پمپ ایران تولید

2 کالا
نمایندگی فروش انواع پمپ دنده ای ایران تولید، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
2,200,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ روغن داغ ایران تولید، فروش موتور پمپ روغن داغ ایران تولید کلاس جیت، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
12,200,000
تومان
تماس بگیرید

پمپ ایران تولید

فروش پمپ ایران تولید

شرکت ایران تولید که دارای حدود سی سال تجربه علمی در زمینه تولید پمپ دنده ای می باشد، امروزه با استفاده از دانش فنی، تجهیزات سخت افزاری و ماشین آلات مدرن و تلاش روزافزون نیروی کاری متخصص در خدمت صنایع کشور می باشد.

پشتیبانی و استقبال روز افزون مشتریان، ایران تولید را بر آن داشت، تا سری جدید پمپ دنده ای مخصوص مواد سنگین و موتور گیربکس های خاص این پمپها را طراحی و تولید و در نهایت به پالایشگاه ها و کارخانجات تصفیه روغن، قند و غیره ارائه نماید.

انواع پمپ ایران تولید

شرکت ایران تولید دو نوع پمپ را روانه بازار می کند:

پمپ ایران تولید دنده ای

این پمپ ها از خانواده پمپ های جابجایی مثبت هستند که توسط شرکت ایران تولید در سایز های 1 تا 6 اینچ تولید می شوند. تمامی پمپ های دنده ای شرکت ایران تولید از نوع دنده خارجی هستند و در متریال های تمام استیل، پوسته چدن و دنده فولاد تولید شده اند. 

پمپ های روغن داغ ایران تولید

پمپ های روغن داغ شرکت ایران تولید از نوع سانتریفیوژ بوده و قابلیت تحمل دما تا 300 درجه سانتی گراد را دارند. این پمپ ها در سایز های 1 تا 5 اینچ تولید شده اند. این پمپ ها بصورت پمپ تک به بازار عرضه می شوند و با توجه به کاتالوگ ارائه شده توسط شرکت ایران تولید، دور و توان الکتروموتور انتخاب شده و در نهایت مچموعه پمپ و الکتروموتور کوپل شده روی یک شاسی سوار خواهد شد.

لیست قیمت پمپ ایران تولید

برای اطلاع از قیمت پمپ ایران تولید به صفحه مورد نظر مراجعه نموده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.