکت در بازار ایتالیا بدون شک جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان پیدا نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید پمپ مطرح بوده و گردش مالی بسیار بالایی را در این زمینه ایجاد کرده است. از جمله ویژگی های بارز پمپ پنتکس می توان به بالا بودن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. مشتری مداری جزء لاینفک برنامه های این مجموعه می باشد.

کاتالوگ پمپ آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس (Pentax) ایتالیا (نماینده رسمی)

فامکو نماینده رسمی پمپ آب پنتاکس

با توجه به این نکته که فروشگاه اینترنتی در حال بروزرسانی می باشد، لطفا جهت خرید اینترنتی پمپ آب پنتاکس، موقتا به صورت تلفنی با مشاورین ما تماس حاصل نموده و محصول را درب منزل خود دریافت نمایید.

تشخیص پمپ پنتاکس اصل

به استحضار کلیه مشتریان گرامی می رساند که پمپ پنتاکس دارای تنوع بسیاری می باشد. پمپ پنتاکس از جمله بهترین پمپ ها بوده و با توجه به این موضوع، بسیاری از سودجویان در بازار اقدام به فروش پمپ پنتاکس تقلبی می نمایند و در واقع بر روی یک پمپ چینی کاملا مشابه پمپ پنتاکس، پلاک تقلبی پمپ پنتاکس نصب نموده و آن را به فروش می رسانند و لازم به ذکر است که تشخیص پمپ پنتاکس اصل نیز برای بسیاری از خبرگان این صنعت مشکل بوده، لذا دقت نمایید که صرفا این محصولات را از نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس خریداری نمایید. پمپ پنتاکس اصل شامل مدل و لیبل محصول، نام کشور سازنده، شماره سریال محصول و رسید پستی کارخانه است.

بهترین راه تشخیص پمپ پنتاکس اصل خرید از نمایندگی آن است!!

فروش پمپ Pentax | قیمت پمپ پنتاکس | فروش پمپ پنتکس

از جمله خدمات قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو در زمینه پمپ پنتاکس و آنچه در این قسمت خواهید یافت:

هایپر صنعت فامکو به عنوان نماینده فروش پمپ پنتاکس آمادگی خود را جهت ارائه هر گرونه پیشنهاد مالی (Financial Proposal) شامل لیست قیمت پمپ و همچنین جهت ارائه پیشنهاد فنی (Technical Proposal) اعم از کاتالوگ و مشخصات فنی پمپ پنتاکس و همچنین خرید اینترنتی پمپ آب پنتاکس، برای کلیه محصولات این شرکت اعم از پمپ کفکش پنتاکس، پمپ لجن کش پنتاکس، پمپ شناور پنتاکس، پمپ خانگی، بوستر پمپ پنتاکس، استخری، محیطی، طبقاتی و دیگر انواع پمپ ها اعلام می نماید.

تمام محصولات پمپ پنتاکس در یک نگاه

در این بخش کلیه محصولات پنتکس ایتالیایی را به همراه کاتالوگ پمپ پنتاکس و لیست قیمت پمپ پنتاکس به شما مشتریان گرامی معرفی می نماییم. پمپ آب پنتاکس دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و ممکن است تشخیص این مدل ها برای شما عزیزان کمی مشکل باشد، لذا تصمیم گرفتیم در یک نگاه اجمالی این محصولات را برای شما شرح دهیم. دقت نمایید که ممکن است با توجه به نوسانات ارزی قیمت پمپ پنتاکس مذکور تغییر یافته باشد، لذا جهت اطلاع از بروزترین قیمت پمپ آب پنتاکس با کارشناسان فنی ما در شرکت تماس حاصل نمایید.

