درب و پنجره UPVC دوجداره

12 کالا
پنجره UPVC دوجداره ثابت چیست؟ نمایندگی فروش انواع پنجره ثابت یو پی وی سی، لطفا جهت استعلام قیمت، سفارش، دریافت مشخصات با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره UPVC لولایی دو حالته، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
درب و پنجره دوجداره UPVC تک حالته نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
درب و پنجره دوجداره UPVC لولایی فرانسوی چیست؟ نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره UPVC لولایی فرانسوی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی چیست؟ نمایندگی فروش انواع درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی چیست؟ نمایندگی فروش انواع درب و پنجره UPVC دوجداره لولایی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
پنجره UPVC دوجداره کلنگی چیست؟ نمایندگی فروش انواع پنجره UPVC (یو پی وی سی) دوجداره کلنگی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره UPVC (یو پی وی سی) لولایی آکاردئونی، درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی، پنجره فولدینگ، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
پنجره دوجداره UPVC لولایی کمانی چیست؟ نمایندگی فروش انواع پنجره دوجداره UPVC لولایی کمانی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
پنجره دوجداره UPVC لولایی خلیجی چیست؟ نمایندگی فروش انواع پنجره دوجداره UPVC لولایی خلیجی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
پنجره دوجداره UPVC لولایی پیوت (محوری) چیست؟ نمایندگی فروش انواع پنجره دوجداره UPVC لولایی پیوت، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
درب و پنجره دوجداره UPVC فولکس واگنی چیست؟ نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی یو پی وی سی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

درب و پنجره UPVC دوجداره

درب و پنجره UPVC چیست؟

پنجره UPVC و درب UPVC دوجداره از شکل سخت شده پلی وینیل کلراید یا یو پی وی سی ساخته شده و مقاومت بالایی دارد که دارای عایق بندی مناسب در برابر عوامل بیرونی می باشد. همچنین به دلیل خاصیت ارتجاعی، امکان طراحی درب و پنجره یو پی وی سی کرو دار را فراهم می کند که علاوه بر رنگ سفید در انواع روکش لمینت، طرح چوب و رنگی نیز در بازار عرضه می شوند.

انواع درب و پنجره یو پی وی سی

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره در مدل های زیر است:

  • پنجره UPVC
  • درب UPVC
  • پنجره یو پی وی سی دوجداره ثابت
  • درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره کشویی
  • درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره لولایی

پنجره UPVC (پنجره یو پی وی سی دو جداره)

مشخصات فنی درب و پنجره UPVC دو جداره

در طراحی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا ترموپلاست توجه ویژه ای به استحکام و عایق بودن آنها شده است در نتیجه این درب و پنجره ها دارای ظاهر حجیم تر و ظرافت کمتری هستند. پنجره UPVC ساده، سفید رنگ بوده و نوع پایه و متداول این پنجره ها را تشکیل می دهد اما ساختار شبکیه آنها به گونه ای است که امکان رنگ کردن و یا استفاده از روکش های مختلف دیگر نیز برای تولید کنندگان وجود دارد. معمولا از پنجره UPVC پروفیل لمینت در پروژه های خاص معماری که زیبایی بصری در آنها مورد توجه است، استفاده می گردد و علاوه بر این باعث افزایش استحکام و دوام آنها نیز می شود.

ویدیو معرفی درب و پنجره UPVC دوجداره

تولید یراق آلات درب و پنجره

انواع درب و پنجره UPVC دوجداره

تنوع درب و پنجره های UPVC (پلی وینیل کلراید با کانال‌های هوای داخلی) دوجداره به دلیل تقاضای بالای مشتریان زیاد است و دسته بندی آنها بر اساس حالت های نصب آنها صورت گرفته است. در ادامه علاوه بر عکس درب و پنجره UPVC دوجداره به شرح مشخصات آنها نیز می پردازیم.

انبار درب و پنجره UPVC دوجداره

پنجره UPVC دوجداره ثابت

پنجره UPVC دوجداره ثابت دریچه ای است برای ورود نور که ساختار ساده ای دارد و معمولا برای محیط هایی که نیاز به جابجایی هوا در آنها کمتر احساس می شود، مناسب تر هستند چرا که صرفا قابل باز شدن یا تغییر حالت نیستند.

