رادیو وایرلس میکروتیک

21 کالا
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک SXTsq Lite5 و 5 AC و 5 HP، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
2,650,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک SXT Lite5 و SXT SA5 و SXT 2، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک QRT 5 و QRT 5 AC و QRT 2، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
9,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک LHG 5 و XL HP5، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
4,650,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو میکروتیک نت متال 5SHP و NetMetal 5 SHP Triple، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
21,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس BaseBox میکروتیک (Mikrotik)، بیس باکس، BaseBox 2 و 5 و 6، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
5,600,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس Wireless Wire nRAY میکروتیک (Mikrotik)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
21,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک mANTBox 19s، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک (Mikrotik) LHG LTE Kit، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک SXT LTE kit، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک DISC Lite5 و Mikrotik Lite5 AC، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
3,500,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع رادیو وایرلس میکروتیک DynaDish، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
12,900,000
تومان
تماس بگیرید

رادیو وایرلس میکروتیک

فروش رادیو وایرلس میکروتیک

رادیو وایرلس میکروتیک یکی از تجهیزات بی سیم شبکه است که این رادیو ها مشکل مسافت برای انتقال داده را از بین برده و اطلاعات به صورت صوتی و تصویری بدون محدودیت فاصله ارسال می شوند. یکی از ویژگی های رادیو وایرلس میکروتیک، انتقال فایل در دوربین های مدار بسته است و سرعت انتقال داده در مقایسه با آنتن های معمولی بیشتر است.

امروزه برند میکروتیک با توسعه انواع تجهیزات وایرلس برای تامین نیازهای متفاوت، به یکی از محبوب ترین برندها در این زمینه قرار گرفته است. برند میکروتیک در کشور ما جایگاه ویژه ای داشته و مخاطبان خاص خود را دارد. از رادیوهای وایرلس برای تامین اینترنت یا ارسال و دریافت دیتا بر بستر امواج استفاده می شود. رادیو وایرلس ها با توجه به استفاده از آنتن داخلی یا خارجی دارای قدرت متفاوتی می باشند.

کاتالوگ معرفی تجهیزات شبکه فامکو

رادیو وایرلس میکروتیک

رادیو وایرلس با آنتن داخلی


رادیو وایرلس با آنتن خارجی
 

معرفی مختصر مدل های رادیو وایرلس های میکروتیک

رادیو وایرلس میکروتیک SXTsq Lite2

رادیو وایرلس SXTsq Lite2 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، باند 2.4 فرکانسی، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 10 dBi ابعاد کوچک مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXTsq Lite5

رادیو وایرلس SXTsq Lite5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 16 dBi ابعاد کوچک مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXTsq 5 HP

رادیو وایرلس SXTsq 5 HP با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 16 dBi با ابعاد کوچک مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXTsq 5 AC

رادیو وایرلس SXTsq 5 AC با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 16 dBi با ابعاد کوچک مناسب انقال پهنای باند بالا، استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXT 2

رادیو وایرلس SXT 2 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، باند 2.4 فرکانسی، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 10 dBi با ابعاد کوچک مناسب استفاده خانگی و اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXT Lite 5

رادیو وایرلس SXT Lite 5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 16 dBi با ابعاد کوچک و زاویه دید 90 درجه ای مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد. (توقف تولید)

رادیو وایرلس میکروتیک SXT SA5

رادیو وایرلس SXT SA5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 14 dBi با ابعاد کوچک و زاویه دید 90 درجه ای مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXT SA5 AC

رادیو وایرلس SXT SA5 AC با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 14 dBi با ابعاد کوچک و زاویه دید 90 درجه ای مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SXT LTE Kit

رادیو وایرلس SXT LTE Kit با پشتیبانی از شبکه LTE، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 9 dBi با ابعاد کوچک مناسب استفاده خانگی و اداری در فواصل کوتاه تا طولانی می باشد. 

