دستگاه فرز حکاکی یا فرز مینیاتوری

2 کالا
نمایندگی فروش انواع دستگاه فرز حکاکی هیوندای، فرز مینیاتوری hyundai، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
2,161,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع فرز مینیاتوری رونیکس (Ronix)، 3404 ،3401، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
1,370,000
تومان
تماس بگیرید

دستگاه فرز حکاکی یا فرز مینیاتوری

دستگاه فرز حکاکی چیست؟

دستگاه فرز مینیاتوری یا فرز حکاکی دستگاهی است به کمک آن می توان طیف گسترده ای از کارهایی مانند برش کاری، تراش کاری، منبت روی چوب، فلز، سنگ، شیشه و تمام مواردی که برای انجام نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارد را انجام داد.

مشخصات فنی دستگاه فرز مینیاتوری

دستگاه فرز حکاکی مینیاتوری در مدل های مختلف با توان و سرعت مختلف تولید شده که کاربر با توجه به نیاز خود مدل مدنظر را انتخاب می کند. فرزهای مینیاتوری اکثرا با برق شهری تغذیه می کنند و به ولتاژ 220 ولت نیاز دارند و به کمک سری های مختلفی که روی دستگاه نصب می شود، امکان انجام اموری مانند منبت، تیز کاری، برش و حکاکی را دارند.

دستگاه فرز حکاکی

اجزای دستگاه فرز حکاکی

فرز حکاکی هم مانند سایر دستگاه ها از اجزای مختلفی تشکیل شده که در صورت نقص هر کدام، دستگاه کاربری خود را از دست می دهد. این قسمت ها شامل اسپیندل، کولت، سری (مته)، دیمر و غیره می باشند.

اجزای دستگاه فرز حکاکی

تفاوت فرز مینیاتوری با فرز انگشتی چیست؟

تفاوت فرز مینیاتوری و فرز انگشتی عمدتا در توان و ابعاد آنها است. به این صورت که فرز انگشتی بیشتر در کارهای صنعتی استفاده می شود، حال آن که فرز مینیاتوری برای کارهای هنری قابل استفاده است. همچنین فرز انگشتی نسبت به فرز حکاکی یا فرز مینیاتوری قطر کولت بزرگ تری دارد.

نکات خرید دستگاه فرز حکاکی

در هنگام خرید هر وسیله برقی باید به یک سری نکات توجه کرد. هنگام خرید دستگاه فرز حکاکی نیز باید به نکاتی مانند، قدرت موتور، وزن فرز، لرزش دستگاه، قطر کولت و برند دستگاه توجه کرد.

دستگاه فرز حکاکی

نکات ایمنی استفاده از دستگاه فرز حکاکی

  • تمیز کاری ابزار بعد از کار یکی از مهم ترین گزینه هایی است که طول عمر دستگاه رو بالا می برد.
  • از مته ها و سری های مناسب هر دستگاه استفاده شود.
  • مدت زمان زیاد دستگاه روشن نباشد.
  • به دور از رطوبت نگهداری شود.

کاربرد دستگاه فرز مینیاتوری

دستگاه فرز حکاکی با توجه به اینکه قابلیت نصب سری های مختلف روی آن وجود دارد می توان از آن در صنایع مختلفی استفاده کرد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • مجسمه سازی
  • طلا سازی
  • دندانپزشکی
  • صنایع الکتریکی
  • قالب سازی

مزایای دستگاه فرز حکاکی
  • برش کاری با ظرافت بالا
  • امکان انجام کارهای متفاوت با یک دستگاه و فقط با تغییر سری
  • صرفه جویی در وقت

دستگاه فرز حکاکی دست دوم

فرز حکاکی نیز مانند سایر دستگاه های دیگر از منبع تغذیه ای مثل باتری برق استفاده می کند که نحوه نگهداری آنها در دوام و طول عمرشان بسیار حائز اهمیت می باشد به همین دلیل هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند که از خرید فرز حکاکی دست دوم امتناع کنند چرا که نمی توان آگاهی دقیقی از نوع استفاده با ابزار را متوجه شد.

کارشناسان هایپر صنعت فامکو توصیه می کنند تا جای ممکن دستگاه های فرز حکاکی را از برند های معتبر بازار و به صورت اکبند تهیه کنند تا از هزینه های اضافی و گزاف نگهداری و تعمیر دستگاه فرز حکاکی دست دوم صرف نظر شود.

قیمت دستگاه فرز حکاکی

باتوجه به برندهای و مدل های مختلف موجود در بازار، قیمت دستگاه فرز حکاکی متفاوت می باشد، لذا توصیه می کنیم جهت استعلام قیمت مدل ها و برندهای فرز مینیاتوری موجود در بازار با کارشناسان فروش ابزار آلات در هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.