معرفی محصولات پنتاکس
مدل PM مدل CAM مدل CB

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی PM

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی CAM

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی CB

مدل AP مدل CM مدل CAB

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی AP

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی CM

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی CAB

مدل MD مدل INOX مدل DP

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی MD

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی INOX

پمپ کف کش

مشخصات فنی DP

مدل 5PES مدل DX مدل DH

پمپ کف کش

مشخصات فنی 5PES

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DX

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DH

مدل DV مدل DV4 مدل DM

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DV

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DV4

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DM

مدل DM4 مدل DC160-310 مدل DC410-1000

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DM4

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DC160-310

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DC410-1000

مدل DTR150-300 مدل DTR400-1000 مدل DG

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DTR150-300

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DTR400-1000

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DG

مدل 4S مدل 2CB مدل 2CM

پمپ شناور

مشخصات فنی 4S

بوستر پمپ

مشخصات فنی 2CB

بوستر پمپ

مشخصات فنی 2CM

مدل CAM مدل INOX مدل CAB

پمپ آب جتی

مشخصات فنی CAM

پمپ آب جتی

مشخصات فنی INOX

پمپ آب جتی

مشخصات فنی CAB

مدل AP مدل ULTRA-S مدل ULTRA-VL

پمپ آب جتی

مشخصات فنی AP

پمپ طبقاتی افقی

مشخصات فنی ULTRA-S

پمپ طبقاتی عمودی

مشخصات فنی ULTRA-VL

مدل HIDROMATIC H1 مدل HIDROTANK H1 منبع تحت فشار

ست کنترل

مشخصات فنی HIDROMATIC H1

ست کنترل

مشخصات فنی HIDROTANK H1

مخزن انبساط

مشخصات فنی مخزن انبساط

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

بی شک می توان پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس را به دلیل مقرون به صرفه بودن، بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی و همچنین یکی از ارزان ترین پمپهای آب خانگی که دارای کیفیت بسیار بالایی است، نام گذاری کرد. با این وجود دیگر برندها مانند داب نیز دارای محاسن فراوانی بوده که مقایسه این پمپ آب خانگی ایتالیایی را دشوار می نماید. در زیر انواع پمپ آب Pentax که دارای مصارف خانگی هستند را به شما معرفی می نماییم، پیشنهاد می گردد جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی مناسب با نیاز شما، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM

پمپ Pentax PM

سری PM پنتاکس دارای سه مدل PM45 و PM80 و PM90 می باشد. دبی این سری تا 3 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 80 متر، دمای سیال از 0 تا 90 درجه سانتی گراد و توان آن از 0.37 تا کیلو وات 0.74، در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد. لازم به ذکر است مدل پنتاکس PM45، پمپ آب خانگی نیم اسب می باشد و مدل پنتاکس PM80 و PM90 هر دو، پمپ آب خانگی یک اسب می باشند. جهت دسترسی به اطلاعات فنی بیشتر از قسمت بالا به بخش مشخصات فنی این سری مراجعه نمایید.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس PM به صفحه پمپ آب پنتاکس PM مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAM

پمپ Pentax CAM

سری CAM پنتاکس از انواع پمپ خودمکش پنتاکس می باشد و دبی آن از 0.6 تا 4.8 مترمکعب در ساعت، هد تا 60 متر، دمای سیال از 0 تا 50 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.44 تا 0.74 کیلووات و دو به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس CAM به صفحه پمپ آب پنتاکس CAM مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CB

پمپ آب Pentax CB

سری CB پنتاکس از انواع پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس می باشد و دبی آن از 0.6 تا 36 مترمکعب در ساعت و هد حداکثر 100 متر بوده، گستره دمای سیال به جنس پروانه بستگی دارد و توان این سری از 0.74 تا 11 کیلووات در دو مدل تک فاز با نام CB و سه فاز با نام CBT می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس CB به صفحه پمپ آب پنتاکس CB مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل AP

پمپ آب Pentax AP

سری AP پنتاکس از انواع پمپ خود مکش پنتاکس با اجکتور خارجی 2 به 4 اینچ می باشد و دبی آن از 0.18 تا 3.6 مترمکعب در ساعت، هد تا 80 متر، دمای سیال از 0 تا 50 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن از 0.59 تا 1.5 کیلووات به دو صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس AP به پمپ آب پنتاکس AP مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CM

پمپ آب Pentax CM

سری CM پنتاکس از انواع پمپ سانتریفیوژ افقی پنتاکس بر اساس استاندارد EN733 بوده و دارای دبی از 4.5 تا 240 متر مکعب در ساعت، دارای هد تا 100 متر، دمای سیال از 0 تا 90 درجه سانتیگراد، توان الکتروموتور از 1.5 تا 37 می باشد، دقت نمایید که این پمپ قابلیت کارکردن به صورت دائم کار و یا به عبارتی دیگر Duty S1 می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس CM به پمپ آب پنتاکس CM مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAB

پمپ آب Pentax CAB

سری CAB پنتاکس از انواع پمپ خودمکش پنتاکس و یا پمپ کله گلابی پنتاکس می باشد و آبدهی آن حداکثر 9 مترمکعب بر ساعت با ارتفاع حداکثر 70 متر با قدرت موتور 1.1 تا 2.2 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس CAB به پمپ آب پنتاکس CAB مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل MD