رادیو وایرلس میکروتیک LHG 5

رادیو وایرلس LHG 5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 24.5 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد. زمینه مشبک پشت این رادیو باعث شده تا در باد و طوفان پایداری نسبتا خوبی داشته باشد.

رادیو وایرلس میکروتیکHP LHG 5

رادیو وایرلس LHG 5 HP با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه ای تقویت ، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 24.5 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده خانگی، اداری در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTP می باشد. زمینه مشبک پشت این رادیو باعث شده تا در باد و طوفان پایداری نسبتا خوبی داشته باشد.

 رادیو وایرلس میکروتیک LHG XL HP5

رادیو وایرلس LHG XL HP5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 27 dBi با ابعاد بزرگ مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTP می باشد. زمینه مشبک پشت این رادیو باعث شده تا در باد و طوفان پایداری نسبتا خوبی داشته باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک LHG 5 ac

رادیو وایرلس LHG 5 ac با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 24.5 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTP می باشد. زمینه مشبک پشت این رادیو باعث شده تا در باد و طوفان پایداری نسبتا خوبی داشته باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک LHG XL 5 ac

رادیو وایرلس LHG XL 5 ac با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 27 dBi با ابعاد بزرگ مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTP می باشد. زمینه مشبک پشت این رادیو باعث شده تا در باد و طوفان پایداری نسبتا خوبی داشته باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک LHG LTE Kit

رادیو وایرلس LHG LTE Kit با پشتیبانی از شبکه LTE، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 17 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده خانگی و اداری در فواصل کوتاه تا طولانی می باشد. زمینه مشبک پشت این رادیو باعث شده تا در باد و طوفان پایداری نسبتا خوبی داشته باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک DISC Lite5

رادیو وایرلس DISC Lite5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 21 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده خانگی و اداری در فواصل متوسط برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک DISC Lite5 AC

رادیو وایرلس DISC Lite5 AC با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 21 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک SEXTANT G

رادیو وایرلس SEXTANT G با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 18 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده خانگی و اداری در فواصل متوسط برای ارتباطات PTP می باشد. (توقف تولید)

رادیو وایرلس میکروتیک DynaDish 5

رادیو وایرلس DynaDish 5 با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و آنتن 25 dBi با ابعاد بزرگ مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک DynaDish 6

رادیو وایرلس DynaDish 6 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، باند 6 گیگاهرتز، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 25 dBi با ابعاد بزرگ مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک QRT 2

رادیو وایرلس QRT 2 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، باند 2.4 فرکانسی، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 17 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد. (توقف تولید)

رادیو وایرلس میکروتیک QRT 5

رادیو وایرلس QRT 5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 24 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک QRT 5 AC

رادیو وایرلس QRT 5 AC با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 24 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک OmniTIK 5

رادیو وایرلس OmniTIK 5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، زاویه دید 360 درجه ای، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 7.5 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک AC OmniTIK 5

رادیو وایرلس AC OmniTIK 5 با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، زاویه دید 360 درجه ای، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 7.5 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک mANTBox 19s

رادیو وایرلس mANTBox 19s با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، زاویه دید 120 درجه ای، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 19 dBi با ابعاد بزرگ مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک mANTBox 52 15s

رادیو وایرلس mANTBox 52 15s با توان کارت وایرلس 300 و 867 مگابیتس بر ثانیه در دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز، زاویه دید 90 درجه ای، لایسنس 4 میکروتیک و آنتن 15 dBi با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک NetMetal 5

رادیو وایرلس NetMetal 5 با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک NetBox 5

رادیو وایرلس NetBox 5 با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک NetBox 6

رادیو وایرلس NetBox 6 با توان کارت وایرلس 867 مگابیتس بر ثانیه، باند 6 گیگاهرتز، لایسنس 4 میکروتیک و ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک Basebox 2

رادیو وایرلس Basebox 2 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، لایسنس 4 میکروتیک و ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک Basebox 5

رادیو وایرلس Basebox 5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 4 میکروتیک و ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک Basebox 6

