دستگاه رنگ پاش ایرلس

3 کالا
نمایندگی فروش انواع دستگاه رنگ پاش ایرلس واگنر، پمپ ایرلس Wagner، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع دستگاه رنگ پاش ایرلس گراکو، پمپ ایرلس Graco، پنوماتیکی، برقی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
50,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ ایرلس اچ وی بن (HVBAN)، A3 ،S3، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
36,000,000
تومان
تماس بگیرید

دستگاه رنگ پاش ایرلس

دستگاه رنگ پاش ایرلس چیست؟

دستگاه رنگ پاش ایرلس یا پمپ ایرلس دستگاهی است که رنگ را به صورت یکنواخت و با فشار بالا پاشش می کند و برای سرعت بخشیدن و تسریع در عملیات رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های ایرلس نسبت به کمپرسورهای باد که برای پاشش رنگ استفاده می شوند، راندمان بالاتری داشته و به راحتی قابل حمل می باشند.

انواع رنگ پاش ایرلس

دستگاه رنگ پاش یا پمپ ایرلس در انواع زیر توسط هایپر صنعت فامکو ارائه می گردد:

  • دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس شارژی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس بنزینی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی

دستگاه رنگ پاش (پمپ ایرلس)

امروزه استفاده از تجهیزات پاشش رنگ حرفه ای در صنعت های مورد نیاز رنگ کاری می تواند به تسریع سرعت و کیفیت نهایی کار کمک شایانی نماید. یکی از این دستگاه ها، پمپ ایرلس رنگ کاری یا دستگاه رنگ پاش ایرلس است. دستگاه پاشش رنگ ایرلس با افزایش سرعت عملیات رنگ آمیزی، این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که محصول خود را نه تنها سریع تر بلکه با کفیت بیشتری ارائه نمایند. در ادامه به بررسی انواع پمپ ایرلس خواهیم پرداخت:

دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی

همانطور که اشاره شد محرک این پمپ ها برق می باشد. این نوع از پمپ های ایرلس در پروژه های ساختمانی استفاده می شوند که در کارهایی از قبیل پاشش انواع رنگ های روغنی، پلاستیک و اکریلیک قابل استفاده هستند. همچنین این دستگاه ها پرتابل و تکفاز بوده و به راحتی قابل حمل می باشند. پمپ ایرلس برقی از یک عدد پمپ پیستونی فشار قوی جهت ایجاد حرکت سیال استفاده می کند و روش کار آن به صورت ایجاد خلاء به خاطر حرکت پیستونی پمپ است که در قسمت موتور دستگاه قرار گرفته است. در واقع این حرکت باعث می شود رنگ مورد نظر درون شیلنگ مکش به حرکت در آمده و در نهایت به حالت کاملا یکنواخت بر روی سطح مورد نظر پاشش شود.

دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی

دستگاه رنگ پاش ایرلس شارژی

پمپ ایرلس شارژی از جمله تجهیزات پاشش رنگ است که اغلب برای کارهای کوچک که باید سریع انجام شوند، استفاده می شود. پمپ ایرلس شارژی به راحتی قابل حمل است و به دلیل عدم نیاز اتصال مستقیم به برق شهری، منبع انرژی آن، باطری است. از جمله ویژگی اصلی پمپ ایرلس شارژی این است که موقع استفاده از آن هیچ نیازی به رقیق کردن رنگ نیست و در نتیجه می توان به راحتی سطح مورد نظر را فقط با یک لایه به صورت کامل پوشش داد.

دستگاه رنگ پاش ایرلس شارژی

دستگاه رنگ پاش ایرلس بنزینی

زمانی که به هر دلیل برق در دسترس نباشد یا تامین آن دشوار باشد از ایرلس های بنزینی استفاده می شود. به علت محرک بنزینی و تولید گازهای آلوده، این پمپ ها باید در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع عملکرد پمپ ایرلس بنزینی بسیار شبیه به عملکرد پمپ ایرلس پاشش رنگ برقی است با این تفاوت که از ایرلس بنزینی برای کارهای سنگین استفاده می شود.