پمپ آب Pentax MD

سری MD پنتاکس از انواع پمپ محیطی پنتاکس بوده و دارای پروانه ستاره ای شکل با قدرت مکش بسیار بالا می باشد و دبی آن تا 2.7 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 53 متر و توان الکتروموتور از 0.59 تا 0.74 کیلووات و در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس MD به صفحه پمپ آب پنتاکس MD مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل INOX

پمپ آب Pentax INOX

سری INOX پنتاکس از انواع پمپ خودمکش پنتاکس می باشد، دبی از 0.6 تا 3 مترمکعب در ساعت، هد تا 60 متر و توان الکتروموتور: از 0.59 تا 0.74 کیلووات به صورت تک فاز و سه فاز می باشد. جنس بدنه این سری از استیل ضد زنگ 304 می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس INOX به صفحه پمپ آب پنتاکس INOX مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

انواع پمپ کف کش پنتاکس

پمپ کف کش پنتاکس پروپیلن مدل DP

پمپ آب Pentax DP

سری DP پنتاکس از مواد مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی ساخته شده و برای تخلیه مخازن و منابع مناسب می باشد و دبی آن تا 7.2 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 8 متر، حداکثر غوطه وری آن 5 متر بوده و توان موتور آن از 200 تا 400 وات و به صورت تک فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DP به صفحه سری DP مراجعه نمایید. (شروع قیمت ها از ~ تومان)

پمپ کف کش بدنه استیل پنتاکس 5PES

پمپ آب Pentax 5PES

سری 5PES پنتاکس از جمله کف کش های استیل پنتاکس با قطر بدنه 5 اینچ بوده و دارای دبی حداکثر تا 7 متر مکعب بر ساعت، هد حداکثر 90 متر بوده و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 1.1 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس 5PES به صفحه سری 5PES مراجعه نمایید. (شروع قیمت ها از ~ تومان)

انواع پمپ لجن کش پنتاکس

پمپ لجن کش بدنه استیل پنتاکس DX

پمپ آب Pentax DX

سری DX از جمله لجن کش های استیل پنتاکس بوده و برای سیستم های فاضلاب و آب های آلوده به همراه ذرات معلق مناسب می باشد. قابلیت عبور ذرات جامد تا قطر حداکثر 28 میلی متر را دارا می باشد. دبی این مدل تا 18 متر مکعب در ساعت، هد حداکثر تا 10 متر، دمای سیال از 0 تا 40 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور از 1.05 تا 1.35 کیلووات به صورت پمپ لجن کش پنتاکس تک فاز و پمپ لجن کش پنتاکس سه فاز می باشد. جنس بدنه این سری از استنلس استیل است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DX به صفحه سری DX مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DH

پمپ آب Pentax DH

سری DH پمپ لجن کش پنتاکس با پروانه باز، جهت پمپاژ سیالات با ذرات معلق استفاده می شود. دارای دبی تا 18 متر مکعب در ساعت، هد تا 19 متر و توان الکتروموتور از 0.98 تا 1.37 کیلووات و در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد. جنس بدنه این سری از چدن می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DH به صفحه سری DH مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DV

پمپ آب Pentax DV

سری DV لجن کش پنتاکس دارای سه مدل 750-1000 و DV150-300 و DV400-550 می باشد که جهت پمپاژ سیالات دارای ذرات جامد معلق، در مصارف سنگین صنعتی و عمرانی استفاده می شوند. دبی این سری تا 120 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 26 متر و توان آن از 1.1 تا 7.5 کیلووات می باشد. بدنه این پمپ از چدن ساخته شده است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DV به صفحه سری DV مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DV4

پمپ Pentax DV4

سری DV4 پمپ لجن کش پنتاکس جهت پمپاژ سیالات دارای ذرات جامد معلق، در مصارف سنگین صنعتی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند. این سری دارای دبی تا 120 متر مکعب در ساعت، هد تا 26 متر و توان از 1.1 تا 7.5 کیلووات می باشد. جنس بدنه این سری از چدن می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DV4 به صفحه سری DV4 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش Pentax مدل DM

