جک درب پارکینگ

6 کالا
جک پارکینگ الکترومکانیک چیست؟ نمایندگی فروش انواع جک درب پارکینگ الکترومکانیک، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
جک هیدرولیک پارکینگ چیست؟ نمایندگی فروش انواع جک درب پارکینگی هیدرولیکی، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع جک درب اتوماتیک پارکینگ بلانکو، جک پارکینگ Blanco، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع جک درب پارکینگ BFT (بی اف تی)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع جک درب پارکینگ سیماران، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع جک درب پارکینگ سوپر لایف، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ چیست؟

جک درب پارکینگ یک قطعه مهم و کاربردی برای باز و بسته کردن درب های اتوماتیک می باشد. این سیستم شامل قطعات مختلفی بوده که به همراه یک موتور برقی کار می کند. جک برقی درب به دلیل کارایی و سرعت بالایی که در باز و بسته کردن درب دارد، به یکی از پرکاربردترین سیستم های ورود و خروج ساختمان ها تبدیل شده است.

جک درب پارکینگ

انواع جک درب پارکینگ

جک برقی دارای انواع مختلفی است که با توجه به مدل های ارائه شده دارای کاربردهای مختلفی هستند که در ادامه به بررسی انواع مدل های جک برقی درب می پردازیم.

هایپر صنعت فامکو به عنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات کنترل عبور و مرور در ایران، انواع جک های برقی را در مدل های زیر ارائه می نماید.

  • جک برقی درب پارکینگ الکترومکانیک
  • جک برقی درب پارکینگ هیدرولیک
  • جک برقی درب پارکینگ اتوماتیک لولایی

جک درب اتوماتیک به طور کلی برای باز و بسته کردن درب ها با استفاده از یک سیستم مکانیزه عمل می کند که باید با نیازهای خاص درب سازگار باشند. جک های برقی از نظر مکانیزم عملکرد با هم متفاوت هستند. جک برقی درب دارای انواع مختلفی است که شامل جک برقی درب الکترومکانیک، هیدورلیک و جک برقی درب اتوماتیک لولایی می شود. جک های الکترومکانیکی با کمک چرخ دنده و گیربکس باعث حرکت درب می شوند و به آنها جک گیربکسی و جک چرخ دنده ای نیز می گویند. جک های هیدرولیکی با فشار روغن کار کرده و درب را باز و بسته می کنند و نسبت به درب های الکترومکانیکی استهلاک کمتری دارند.

جک پارکینگ الکترومکانیک

جک پارکینگ الکترومکانیک برای باز و بسته کردن درب های پارکینگی و درب های اتوماتیک استفاده می شود. جک های الکترومکانیکی در انواع جک الکترومکانیکی بازویی و جک الکترومکانیکی ریلی طراحی و تولید می شود.

جک پارکینگ الکترومکانیک

  • جک درب پارکینگ الکترومکانیک بازویی

جک بازویی با ولتاژهای مختلف 220 و 24 ولت عرضه می شود و قابلیت کنترل با ریموت کنترل را دارد. در این نوع جک برقی درب امکان باز کردن درب تا زاویه 130 درجه وجود دارد.

  • جک درب پارکینگ الکترومکانیک ریلی

جک پارکینگ الکترومکانیک ریلی نیز برای درب هایی که به یک سمت به صورت کشویی باز می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد و برای فضاهایی که امکان نصب درب بازویی وجود ندارد مناسب می باشد. در جک برقی درب ریلی، قدرت تولید شده توسط موتور الکتریکی به وسیله یک گیربکس به سیستم جک منتقل می شود و طبق مکانیزم حرکتی، درب باز و بسته می شود.

جک پارکینگ هیدرولیک

جک پارکینگ هیدرولیک به جک روغنی معروف است و برای باز و بسته کردن درب های بزرگ لولایی که هر لنگه تا 800 کیلوگرم و طول هر لنگه تا 8 متر است، استفاده می شود. جک هیدرولیکی با پمپ هیدرولیک و چرخه ای از فشار و جریان روغن، نیروی لازم برای حرکت درب را فراهم می کند و به دلیل استهلاک کمتر برای مکان هایی با تردد بالا مناسب تر است.

جک پارکینگ هیدرولیک

جک برقی درب اتوماتیک لولایی

برای حرکت خودکار درب های اتوماتیک لولایی، یک سیستم حرکت برقی نیاز است که در بیشتر موارد از جک برقی درب به عنوان سیستم حرکتی استفاده می شود. در درب های شیشه ای جک درب اتوماتیک لولایی با عنوان اپراتور درب شیشه ای شناخته می شود.

جک برقی درب اتوماتیک لولایی

نکات خرید جک برقی درب

در هنگام خرید جک برقی درب لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره شده است.

  • تردد: میزان تردد روزانه باید در نظر گرفته شود تا جک مناسبی برای درب انتخاب شود، هرچقدر تردد بیشتر باشد، جک الکترومکانیکی ممکن است کارایی خوبی نداشته و نیاز باشد از جک هیدرولیک استفاده شود.
  • نوع جک برقی درب: در بازار انواع مختلفی از جک های برقی وجود دارد که بسته به نیاز می توان از جک های الکترومکانیک یا هیدرولیک با نوع عملکرد ریلی یا بازویی استفاده کرد.
  • وزن و اندازه درب: قبل از خرید جک برقی درب باید سبک یا سنگین بودن درب را در نظر بگیرید و علاوه بر این درب مورد نظر در چه محیطی و با چه عملکردی نصب شده است.
  • امکانات و ویژگی های جک برقی درب: بعضی از جک ها دارای سنسورهای ایمنی بوده که در صورت برخورد با مانع، عملکرد جک را متوقف می شود، همچنین برخی از جک ها امکان وصل شدن به انواع اکسس کنترل را دارند.

مزایای جک برقی درب

استفاده از جک برقی در درب های پارکینگی بسیار پرکاربرد بوده و دارای مزایای زیر است:

  • سهولت و راحتی: باز و بسته شدن آسان درب به گونه ای که نیاز به پیاده شدن از خودرو و فشار دست نیست.
  • امنیت: جک برقی درب به طور محکم و غیر قابل نفوذ نصب می شود و می تواند از ورود غیر مجاز به محل پارکینگ جلوگیری کند.
  • هوشمندی: برخی از جک های برقی هوشمند هستند و می توانند با استفاده از سیستم های خودکار و کنترلی، به صورت خودکار باز و بسته شوند که این امر موجب استفاده ساده تر و موثرتر کند.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: با استفاده از جک برقی درب حرکت درب با سرعت و کم ترین تلاش باز و بسته شده که باعث صرفه جویی در زمان می شود، علاوه بر این موارد نگهداری و تعمیرات جک برقی درب نسبت به روش های سنتی ساده تر بوده و هزینه های نگهداری را کاهش می دهد.

قیمت جک برقی درب

قیمت جک برقی درب به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل نوع جک، برند، کیفیت، قدرت و ویژگی های دیگر جک می باشد. برای اطلاع از قیمت روز انواع جک برقی درب با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.