دستگاه رنگ پاش ایرلس بنزینی

دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی

پمپ ایرلس بادی یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه رنگ پاش مایع است. در واقع پمپ ایرلس بادی به صورت ثابت قرار می گیرد و نیازی به جابجایی آن نیست. امکان ایجاد فشار بالا و سند بلاست کردن قطعات بسیار در صنایع فلزی و کشتی سازی و استفاده در مکان هایی که نیاز به جابجایی پمپ را نداشته باشند از کاربردهای این محصول است.

دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی

دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی

دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی از نظر نیروی محرکه به دو دسته برقی و بنزینی تقسیم می شود. موتور برقی یا بنزینی دستگاه پمپ ایرلس هیدرولیک را به حرکت در آورده و فشار روغن هیدرولیک مورد نیاز برای هیدروموتور خطی را تامین می کند. پمپ ایرلس هیدرولیک برای رنگ آمیزی پروژه هایی با متراژ کاری بالا کاملا مناسب است و تنها با اضافه کردن طول شیلنگ می توان از دستگاه به صورت ثابت استفاده کرد.

دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی

نحوه عملکرد دستگاه رنگ پاش ایرلس

ایرلس در لغت به معنای بدون هوا می باشد، یعنی پاشش رنگ و تبدیل رنگ به قطعات ریز، بدون هوا و به وسیله پمپ انجام می شود. پمپ، رنگ را با فشار بالا از یک نازل با سایز کوچک عبور داده و رنگ با سرعت بالا به سطح برخورد کرده و به آن می چسبد. در پمپ های ایرلس می توان دبی خروجی از نازل را با استفاده از فشار دستگاه ایرلس، کنترل کرد. عملکرد پمپ های ایرلس از نوع پیستونی می باشد که در زمان حرکت رو به عقب پیستون، سوپاپ ورودی سیال، باز شده و محفظه پر از سیال می شود و با حرکت رو به جلو پیستون، سوپاپ ورودی بسته شده و سوپاپ خروجی باز می شود و در نتیجه یک سیال با فشار بالا محصول این مکانیزم می باشد. محرک پمپ های ایرلس می تواند برقی، بنزینی یا بادی باشد.

اجزای دستگاه رنگ پاش ایرلس

اجزای دستگاه رنگ پاش ایرلس

  1. محفظه کنترل صدا یکپارچه
  2. تنظیم کننده فشار هوا
  3. شیر توپی
  4. موتور هوا
  5. ورودی هوای فشرده
  6. فلنج نصب
  7. جام عامل جدا کننده
  8. خروجی فلزی
  9. بخش مکش مایع
  10. ورودی فلزی
  11. اتصال به زمین

متعلقات پمپ ایرلس

نازل پمپ ایرلس

نازل ایرلس یکی از مهم ترین لوازم جانبی دستگاه رنگ پاش ایرلس است که از نظر فشار، تقسیم بندی می شود. برخی از نازل های ایرلس، فشار قوی هستند و می توانند تا فشار 700 بار را تحمل کنند که معمولا از این دسته نازل ها برای پمپ ایرلس قدرتمندی همچون انواع هیدرولیکی استفاده می شود. اما نوع متداول آن، نازل ایرلس با فشار کاری 300 بار است که در اغلب دستگاه های ایرلس برقی یا بنزینی به کار برده می شود.

نازل پمپ ایرلس

شیلنگ پمپ ایرلس

شیلنگ ایرلس یکی دیگر از لوازم جانبی ضروری در دستگاه پاشش رنگ ایرلس است. شیلنگ ایرلس وظیفه انتقال رنگ از پمپ به تفنگی دستگاه را دارد، لذا باید شیلنگ به کار رفته شده برای دستگاه مناسب باشد تا بتواند فشار بالایی را تحمل کند. معمولا شیلنگ ایرلس از جنس سیم یا نخ طراحی می شود که پوشش داخلی آن از تفلون است. همچنین سایز شیلنگ های استفاده شده برای انواع دستگاه پاشش رنگ ایرلس کاملا متفاوت است که متناسب با فشار کاری از 250 تا 700 بار در یکی از سه سایز ¼، ⅜ و ½ اینچ طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ پمپ ایرلس