پنجره UPVC دوجداره ثابت

این مدل پنجره را با سایر مدل های بازشو (سش) ترکیب کرده و ظاهری زیبا ایجاد می نمایند تا بتوان همزمان دیدی مناسب به بیرون داشت و از هوا لذت برد. از پنجره یو پی وی سی ثابت در نمای ساختمان ها، به عنوان پارتیشن و دیوار نیز استفاده می شود.

درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی

درب و پنجره دوجداره کشویی UPVC در دو نوع ساده و دو لنگه متحرک (تک ریل، جفت ریل) ساخته می شود. نوع ساده دارای یک لنگه و نوع دیگر به صورت دو لنگه ارائه می شود که این موضوع در میزان عایق بندی آنها تاثیر گذار است و نوع دوم عایق قوی تری دارد.

درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی

درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی یا ریلی در جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به سایر مدل ها دارای بهره وری کمتری می باشد. بنابراین کاربرد کمتری دارد. البته مزیتی هم دارد و این است که هنگام باز و بسته شدن فضا را اشغال نکرده و مدل پرده را خراب نمی کند. درب و پنجره UPVC دوجداره مدل کشویی دو لنگه به این صورت است که هر دو قسمت به صورت ریلی تکی و همزمان قابل باز شدن هستند. مدل پروفیل به کار رفته در درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی دو لنگه متفاوت است و عرض آن بیشتر می باشد.

مدل دیگری از درب و پنجره UPVC دوجداره کشویی وجود دارد که مانند درب ون باز می شود و ریل قسمت بازشو در یک ردیف با قسمت ثابت قرار ندارد و به آن پنجره دوجداره فولکس واگنی گفته می شود. هنگام باز شدن درب این مدل، یک ردیف به سمت جلو می آید. قیمت این مدل درب و پنجره UPVC دوجداره از مدل کشویی معمولی بالاتر است و دارای مدل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و ساده می باشد.

درب و پنجره UPVC دوجداره بازشوی لولایی

باز و بسته شدن درب و پنجره های UPVC دوجداره لولایی هم به صورت داخلی و هم بیرونی امکان پذیر است. این درب و پنجره ها ظاهر ساده ای دارند و در محیط های مختلف قابل نصب هستند.

درب و پنجره UPVC دوجداره بازشوی لولایی

ساده ترین حالت باز شدن درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره لولایی است که با استفاده از لولا هایی از بغل و در محور عمودی باز می شود و قیمت پایین تری از سایر مدل های بازشو دارد. البته قسمت بازشوی پنجره در هنگام بسته شدن درب کاملا عایق بوده و هیچگونه گرما و صدا تلف نمی شود. این مدل را می توان با درب و پنجره UPVC دوجداره ثابت ترکیب کرد و طراحی زیبایی در داخل اتاق و آشپزخانه و سایر بخش های ساختمان به وجود آورد.

درب و پنجره UPVC دوجداره دو حالته

درب و پنجره UPVC دوجداره دو حالته

درب و پنجره UPVC دوجداره دو حالته در دو حالت لولایی ساده و بازشو از بالا به منظور تهویه هوا و در دو محور افقی و عمودی طراحی شده است. برای اینکه نظم پرده ها بر هم نخورد از پنجره کشویی استفاده می شود که این مدل عایق بندی کامل و مناسبی ندارد. بنابراین می توان از درب و پنجره UPVC دوجداره مدل دو حالته استفاده کرد.

درب و پنجره UPVC دوجداره کلنگی و سایبانی

درب و پنجره UPVC دوجداره کلنگی

مدل درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره کلنگی بازشو از بالا است که برای تهویه هوا بسیار کاربردی می باشد. پنجره این مدل برای تهویه هوای حمام، گلخانه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار کاربردی است. درب و پنجره UPVC دوجداره مدل سایبانی نیز به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد و ساختاری شبیه به درب و پنجره UPVC دوجداره کلنگی دارد. در طبقاتی که زیر همکف قرار دارند، معمولا پنجره ها در بالای دیوار نصب شده و از این مدل پنجره استفاده می شود.

درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره سایبانی

درب و پنجره UPVC دوجداره خلیجی

با ترکیب تعدادی از پنجره های بازشو با پنجره های ثابت، به گونه ای که زاویه ای مشخص به شکل چند ضلعی ایجاد شود، پنجره UPVC خلیجی یا شاه نشین ساخته می شود که ظاهر و نمای ساختمان را بسیار زیبا و مجلل می کند. این مدل درب و پنجره UPVC دوجداره را می توان در قسمت پذیرایی قرار داد که باعث بزرگ تر نشان دادن این قسمت شده و دیدی بسیار زیبا به بیرون خواهد داشت.

درب و پنجره دو جداره UPVC شاه نشین

انواع مدل های پنجره بازشو، ثابت و کتیبه در مدل طراحی درب و پنجره UPVC دوجداره خلیجی قابل اجرا است.

درب و پنجره UPVC دوجداره کمانی

درب و پنجره UPVC دوجداره کمانی

درب و پنجره دو جداره UPVC کمانی نیز در نمای ساختمان ها کاربرد دارد. تفاوت این مدل با پنجره خلیجی این است که کاملا قوس دار و دارای انحنا ساخته می شود. شیشه نصب شده روی این مدل درب و پنجره UPVC دوجداره نیز از نوع خم می باشد و به صورت تک لنگه و چند لنگه قابل اجرا است.

درب و پنجره UPVC دوجداره آکاردئونی

درب و پنجره UPVC دوجداره آکاردئونی

این مدل پنجره کاملا شبیه به این ساز باز می شود و در زمان باز شدن لنگه های متعدد آن روی هم قرار گرفته و در گوشه ای قرار می گیرند و نمایی کاملا باز و عریض مشاهده می شود. درب و پنجره دوجداره UPVC آکاردئونی عایق بسیار خوبی در برابر ورود صدا و اتلاف انرژی است و در طول هایی بیشتر از 3 متر برای نماسازی ویلاها بسیار پرطرفدار است.

درب و پنجره UPVC دوجداره فرانسوی

درب و پنجره UPVC دوجداره فرانسوی

این مدل درب و پنجره UPVC دوجداره از دو قسمت درب بازشو ساخته می شود که در خلاف جهت هم بدون هیچ ستون و قیدی باز می شوند. پنجره یو پی وی سی فرانسوی بسیار مناسب برای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی است. یراق آلات استفاده شده در درب و پنجره UPVC دوجداره با مکانیزم پیچیده و مقاومی نصب می شوند و عایقی بسیار مناسب هستند.

ساختار درب و پنجره UPVC دوجداره

درب و پنجره های یو پی وی سی در برخی اجزا با یکدیگر اشتراک دارند و از مونتاژ قطعات مختلف تولید می شوند که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • فریم (پروفیل): برای ساخت درب و پنجره UPVC دوجداره پروفیل های upvc جز اصلی بوده که نقش ستون فقرات آن را دارد و بسته به نوع عملکرد درب و پنجره از مقاطع پروفیل مختلفی با انواع طرح و رنگ به کار گرفته می شود. همچنین برای افزایش استحکام و مقاومت از پروفیل های گالوانیزه با ضخامت های گوناگون 1 تا 1.5 میلیمتر در داخل این پروفیل ها استفاده می کنند. این پروفیل ها از طریق فرآیند اکستروژن تولید می شوند و دارای عرض، تعداد حفره و چمبر متفاوتی هستند. انواع طراحی پروفیل پنجره دوجداره UPVC عبارتند از: فریم، بریدگی، مهره و خلع هوا.
  • یراق آلات: از دیگر اجزایی که به وسیله آنها لنگه بازشو درب و پنجره حرکت می کند، یراق آلات هستند که اصلی ترین آنها شامل غلتک ها، زاماک، لولاها، دستگیره و اسپانیولت می باشند و علاوه بر ظاهر زیبا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند زیرا در بحث نگهداری، دوام، عملکرد و امنیت حائز اهمیت هستند.
  • شیشه: عایق بودن نسبت به گرما، سرما و صدا وظیفه اصلی شیشه های دوجداره است که انواع مختلفی از جمله ساده (فلوت)، سوپر سیلور، سکوریت، سکوریت لمینت، رفلکس، سندبلاست، ساتینا، رنگی، اورسی، low E، جورجین بار در رنگ بندی و ضخامت های 4، 6، 8 میلیمتر و بالاتر قابل ارائه هستند. در درب و پنجره UPVC دوجداره دو یا چند لایه شیشه با فاصله مساوی و به موازات هم به وسیله اسپیسر جداگانه قرار گرفته اند که فضای بین آنها با گاز مخصوص پر می شود.

