سولارمتر

3 کالا
فروش سولار متر پرتابل Lutron مدل SPM-1116SD در هایپر صنعت فامکو، قیمت دستگاه سنجش انرژی خورشید لوترون مدل SPM-1116SD، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
10,300,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع سولارمتر تس (TES)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,160,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع سولارمتر سم یا سولار سنج CEM، سولار متر سی ای ام، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
4,000,000
تومان
تماس بگیرید

سولارمتر

دستگاه سولارمتر چیست؟

سولارمتر دستگاهی است که به صورت پرتابل بوده و می تواند انرژی خورشید یا نور خورشید را در واحد وات بر متر مربع اندازه گیری کند. سولارمترها می توانند پیرانومتر هایی که برای اندازه گیری چگالی شار تابش خورشیدی یا هر وسیله ای که برای اندازه گیری تولید کیلووات ساعت از یک سیستم فتتولتائیگ استفاده می کند را نمایش دهد.

امروزه با وجود صنعتی و ماشینی شدن جوامع تولید برق یکی از دغدغه های بزرگ هر منطقه ای می باشد. استفاده از انرژی های تجدید پذیر مثل انرژی خورشید از راه های مقرون بصرفه، کم دردسر و بدون ایجاد آلودگی هوا می باشد. از این رو برای تولید انرژی الکتریکی نیاز به سنجش انرژی خورشیدی می باشد و اهمیت دستگاه سولارمتر مشخص می گردد. سولارمترها کاربردهای گوناگونی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر که توسط هایپر صنعت فامکو ارائه می شود، اشاره کرد.

نحوه انتخاب سولارمتر

برای انتخاب صحیح سولار متر می بایست به موارد زیر دقت نمود:

  1. واحد های اندازه گیری
  2. رنج اندازه گیری
  3. قابلیت دارا بودن حافظه ثبت اطلاعات و در صورت وجود میزان حافظه
  4. قابلیت اتصال به کامپیوتر

کاربرد سولارمتر پرتابل
  1. آزمایشگاه های نور و فیزیک
  2. هواشناسی
  3. کشاورزی
  4. اندازه گیری گرمای ناشی از نور خورشید
  5. اندازه گیری اشعه های خورشیدی

مزایای سولارمتر

سولارمتر پرتابل قابلیت اندازه گیری تابش نور خورشید به طور مستقیم و بدون تنظیم را دارد و می تواند این کار را به طور پیوسته برای مدت طولانی انجام دهد و از دیگر مزایای سولارمتر می توان به اندازه گیری میزان انتقال نور شیشه برای تایید عملکرد شیشه (تست عملکرد شیشه اتومبیل) اشاره کرد.

قیمت سولارمتر

قیمت سولارمتر براساس میزان فاصله قابل سنجش، توابع عملیاتی، ظرفیت حافظه و زمان نمونه برداری متفاوت است. در حالت کلی سولار متر ها یک دستگاه بسیار پرکاربردی می باشد که در حین سبک وزن بودن قابل حمل می باشند. امروزه به دلیل گستردگی محصولات و تنوع بالای آنها انتخاب یک محصول مناسب به یک پارامتر مهم و قابل توجهی تبدیل شده است که مطرح ترین و با کیفیت برند ها در بازار برند سم، تس و لوترون می باشد. سولارمتر یکی از پارامترهای فیزیکی بوده که می توانید از طریق کارشناسان هایپر صنعت فامکو تهیه نمایید.