پوشش کف

3 کالا
کفپوش اپوکسی چیست؟ نمایندگی فروش انواع کفپوش اپوکسی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
ترموود چیست؟ نمایندگی فروش انواع ترموود، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید
بتن اکسپوز چیست؟ نمایندگی فروش انواع بتن اکسپوز، کف سازی، نما ساختمان، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

پوشش کف

پوشش کف چیست؟

پوشش کف، لایه نهایی و نازک کاری قابل مشاهده زمین در ساختمان، محوطه و غیره است. تمامی متریال و مصالحی که مقاومت لازم در برابر عوامل جوی را داشته و امکان پوشش سطح اجرایی کف را به خصوص در محوطه باز دارند مثل اپوکسی، سنگ های تزئینی، ترمووود، چوب پلاست و غیره جزء این دسته بندی قرار می گیرند.

مشخصات فنی پوشش کف

در حوزه تجهیزات ساختمانی و پوشش کف، بیشتر به متریال پوششی حوزه لند اسکیپ، محوطه و روف گاردن پرداخته شده است که استحکام مورد نیاز در برابر شرایط اقلیمی، سایش و تحمل وزن مبلمان زنده و مرده را داشته باشند. برخی از متریال های طراحی پوشش کف داخلی و برخی دیگر نیز وارداتی بوده و با توجه به تکنولوژی پیشرفته سایر کشورهای دنیا طراحی شده اند.

پوشش کف

انواع پوشش کف

پوشش کف با توجه به نوع محیط و کاربری می تواند متفاوت باشد، لذا به منظور آشنایی بیشتر از هر یک از انواع این کف پوش ها و انتخاب مناسب ترین مدل، در ادامه به شرح مشخصات آنها می پردازیم.

پوشش کف اپوکسی

کف پوش اپوکسی از سری کفپوش های خاص است که برای مصارف مختلفی استفاده می گردد. این محصول از مقاومت های مکانیکی، شیمیایی و فشاری لازم برخوردار بوده و قابلیت پاک شوندگی بالایی دارد. از پوشش کف اپوکسی معمولا برای پوشش کف پارکینگ ها، رمپ ها و پوشش دکوراتیو کف ساختمان استفاده می شود.

پوشش کف اپوکسی

پوشش کف ترمووود

پوشش چوبی فراوری شده با مکانیزم پیشرفته، در حرارت بالا که باعث می شود میزان مقاومت، استحکام و ماندگاری چوب بالا رفته و به متریالی بسیار مناسب، زیبا چشم نواز برای پوشش کف محوطه تبدیل شود، این متریال سالها زیبایی و نمای خود را حفظ می کند و فقط در مدت زمان های مشخصی نیاز به رزین دارد. از این متریال علاوه بر اینکه به عنوان پوشش کف استفاده می شود.

پوشش کف ترمووود

پوشش کف بتن اکسپوز

کف پوش بتن اکسپوز پوششی بتنی است که معمولا به صورت قطعات پیش ساخته تهیه و نصب می شود. با توجه به مشخصات فنی این متریال و همچنین نوین بودن آن، امروزه بسیار پرطرفدار بوده و همچنین با توجه به مقاومتی که دارد، به عنوان متریال پوششی کف محوطه، کف پارکینگ و یا حتی نمای بیرونی ساختمان ها، روف گاردن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال از وزن بالایی برخوردار است لذا نیاز است نصابان حرفه ای برای نصب و تجهیز این محصول در کارگاه شما حاضر شوند.

پوشش کف بتن اکسپوز

پوشش کف چوب پلاست

کف پوش چوب پلاست یا چوب پلاستیک، متریالی است که از ترکیب آرد چوب و انواع پلاستیک ساخته می شود. پوشش چوپ پلاست از کف پوش هایی است که در کف سازی محوطه، لند اسکیپ، روف گاردن، حتی ساخت آلاچیق و پرگولا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کف پوش چوب پلاستیک از نظر ظاهری شبیه به ترمووود است با این تفاوت که این محصول نیاز به رزین و تعمیرات نداشته و دوست دار محیط زیست می باشد.

پوشش کف چوب پلاست

پوشش کف چمن مصنوعی

کف پوش چمن مصنوعی در حقیقت نوعی فرش کف است که کاملا شبیه به چمن طبیعی می باشد. با توجه به این که این مدل پوشش نیازی به آبیاری و نگهداری ندارد، مقاوم تر از چمن طبیعی بوده و در حوزه ساختمان و همچنین طراحی و اجرای محوطه ها و فضاهای باز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پوشش کف چمن مصنوعی

پوشش کف سنگ فرش دکوراتیو

سنگ فرش دکوراتیو، آمیزه ای از زیباترین سنگ های معدنی و به روزترین و پیشرفته ترین ترکیبات رزینی است. این سنگ فرش ها با تنوع بالایی عرضه می شوند و علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت و ماندگاری بسیار زیادی هستند.

پوشش کف چوب پلاست

نحوه انتخاب پوشش کف

در صورتی که در ذهن خود رویایی برای خلق فضایی پر از آرامش در محیط باغ، ویلا و یا حیاط ساختمان خود دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید، طراحی مورد نظر از فضای خود را به رویت کارشناسان این بخش برسانید تا بتوانید بهترین مشاوره را در این حوزه کسب نمایید.

نصب پوشش کف

با توجه به این که پوشش های کف تنوع بسیار زیادی در نمای ساختمان دارند و هر یک از این پوشش ها نیازمند داشتن تخصص کافی برای نصب هستند، لذا بهتر است از نصابان ماهر برای نصب هر یک از محصولات انتخابی در پروژه های خود کمک بگیرید.

تعمیر و نگهداری پوشش کف

پوشش نهایی کف و نازک کاری کف لایه نهایی، بیشترین تماس را با سطح آلوده اجسام دارد و یا بیشترین وزن ناشی از حرکت، رفت و آمد و یا اثاثیه را تحمل می کند، در نتیجه بسیار طبیعی است که حتی با وجود استفاده از متریال های مقاوم و با کیفیت پس از چندین سال نیاز به اورهال یا بازسازی داشته باشند. برای مثال ترمووود پس از گذشت مدت زمانی مشخص، نیاز به رزین خوردن و نوسازی داشته و یا چمن مصنوعی نیاز به شستشو و نظافت دارد.

کاربرد پوشش کف

  • پوشش کف حیاط
  • پوشش کف محوطه
  • پوشش کف ویلا
  • پوشش کف پارکینگ
  • پوشش کف رمپ
  • پوشش کف بالکن
  • پوشش کف روف گاردن
  • پوشش کف لند اسکیپ

قیمت پوشش کف

با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولاتی که برای کف تولید می شوند و تنوع زیادی که در ظاهر، نوع جنس و نما دارند، بهتر است جهت دریافت قیمت پوشش های کف با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.