درب دوجداره UPVC

درب دوجداره UPVC

این نوع درب در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و ضد آب می باشد و امنیت بسیار بالایی دارد. بنابراین برای مکان هایی که رطوبت زیاد است مانند سرویس بهداشتی، بالکن و پاسیو بسیار مناسب می باشد. معمولا قسمت پایین این درب ها را از جنس پانل تولید می کنند و قسمت شیشه را به صورت مات یا برفی یا هوشمند کار می کنند تا داخل مشخص نباشد. ویژگی های درب یو پی وی سی دوجداره:

  • سبک و کم وزن
  • عدم تغییر شکل در تغییرات آب و هوایی
  • عایق مناسب گرما، سرما و صدا
  • بسیار مقاوم
  • قابل ارائه در رنگ ها و مدل های بازشو متنوع
  • ثابت ماندن رنگ
  • تمیز کردن راحت
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی تا 40%
  • صرفه جویی در مصرف برق و گاز
  • جلوگیری از ورود حشرات
  • سالم و بهداشتی

اجزای درب یو پی وی سی

  1. شیشه دو یا سه جداره
  2. قاب و بازشو
  3. پروفیل گالوانیزه
  4. پروفیل فریم
  5. پروفیل مولیون
  6. لاستیک درزگیر
  7. دریچه تخلیه آب باران
  8. زهوار درب
  9. دستگیره ها
  10. قفل درب
  11. پنل

مکانیزم باز و بستن درب دوجداره UPVC

در این مدل وقتی قسمت بازشو به سمت چارچوب فشار داده شود، درب به صورت نیمه بسته شده و بعد از فشار دادن دستگیره به طرف بالا کاملا بسته خواهد شد. در این حالت تمام درزها کاملا بسته شده و از ورود هوا، صدا و گرد و خاک جلوگیری می نماید. برای قفل شدن درب باید کلید را در جهت بستن بچرخانید.

مکانیزم باز و بستن درب دوجداره UPVC

درب و پنجره UPVC تک جداره

این مدل درب و پنجره در ابتدا با شیشه سودا لایم ساخته می شد که سطحی ناصاف داشت. با پیشرفت تکنولوژی از فناوری فلوئینگ برای ساخت شیشه استفاده شد و بعد از آن شیشه های سندبلاست و سپس سکوریت به وجود آمدند.

درب و پنجره UPVC دو جداره

در این مدل دو عدد شیشه ساده یا سکوریت در کنار هم قرار گرفته و فضای بین آنها با گاز های مخصوص پر می شود که عایق مناسبی نسبتن به اتلاف انرژی هستند و تا حد زیادی عبور صدا را کاهش می دهند.

درب و پنجره UPVC چند جداره

اتلاف انرژی و تبادل صوت در درب و پنجره های سه جداره و چهار جداره بسیار کم است. همین موضوع باعث افزایش قیمت درب و پنجره چند جداره می گردد.

نحوه نگهداری درب و پنجره UPVC دوجداره

  • بررسی نوار آب و هوا: خلا آب و هوا نقش حیاتی در آب بندی درب و پنجره های لولایی و جلوگیری از ورود هوا را ایفا می کند. به همین منظور توصیه می شود که نوار آب بندی اطراف قاب درب و پنجره به طور منظم بررسی شود.
  • کانال زهکشی آب: درب و پنجره های لولایی معمولا دارای کانال های زهکشی هستند و طراحی این کانال ها به گونه ای می باشد که آب به راحتی از داخل درب و پنجره خارج می شود و این ویژگی از تجمع آب جلوگیری می کند. به همین جهت توصیه می شود به صورت دوره ای این کانال ها را بررسی نمایید تا بدین وسیله هر گونه زباله یا انسدادی که جریان آب را مختل می سازد، رفع گردد.
  • درزگیر ها و لاستیک ها: درزگیرهای به کار رفته در این تجهیزات ساختمانی از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و در فصول سرد و گرم باعث ایجاد یک محیط سرشار از آرامش شده و در عین حال به عنوان یک عایق صوت نیز عمل می کند. همچنین از آسیب های احتمالی و امکان ورود آب باران، برف و غیره جلوگیری می نماید.