گان پمپ ایرلس

گان پمپ ایرلس یا تفنگ پاشش رنگ، وسیله ای است که به کمک یک ماشه، جریان رنگ را قطع یا وصل می کند. معمولا گان های پمپ ایرلس از نظر نوع و فشار کاری دسته بندی می شوند. بعضی از آنها مجهز به نوعی فیلتر توری هستند که باعث می شود پیش از اینکه رنگ به سمت نازل حرکت کند، یک بار به صورت کامل فیلتر شوند. گان پمپ ایرلس معمولا از نظر فشار کاری برای 250 تا 700 بار طراحی شده که سایز ورودی حدود ¼ اینچ دارد.

گان (تنفگی) پمپ ایرلس

کاربرد دستگاه رنگ پاش ایرلس

در این دستگاه رنگ پاش امکان پاشش انواع رنگ های زیر وجود وارد:

  • پاشش انواع رنگ های روغنی، پلاستیک و اکریلیک
  • پوشش های نانو، انواع رنگ های نما، عایق های رطوبتی و حرارتی
  • پاشش انواع پلاستر و بتونه کناف
  • پاشش انوع فوم پوش، دیوار پوش، اپوکسی، پلایمر، سند بلاست و سمباده شنی

مزایای پمپ ایرلس
  • پرتابل
  • فشار بسیار بالا
  • محرک های متنوع
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  • کاربری های گوناگون
  • قابلیت پاشش انواع رنگ
  • امکان استفاده در ارتفاع
  • کاهش مصرف رنگ
  • افزایش سرعت پاشش رنگ
  • اجرای لایه رنگ بادوام و یکنواخت
  • امکان رنگ آمیزی سقفی، عمودی یا افقی

دستگاه رنگ پاش ایرلس دست دوم

خرید و فروش دستگاه رنگ پاش ایرلس دست دوم یا استوک شاید از لحاظ اقتصادی برای بعضی از پیمانکاران به صرفه باشد ولی از طرفی در صورت عدم آگاهی درباره سلامت دستگاه می تواند باعث کاهش راندمان و افت کیفیت نهایی کار گردد. لذا توصیه می شود جهت اطمینان خاطر با پرداخت مبلغی بیشتر، دستگاه پاشش رنگ ایرلس را به صورت نو همراه با گارانتی معتبر تهیه نمایید.

قیمت دستگاه رنگ پاش ایرلس

لطفا جهت استعلام قیمت خرید محصول مورد نظر روی لینک آن کلیک نمایید.

لیست قیمت پمپ ایرلس
ردیف شرح
1 قیمت پمپ ایرلس واگنر
2 قیمت پمپ ایرلس گراکو
3 قیمت پمپ ایرلس HVBAN

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز:

مهدوی ارسال شده در : چهارشنبه 27 دی 1402
سلام، وقت بخیر. تو مازندران شعبه دارید؟ بنده نیاز به مشاوره دارم لطفا تماس بگیرید.
admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 28 دی 1402
سلام دوست عزیز، هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
محمد چمن زاده ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 آذر 1402
سلام، یک دستگاه ایرلس قابل حمل نیاز دارم، لطفا هر چه زودتر با من تماس بگیرید. ممنون.
مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 آذر 1402
سلام جناب چمن زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
نیکخواه ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402
سلام، قیمت چنده؟ شرایط فروش دارین؟
مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402
سلام دوست عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.
قاسم شمسی ارسال شده در : چهارشنبه 24 آبان 1402
سلام، با عرض خسته نباشید. لطفا در مورد قیمت دستگاه دست دوم و نوع سوال دارم و به راهنمایی شما نیازمندم.
مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 آبان 1402
سلام، متاسفانه در زمینه قیمت محصولات دست دوم اطلاعاتی نداریم.
قلندر مازندارنی ارسال شده در : دوشنبه 22 آبان 1402
سلام، سایتتون خیلی عالی بود.
مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آبان 1402
سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.
علی ذوالقدر ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402
سلام، لطفا طرز کار و قیمت رو بفرمایید. ممنون از شما.
مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 آبان 1402
سلام جناب ذوالقدر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.