چای چین

2 کالا
نمایندگی فروش انواع چای چین شارژی یا برگ چین شارژی، دستگاه چای چینی شارژی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
8,500,000
تومان
تماس بگیرید
دستگاه چای چین موتوری چیست؟ نمایندگی فروش انواع چای چین بنزینی یا برگ چین بنزینی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
6,000,000
تومان
تماس بگیرید

چای چین

دستگاه چای چین چیست؟

به دستگاهی قابل حمل برای برداشت برگ چایی که شامل یک موتور، شانه برش، کیسه و سیستم دمنده برای هدایت چای های برداشت شده به داخل کیسه می باشد چای چین گفته می شود.

این دستگاه از نظر موتوری در دو نوع بنزینی و شارژی موجود است. چایی چین ها مطابق با ساختار بوته چایی طراحی و ساخته شده اند و تغییری در مزه و عطر چایی ایجاد نمی کنند. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع دستگاه چای چین می باشد.

مشخصات فنی دستگاه چای چین

چای به دلیل ساختار بوته ای و فشرده ای که دارد، یکی از محصولاتی است که برداشت آنها نیازمند نیروی کار زیادی است و کاری زمان بر و خسته کننده می باشد. دستگاه چای چین یا برگ چین چای برای حل مشکل برداشت این محصول مهم و پرطرفدار ساخته شده است. چای چین بدون اینکه تغییری در مزه و عطر چای ایجاد کند، برگ های چای را با سرعت و دقت بالایی برداشت می کند. این دستگاه اصطلاحا پرتابل یا قابل حمل است و به راحتی توسط یک نفر جابجا می شود. البته با توجه به اینکه برگ های چای برداشت شده به داخل کیسه ریخته می شوند و حجم کیسه بعد از مدتی، بسیار زیاد می شود و حمل آن توسط کاربر سخت است، باید دو نفر در زمان برداشت با یک دستگاه کار کنند.

از نظر موتوری این دستگاه به دو نوع شارژی و بنزینی تقسیم می شود که در نوع شارژی به دلیل محدودیت های مربوط به باتری معمولا ظرفیت کاری پایین تر است و برای مقیاس های بزرگ بهتر است از چای چین موتوری بنزینی استفاده شود، که غالبا از نوع موتورهای بنزینی دو زمانه هستند. عمل برداشت توسط یک شانه برش شبیه به تیغه های شمشاد زن انجام می شود و برگ های چای برداشت شده به وسیله یک دمنده به سمت داخل کیسه هدایت می شوند. در برخی از مدل ها هد چایی چین وجود دارد که امکان اتصال به علف زن های پشتی را دارد. چای چین ها در دو نوع یک نفره و دو نفره وجود دارد.

دستگاه چای چین

انواع دستگاه چای چین

در ادامه به بررسی انواع مدل های برگ چین چای می پردازیم:

  • چای چین شارژی
  • چای چین بنزینی

دستگاه چای چین شارژی

دستگاه چای چین شارژی ابزاری با وزن پایین و ابعاد کوچک است که امکان برداشت چایی در مقیاس کوچک را فراهم می کند. این دستگاه دارای یک باتری لیتیومی است که مسئول تامین توان دستگاه است.

چای چین شارژی

دستگاه چای چین بنزینی

دستگاه چای چین بنزینی با تواجه به توان بالاتر در مقایسه با نوع شارژی، برای برداشت برگ چایی در مقیاس بزرگ بکار می رود. این دستگاه شامل یک موتور 2 یا چهار زمانه است که به وسیله شانه برش برگ چایی را برداشت و در کیسه جمع آوری می کند.

چای چین بنزینی

کاربرد چای چین
  • برداشت برگ چایی
  • هرس بوته های چای

مزایای چای چین
  • سرعت و دقت بالا
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • سبک
  • قدرت زیاد موتور
  • کارکرد آسان

قیمت دستگاه چای چین

چای چین ها با تواجه به نوع موتور می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. در نوع شارژی از آنجایی که یک باتری لیتومی برای شارژ دستگاه طراحی شده است، علاوه بر هزینه دستگاه، هزینه مربوط به باتری لیتیومی نیز وجود دارد و در خرید باید به این موارد دقت کرد. در نوع بنزینی نیز 2 زمانه یا 4 زمانه بودن موتور در تعیین قیمت چای چین تاثیر گذار است. برای دریافت مشاوره و راهنمای فنی و خرید دستگاه برگ چین با کارشناسان بخش ماشین آلات کشاورزی هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.