رادیو وایرلس Basebox 6 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، باند 6 گیگاهرتز، لایسنس 4 میکروتیک و ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک GrooveA 52

رادیو وایرلس GrooveA 52 با توان کارت وایرلس 150 مگابیتس بر ثانیه در دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز، لایسنس 4 میکروتیک با ابعاد کوچک مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل کوتاه و متوسط برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک Metal 52 AC

رادیو وایرلس Metal 52 AC با توان کارت وایرلس 433 مگابیتس بر ثانیه در دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز، لایسنس 4 میکروتیک با ابعاد کوچک مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTMP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک LDF 5

رادیو وایرلس LDF 5 با توان کارت وایرلس 300 مگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و ابعاد کوچک مناسب استفاده اداری و سازمانی در فواصل متوسط و طولانی برای ارتباطات PTP می باشد. برای استفاده از این رادیو نیاز به تهیه آنتن یا دیش می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک Wireless Wire Dish

رادیو وایرلس Wireless Wire Dish با توان کارت وایرلس 2 گیگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی تا مسافت 1500 الی 2000 متر برای ارتباطات PTP می باشد. این رادیو به واسطه توان فوق العاده جایگزین فیبرنوری نیز می باشد.

رادیو وایرلس میکروتیک Wireless Wire nRAY

رادیو وایرلس Wireless Wire nRAY با توان کارت وایرلس 2 گیگابیتس بر ثانیه، لایسنس 3 میکروتیک و با ابعاد متوسط مناسب استفاده اداری و سازمانی تا مسافت 1500 الی 2000 متر برای ارتباطات PTP می باشد. این رادیو به واسطه توان فوق العاده جایگزین فیبرنوری نیز می باشد.

مزایای استفاده از رادیو وایرلس

  • سرعت بالا
  • کیفیت عالی
  • نصب و راه اندازی آسان
  • مقرون به صرفه


سیستم عامل تجهیزات وایرلس میکروتیک بر پایه استاندارد IEEE 802.11 بوده و قابلیت پشتیبانی از استانداردهای دیگر همچون 802.11a ،802.11b ،802.11g ،802.11n ،802.11ac را دارد. همچنین رادیوهای وایرلس از قابلیت هایی دیگری نظیر ویژگی کدگذاری WEP ،WAP و AES، سیستم ارسال و دریافت دیتا بر پایه بی سیم (WDS)، انتخاب فرکانس مختلف (DFS)، مجازی سازی اکسس پوینت، پروتکل های اختصاصی Nstreme ،NV2 و بسیاری قابلیت دیگر بهره می برد.

 

دسته بندای انواع رادیو وایرلس میکروتیک بر اساس کاربری

به اطلاع می رساند که مثال های زیر تجربی بوده و مدل های ذکر شده می تواند در کاربری های دیگری هم استفاده شود، لذا پیشنهاد می گردد جهت اطمینان خاطر، برای انتخاب صحیح محصول مورد نظر با مشاوران ما در تماس باشید.

کدام رادیوهای میکروتیک می تواند برای خانه و دفاتر استفاده می شود؟
کدام یک از رادیوهای میکروتیک می تواند برای تامین اینترنت محیط های باز مثل نمایشگاه، پارک و غیره استفاده می شود؟
کدام یک از رادیوهای میکروتیک می تواند در کارخانجات، پاپ سایت ها، مسافت های طولانی و غیره استفاده شود؟

شایان ذکر است در برخی از رادیوها مانند Metal 52 یا GrooveA 52 عدد 52 بیانگر این است که این رادیو قابل تنظیم به روی باند 2 یا 5 می باشد.

قیمت رادیو وایرلس میکروتیک

مبنای تعیین قیمت رادیو وایرلس های میکروتیک بر اساس مدل و سری قابل ارائه و مشخصات فنی آن متغییر است. و قوی ترین رادیو وایرلس های میکروتیک که قابل استفاده برای مسافت های طولانی هستند نیز جز پر فروش ترین رادیوهای میکروتیک محسوب می شوند.