بهار پمپ

4 کالا
نمایندگی فروش انواع پمپ اتابلوک بهار پمپ، تیپ 32، 40 تا 100، صنعتی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
قیمت :
6,880,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ کف کش بهار پمپ، کف کش قوی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
نمایندگی فروش انواع پمپ سانتریفیوژ بهار پمپ BCS و BCH، مشخصات، کاربرد، فروش، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
قیمت :
6,510,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ جت جکوزی بهار پمپ (بی سی ام) BCM، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
8,860,000
تومان
تماس بگیرید

بهار پمپ

بهار پمپ

شرکت ایرانی بهار پمپ که شامل کارگاه های تولید، سیم پیچی و مونتاژ است بواسطه مهندسان با تجربه و دستگاه ها و تجهیزات به روز، مجموعه ای از محصولات مانند کف کش، لجن کش، پمپ شناور، پمپ های سانتریفیوژ و اتابلوک را به جهت استفاده در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی عرضه می کند. کلیه محصولات طی مراحل مختلف بر اساس استاندارد ها بررسی فنی گردیده که این مسئله مهم، تضمین کیفیت مناسب را به همراه خواهد داشت. محصولات شرکت دارای گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند.

کاتالوگ بهار پمپ

انواع پمپ بهار پمپ

در ادامه به معرفی انواع پمپ قابل عرضه توسط شرکت بهار پمپ پرداخته شده است.

 اتابلوک بهار پمپ

پمپ اتابلوک بهار پمپ

پمپ های اتابلوک بهار در مدل های 32، 40، 50، 65، 80 و 100 قابل عرضه است. محدوده ظرفیت آبدهی این پمپ ها از 6 تا 350 متر مکعب بر ساعت است. دمای قابل تحمل در سیل های مکانیکی پمپ اتا بهار از 50- الی 150 درجه سانتی گراد می باشد.

 شناور بهار پمپ

پمپ شناور بهار پمپ

پمپ شناور شرکت بهار با بدنه فولادی، پروانه چدن و دور 2900 در دقیقه برای مصارف کشاورزی و صنعتی، انتقال آب از چاه های عمیق و رودخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
 

لجن کش بهار پمپ

پمپ لجن کش بهار با سایز دهانه خروجی 2، 3 و 4 اینچ با بدنه فولاد و پروانه چدن تولید می شود که از آن در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.

کفکش بهار پمپ

کف کش بهار پمپ

پمپ کف کش بهار همانند لجن کش با سه سایز خروجی 2، 3 و 4 اینچ ساخته می شود. فرکانس الکتروموتور 50 هرتز بوده و با دور 2900 در دقیقه به صورت سه فاز عرضه می گردد.

پمپ جت جکوزی بهار پمپ BCM

پمپ سانتریفیوژ جت جکوزی بهار پمپ BCM

پمپ های جت جکوزی بهار در سایز های 2، 3 و 4 اینچ با شفت استیل 304 و پروانه استیل 316 و بدنه های چدنی، برنجی و استیل تولید می گردند. از این پمپ ها برای استخر و جکوزی، موتورخانه ها، بوستر پمپ (آبرسانی و آتش نشانی)، آبیاری (قطره ای و تحت فشار) و غیره استفاده می شود.

پمپ سانتریفیوژ بهار پمپ BCH

سنتریفیوژ بهار پمپ BCH

پمپ سانتریفیوژ BCH شرکت بهار با قطر دهانه خروجی 2 اینچ دارای ظرفیت آبدهی از 5 تا 30 متر مکعب در ساعت است و محدوده هد 4 تا 36 متر را پوشش می دهد.

پمپ سانتریفیوژ بهار پمپ BCS

سانتریفیوژ بهار پمپ BCS

پمپ سانتریفیوژ BCS شرکت بهار با قطر دهانه خروجی 2 و 3 اینچ دارای ظرفیت آبدهی از 5 تا 30 متر مکعب در ساعت است و محدوده هد 4 تا 36 متر را پوشش می دهد.

قیمت پمپ بهار پمپ

با عرض پوزش کلیه قیمت ها در حال بروزرسانی می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.