همچنین در ادامه به موارد دیگری اشاره می کنیم که در افزایش طول عمر، حفظ ظاهر و عملکرد درب و پنجره های UPVC دوجداره به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

  • تمیز کاری قاب و شیشه در درب و پنجره های دوجداره به وسیله مواد شوینده مناسب (عدم تاثیر گذاری مانند خورندگی یا سایش)
  • بررسی درب و پنجره ها به صورت منظم و با دقت بالا به منظور تشخیص آسیب های وارد شده به این تجهیزات ساختمانی
  • روغن کاری یراق آلات درب و پنجره ها به صورت دوره ای
  • محکم کردن اتصالات، پیچ و بست ها در صورت نیاز

نکات نصب درب و پنجره یو پی وی سی دو جداره 

طبق مقررات شهرداری و مبحث 19 جهت جلوگیری از سقوط اجسام و افراد نباید تا ارتفاع 1 متری از کف، بازشویی وجود داشته باشد. ضمنا برای نصب راحت پنجره ها و وجود گچ بری و چوب پرده، بهتر است از سقف فاصله ای حدود 20 تا 30 سانتیمتر در نظر گرفته شود. بنابراین ارتفاع کلی پنجره ها در فضاهایی که ارتفاع سقف آنها 280 سانتیمتر است حدود 150 سانتیمتر می باشد و عرض بازشوها 70 تا 90 سانتیمتر است اما برای ابعاد بزرگتر تا ارتفاع 220 سانتیمتر نیز می توان از پروفیل درب برای ساخت پنجره استفاده کرد.

نصب درب و پنجره یو پی وی سی دو جداره 

درب و پنجره دوجداره UPVC ارزان

اگر تصمیم به خرید درب و پنجره UPVC دوجداره ارزان دارید، باید به این نکته توجه کنید که حتما تمام استانداردهای ساخت آن رعایت شود. نظیر استفاده از گالوانیزه با ضخامت خوب، لولای رگلاژی و غیره. متریال اصلی که در ارزان بودن درب و پنجره UPVC دوجداره تاثیرگذار است، نوع پروفیلی است که در ساخت استفاده می شود.

نکات مهم در هنگام خرید درب و پنجره UPVC دوجداره

  • خرید از شرکت معتبر
  • استفاده از پروفیل و لاستیک آب بندی با کیفیت
  • انتخاب جنس شیشه باید با توجه به محیط زندگی شما انتخاب کردد. (یک جدار 6 میل و جدار دیگر 4 میل)
  • استفاده از يراق آلات مناسب و استاندارد متناسب با وزن و ابعاد بازشو (ترک Vorne و Accado و آلمانی Roto و GU)
  • استفاده از نوار های درزبندی EPDM
  • استفاده از پروفیل مخصوص درب و پروفیل مخصوص پنجره
  • مطابق استاندارد فاصله بین لولاها باید 70 سانتی متر در نظر گرفته شود.
  • ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت

متریال UPVC چیست؟

یو پی وی سی (Unplasticized Polyvinyl Chloride) حالت سخت شده پلی وینیل کلراید و نوعی ترموپلاست مدرن بوده که از مشتقات سنگ نمک و نفت خام تشکیل شده است و به این دو ماده، موادی نظیر کمک کننده، ضربه گیر، پر کننده (کربنات کلسیم)، رنگ های صنعتی، دی اکسید تیتانیوم (مقاوم سازی نسبت به اشعه خورشید) و روان کننده و غیره اضافه شده و متریال UPVC ساخته می شود. از اصلی ترین ویژگی های آن می توان به پایایی و انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، دوست دار طبیعت، عایقی مناسب نسبت به حرارت و جریان الکتریسیته و رنگ بندی متنوع اشاره کرد. اگر دچار خط و خش شود می توان به راحتی با پولیش آن را ترمیم کرد.