پمپ Pentax DM

سری DM پنتاکس در سه مدل 1000 و DV550 و DV160-310 و دارای پروانه تک کاناله با آبدهی بالا و هد بالا می باشد. دبی این سری حداکثر تا 144 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 34 متر و دارای توان از 1.1 تا 9.6 کیلووات می باشد. بدنه این پمپ از چدن ساخته شده است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DM به صفحه سری DM مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش Pentax مدل DM4

پمپ Pentax DM4

سری DM4 برای سیستم های فاضلاب و آب های آلوده به همراه ذرات معلق مناسب می باشد. دبی این مدل حداکثر تا 180 متر مکعب در ساعت، هد تا 17 متر و توان الکتروموتور از 2.4 تا 6.1 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DM4 به صفحه سری DM4 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DC160-310

پمپ Pentax DC160-310

سری DC160-310 از جمله الکتروپمپ های مستغرق لجن کش پنتاکس با هد بالا، جهت مصارف خانگی، صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند. دبی این سری تا 42 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 26 متر و با توان 1.1 تا 2.2 کیلووات می باشد. جنس این سری از جدن می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر .و قیمت پمپ پنتاکس DC160-310 به صفحه سری DC160-310 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DC410-1000

پمپ Pentax DC410-1000

سری DC410-1000 پنتاکس از جمله لجن کش های چدنی پنتاکس با قابلیت عبور ذرات جامد حداکثر تا قطر 10 میلی متر بوده و دارای دبی تا 54 متر مکعب در ساعت، هد تا 55 متر بوده و توان الکتروموتور آن از 5.5 تا 10.3 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DC410-1000 به صفحه سری DC410-1000 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DTR150-300

پمپ Pentax DTR150-300

سری DTR150-300 مجهز به خردکن یا گریندر، دارای هد بالا جهت پمپاژ فاضلاب های دارای الیاف، مواد معلق، پس ماند کشتارگاه ها و ... استفاده می شوند. دبی این سری تا 18 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 26 متر و توان آن از 2.5 تا 3.2 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DTR150-300 به صفحه سری DTR150-300 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DTR400-1000

پمپ Pentax DTR400-1000

سری DTR400-1000 از جمله لجن کش های چدنی پنتاکس ایتالیا بوده و دارای دبی تا 21.6 متر مکعب در ساعت، هد تا 54 متر بوده و توان الکتروموتور آن از 4.5 تا 9.1 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DTR400-1000 به صفحه سری DTR400-1000 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ لجن کش پنتاکس مدل DG

پمپ Pentax DG

سری DG پنتاکس جهت پمپاژ آب صاف و یا مخلوط با ذرات معلق جامد، در مصارف خانگی، صنعتی، ساختمانی و عمرانی استفاده می شود. این سری دارای دبی تا 24 متر مکعب در ساعت، هد تا 10 متر بوده و توان الکتروموتور آن از 1 تا 1.35 کیلووات به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس DG به صفحه سری DG مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ لجن کش ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

انواع پمپ شناور پنتاکس

پمپ شناور پنتاکس مدل 4S

پمپ Pentax 4S

سری 4S پمپ شناور طبقاتی پنتاکس ایتالیا، یکی از با کیفیت ترین و برترین برندهای پمپ شناور در ایران با کاربری های متعددی می باشد که برای چاه های 4 اینچ بوده و قطر خارجی آن 96 میلی متر می باشد. دبی این سری تا 24 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 303 متر و توان الکتروموتور آن از 0.25 تا 7.5 کیلووات می باشد. این محصول یک پمپ شناور استیل بوده که به دلیل تکنولوژی ساخت اتوماتیک در مقایسه با پمپ شناور چینی دارای قیمتی بسیار رقابتی ولی با کیفیتی بالاتر و ساخت ایتالیا می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس 4S به صفحه سری 4S مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ شناور ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

انواع بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس مدل 2CB

پمپ Pentax 2CB

سری 2CB بوستر پمپ های دور ثابت با شاسی فولادی و پرشر سوئیچ یا کنترلر سنسور پرشر، کوپله فابریک کارخانه پنتاکس ایتالیا می باشند. مقدار حجم آبدهی از 10 الی 300 مترمکعب در ساعت می باشد. قدرت الکتروموتور مورد نیاز از 5.1 الی 22 کیلووات و مقدار ارتفاع آبدهی پمپ از 10 الی 150 متر است. این سری در ولتاژ 220 ولت به صورت تک فاز و در ولتاژ 380 ولت به صورت سه فاز خواهد بود.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس 2CB به صفحه سری 2CB مراجعه نمایید. (شروع قیمت بوستر پمپ ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

بوستر پمپ پنتاکس مدل 2CM

پمپ Pentax 2CM

سری 2CM بوستر پمپ های دور ثابت با شاسی فولادی، کوپله فابریک کارخانه پنتاکس ایتالیا می باشند. مقدار حجم آبده این سری از 10 الی 300 مترمکعب در ساعت می باشد. قدرت الکتروموتور مورد نیاز از 1.1 الی 18.5 کیلووات و مقدار ارتفاع آبدهی پمپ از 10 الی 150 متر است. این سری در ولتاژ 220 ولت به صورت تک فاز و در ولتاژ 380 ولت به صورت سه فاز خواهد بود.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس 2CM به صفحه سری 2CM مراجعه نمایید. (شروع قیمت بوستر پمپ ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

انواع پمپ آب جتی پنتاکس

پمپ آب جتی پنتاکس مدل CAM

پمپ Pentax CAM

سری CAM چدنی پمپ آب جتی پنتاکس از جمله پمپ های خودمکش پرکاربرد این شرکت ایتالیایی است که جهت پمپاژ آب (حتی مخلوط با گاز) مورد استفاده قرار می گیرد. پروانه این سری پمپ ها از جنس نوریل یا برنج ساخته شده که قابلیت پمپاژ سیالات با دمای 0 تا 50 درجه سانتی گراد را دارند. پمپ آب جتی خودمکش پنتاکس ایتالیا دارای دبی 0.6 تا 4.8 متر مکعب در ساعت در ارتفاع یا هد 60 متر با توان الکتروموتور در دو نوع تک فاز و سه فاز، از 0.44 تا 0.74 کیلووات است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس CAM به صفحه سری CAM مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب جتی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب جتی پنتاکس مدل INOX

پمپ Pentax INOX

سری INOX پمپ آب جتی پنتاکس از جمله پمپ های خودمکش شرکت ایتالیایی پنتاکس است که از جنس استنلس استیل 304 بوده و جهت پمپاژ آب (حتی مخلوط با گاز و حباب) مورد استفاده قرار می گیرد. پروانه این سری پمپ ها از جنس نوریل یا استنلس استیل 304 ساخته شده که قابلیت پمپاژ سیالات با دمای 0 تا 50 درجه سانتی گراد را دارند. پمپ آب جتی خودمکش پنتاکس ایتالیا دارای دبی 0.6 تا 3 متر مکعب در ساعت در ارتفاع یا هد 60 متر با توان الکتروموتور از 0.59 تا 0.74 کیلووات در دو نوع پمپ آب جتی پنتاکس تک فاز و پمپ آب جتی پنتاکس سه فاز است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس INOX به صفحه سری INOX مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب جتی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب جتی پنتاکس مدل CAB

پمپ Pentax CAB

سری CAB چدنی پمپ آب جتی پنتاکس از جمله پمپ های خودمکش پنتاکس ایتالیا است که به پمپ های کله گلابی نیز شناخته شده و قابلیت کارکرد غیر دائم دارند. پروانه این سری پمپ ها از جنس نوریل (پلاستیک فشرده) یا برنج ساخته شده که قابلیت پمپاژ سیالات با حداکثر دمای 50 درجه سانتی گراد را دارند. پمپ آب جتی خودمکش پنتاکس ایتالیا دارای حداکثر آبدهی 9 متر مکعب بر ساعت در حداکثر ارتفاع 70 متر با توان الکتروموتور از 1.1 تا 2.2 کیلووات است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس CAB به صفحه سری CAB مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب جتی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ آب جتی پنتاکس مدل AP

پمپ Pentax AP

سری AP پمپ آب جتی پنتاکس از جمله پمپ های خودمکش پنتاکس ایتالیا است که همراه با اجکتور خارجی ("2 به "4 اینچ) جهت پمپاژ آب (حتی اگر با گاز و حباب مخلوط باشد) می باشد. این سری پمپ ها قابلیت پمپاژ سیالات با دمای 0 تا 50 درجه سانتی گراد را دارند. پمپ آب جتی خودمکش پنتاکس ایتالیا دارای دبی 0.18 تا 3.6 متر مکعب در ساعت در ارتفاع یا هد 80 متر با توان الکتروموتور از 0.59 تا 1.5 کیلووات در دو نوع پمپ آب جتی پنتاکس تک فاز و پمپ آب جتی پنتاکس سه فاز است.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس AP به صفحه سری AP مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب جتی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