مقایسه درب و پنجره PVC با UPVC
  • یو پی وی سی از پی وی سی ساخته شده اما با افزودن ترکیباتی در ساخت پروفیل بهینه سازی می شود.
  • قاب درب و پنجره پی وی سی در اثر تابش طولانی مدت نور خورشید تغییر رنگ داده و زرد می شود، در حالی که این مشکل برای درب و پنجره UPVC دوجداره وجود ندارد.
  • قیمت قاب درب و پنجره پی وی سی ارزان تر است.
  • از متریال PVC معمولا در ساخت لوله های ساختمانی استفاده می گردد، در حالی که از متریال UPVC معمولا در ساخت قاب درب و پنجره استفاده می گردد.

کاربرد درب و پنجره UPVC
  • تراس و بالکن
  • حیاط
  • اتاق ها
  • خانه های ویلایی
  • سرویس های بهداشتی
  • حمام
  • ادارات
  • کارگاه ها
  • گلخانه ها
  • فروشگاه ها
  • دفاتر و مراکز خدماتی
  • ساختمان های مسکونی
  • سازمان ها
  • راهروها و راه پله ها

مزایای درب و پنجره UPVC دوجداره
  • مستحکم
  • ارائه عملکرد صحیح در دراز مدت
  • متنوع در طرح و نوع بازشوها
  • قابل اجرا درپروژه های مختلف
  • سازگار با محیط زیست
  • عایق قوی صوت و دما (عایق دما برودت 62- تا حرارت 81 درجه سانتی گراد و عایق صدا تا 40 دسی بل)
  • عمر طولانی
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی
  • مقاوم در برابر اشعه uv و عدم تغییر رنگ
  • کاهش هدر رفتن انرژی
  • قابلیت ترکیب مدل ها
  • نظافت آسان
  • محافظت در برابر نشت آب باران
  • قابلیت جایگزینی با پنجره های قدیمی
  • عدم نیاز به ترمیم و رنگ کاری مجدد
  • نصب انواع یراق آلات و بازشوها
  • مقاومت در برابر مواد اسیدی و بازی
  • خاصیت آنتی باکتریال
  • نصب چفت ضد سرقت برای امنیت بیشتر
  • بدون نیاز به رنگ
  • مقرون به صرفه
  • عایق در مقابل الکتریسیته
  • ضد اشتعال و حریق
  • قابلیت نصب هرگونه یراق آلات استاندارد
  • امکان نصب توری و حفاظ
  • امنیت بالا و نصب آسان
  • مقاوم در برابر موریانه

معایب درب و پنجره یو پی وی سی دو جداره

  • در مقابل حرارت بالا مقاوم نمی باشد.
  • قابل رنگ کردن نیست.
  • استفاده از متریال بی کیفیت بعد از چند سال ممکن است بشکند و یا زرد شود.

قیمت درب و پنجره UPVC دوجداره

به منظور محاسبه قیمت درب و پنجره UPVC دوجداره باید مولفه های مختلفی را بررسی نمود و قیمت هر پروژه با دیگر پروژه ها متفاوت است و پارامترهایی مانند ابعاد درب و پنجره، نوع و رنگ پروفیل، نوع بازشو، نوع شیشه ها و ضخامت گالوانیزه استفاده شده در داخل پروفیل ها و در نتیجه هزینه ساخت و نصب در قیمت نهایی موثر هستند. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

از مهم ترین عوامل در محاسبه قیمت درب و پنجره UPVC دو جداره می توان موارد زیر را نام برد:

  • پروفیل نوسازی یا بازسازی
  • ابعاد درب و پنجره UPVC دوجداره
  • تعداد درب و پنجره ها
  • نوع پروفیل (برند و سری 60 یا سری 70 یا سری 80)
  • میزان مصرف پروفیل
  • نوع یراق آلات
  • مدل و تعداد بازشو
  • برند
  • با کتیبه یا بدون کتیبه
  • نوع و رنگ شیشه
  • تعداد حفره یا چمبر
  • نوع ماستیک
  • کانکتور
  • تکنولوژی تولید (اجرا با دستگاه مونتاژ درب و پنجره UPVC دوجداره)
  • گالوانیزه استفاده شده در داخل بدنه
  • قیمت ارز
  • هزینه حمل و نقل و نصب

فرمول تعیین قیمت درب و پنجره UPVC دوجداره

(پروفیل مصرفی × قیمت متر طول) + (شیشه مصرفی × قیمت متر مربع) + (یراق آلات × قیمت واحد) = کل هزینه ساخت