انواع پمپ آب طبقاتی پنتاکس

پمپ طبقاتی افقی پنتاکس مدل ULTRA-S

پمپ Pentax ULTRA-S

سری ULTRA/S از جمله پمپ های طبقاتی استیل پنتاکس بوده که با کارکرد آرام و بی صدا سبب بازدهی بالا و کاهش هزینه مصرف برق و درنتیجه عمر طولانی الکترو پمپ می شود. دبی این سری تا 26 متر مکعب در ساعت، هد تا 78 متر، دمای سیال از 15- تا 110 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور از 0.37 تا 1.85 کیلووات به صورت تک فاز و سه فاز و از 3 تا 5.7 کیلووات به صورت سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس ULTRA-S به صفحه سری ULTRA-S مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب طبقاتی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

پمپ طبقاتی عمودی پنتاکس مدل ULTRA-VL

پمپ Pentax ULTRA-VL

سری ULTRA/VL از جمله پمپ های طبقاتی استیل پنتاکس بوده جهت پمپاژ آب صاف در مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده می شوند. دبی این سری حداکثر تا 25 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 125 متر، دمای سیال از 5 تا 35 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور از 0.9 تا 5.7 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس ULTRA-VL به صفحه سری ULTRA-VL مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ آب طبقاتی ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

انواع ست کنترل پنتاکس

ست کنترل پنتاکس مدل HIDROMATIC H1

پمپ Pentax HIDROMATIC H1

کلید اتوماتیک یا ست کنترل هیدروماتیک تولید شرکت پنتاکس ایتالیا، جایگزینی کاملا مطمئن جهت سیستم های صنعتی (استفاده از منبع تحت فشار و کلید اتوماتیک) است. حداکثر فشار قابل تحمل این ست کنترل 10 بار و حداکثر جریان مصرفی 12 آمپر می باشد. از خشک کار کردن و کاربرد دائمی پمپ جلوگیری می کند. یکی دیگر از مزایای ست کنترل پنتاکس ایتالیا این است که می توان هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی در جهت جریان آب قرار گیرد. دارای قابلیت کنترل و استارت پمپ پس از کاهش فشار، ورودی و خروجی 1 اینچ استاندارد می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت HIDROMATIC H1 به صفحه سری HIDROMATIC H1 مراجعه نمایید. (شروع قیمت پمپ ست کنترل ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

ست کنترل پنتاکس مدل HIDROTANK H1

پمپ Pentax HIDROTANK H1

کلید اتوماتیک یا ست کنترل هیدروتانک تولید شرکت پنتاکس ایتالیا، جایگزینی بسیار مطمئن جهت سیستم های سنتی (استفاده از منبع تحت فشار و کلید اتوماتیک) است. حداکثر فشار قابل تحمل این ست کنترل 10 بار و حداکثر جریان مصرفی 12 آمپر می باشد. ست کنترل پنتاکس ایتالیا دارای مخزن ذخیره آب 4 درصد لیتر جهت کاهش استهلاک و سرو صدای ناشی از برداشت محدود آب می باشد. دارای قابلیت کنترل پمپ های تک فاز تا حداکثر قدرت 2 اسب بخار، ورودی و خروجی 1 اینچ استاندارد و دارای سیستم محافظتی در برابر ضربات کله قوچی می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت HIDROTANK H1 به صفحه سری HIDROTANK H1 مراجعه نمایید. (شروع قیمت ست کنترل ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

منبع تحت فشار پنتاکس

منبع تحت فشار پنتاکس

منبع تحت فشار Pentax

منبع دیافراگمی یا منبع تحت فشار پنتاکس ایتالیا دارای ظرفیت از 24 الی 1000 لیتری بوده و دارای فلنچ گالوانیزه و در صورت نیاز استنلس استیل 304 می باشد. این منبع آب در دو نوع افقی و عمودی قابل عرضه می باشد. یکی از اصلی ترین کاربردهای مخزن انبساط پنتاکس، کاهش در تعداد دفعات استارت (روشن و خاموش شدن های مکرر) و در نتیجه کاهش میزان کارکرد پمپ آب می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ پنتاکس PM به صفحه منبع تحت فشار پنتاکس مراجعه نمایید. (شروع قیمت منبع تحت فشار ایتالیایی پنتاکس از ~ تومان)

Src: Pentax Pump