کمپرسور آبک

3 کالا
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 250 لیتری آبک (ABAC)، پمپ باد، کمپرسور باد پیستونی،کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
20,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد پیستونی 1000 لیتری آبک (ABAC)، پمپ باد، کمپرسور باد پیستونی، کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
88,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 750 لیتری آبک، پمپ باد 750 لیتری ABAC، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

کمپرسور آبک

فروش کمپرسور ABAC

پمپ باد آبک ساخت کشور ایتالیا بوده و به دلیل کیفیت ساخت، راندمان و طول عمر بالای قطعات جایگاه مناسبی را در بین صنعتداران دارند. واحد هواساز این کمپرسورها بین 254 الی 1250 لیتر بر دقیقه ظرفیت داشته و به صورت تک سیلندر و دو سیلندر تولید می شوند. همچنین این کمپرسورها در دو نوع تک فاز برای ظرفیت های پایین و دو فاز برای ظرفیت های بالا ساخته می شوند. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع کمپرسور آبک در ظرفیت های مختلف می باشد.

مشخصات فنی کمپرسور آبک

واحد هواساز کمپرسور پیستونی آبک ایتالیایی بوده و دارای محدوده کاری 6 تا 8 بار می باشد. کمپرسور های هوای آبک به دو صورت ایستاده و افقی تولید می شوند که با توجه به نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی کمپرسور باد آبک به گونه ای بوده تا کمترین لرزش را داشته باشند و در نهایت باعث افزایش طول عمر دستگاه گردد.

این کمپرسورها در ظرفیت های پایین جهت سهولت در حمل و نقل به صورت چرخدار طراحی شده اند. تمامی مدل ها به صورت کوپل تسمه ای بوده و جهت افزایش ظرفیت بالای 1250 لیتر بر دقیقه می توان از دو واحد هواساز در کنار یکدیگر استفاده کرد. لازم به ذکر است که منظور از حجم ارائه شده در این کمپرسورها ظرفیت مخزن آنها می باشد.

انواع کمپرسور آبک

آبک کمپرسورهای بادی با ظرفیت های مختلف در بازار عرضه کرده است که هر کدام از آنها می توانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. کارشناسان هایپر صنعت فامکو با ارائه جزئیات بیشتر، می توانند راهنمای شما در خرید کمپرسور باد مناسب باشند. این مدل ها شامل موارد زیر می گردند:

کمپرسور باد آبک 250 لیتری

پمپ باد آبک 250 لیتری به دلیل حجم پایین به صورت چرخدار طراحی شده است که این امر باعث سهولت در جابجایی آنها می شود. تمامی این کمپرسورها دارای ایرند (واحد هواساز) B2800 ساخت ایتالیا بوده و نیز دارای سوپاپ اطمینان می باشند. توان الکتروموتور آنها 1.5 کیلووات بوده و به صورت تک فاز ارائه شده و ضخامت ورق به کار رفته در مخازن این کمپرسورها سه میلیمتر می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید به صفحه کمپرسور باد پیستونی 250 لیتری آبک مراجعه نمایید.

پمپ باد آبک 250 لیتری

کمپرسور باد آبک 350 لیتری

پمپ باد آبک 350 لیتری به دلیل راحتی برای حمل و نقل کاربر از چرخ استفاده می کند. در این کمپرسورها از ایرند (واحد هواساز) B3800 برای حالت تک فاز و B4900 به صورت سه فاز استفاده می شوند. الکتروموتور این کمپرسورها 2.2 کیلووات بوده و به صورت کوپل تسمه ای بر روی یک مخزن با ضخامت 3 میلیمتر نصب شده است.

کمپرسور باد آبک 350 لیتری

کمپرسور باد آبک 500 لیتری

پمپ باد آبک 500 لیتری به دلیل ظرفیت بالا به صورت ثابت طراحی می شوند و دارای ایرند (واحد هواساز) ساخت ایتالیا مدل B4900/B5900 بوده که الکتروموتور آنها به صورت سه فاز و کوپل تسمه ای نصب می گردد. همچنین توان الکتروموتور آنها 4 کیلووات بوده و ضخامت ورق به کار رفته در مخازن این کمپرسور ها 4 میلیمتر می باشد.

کمپرسور باد آبک 500 لیتری

کمپرسور باد آبک 750 لیتری

پمپ باد آبک 700 لیتری به دلیل ظرفیت بالا به صورت ثابت طراحی شده و چرخ دار نمی باشند. واحد هواساز به کار رفته در این کمپرسور ها از نوع B6000 ساخت ایتالیا بوده و الکتروموتور 5.5 کیلوواتی آنها با کوپل تسمه ای و به صورت سه فاز وظیفه به حرکت در آوردن هواساز را بر عهده دارند. فشار تولیدی توسط این کمپرسور ها حداکثر 10 بار می باشد و ظرفیت تولیدی این کمپرسور ها 830 لیتر بر دقیقه بوده و بر روی یک مخزن 750 لیتری با ضخامت ورق 5 میلیمتر نصب می گردد. اطلاعات بیشتر آنها را می توانید در صفحه کمپرسور باد 750 لیتری آبک مطلعه فرمایید.

کمپرسور باد آبک 750 لیتری

کمپرسور باد آبک 1000 لیتری

واحد هواساز به کار رفته در پمپ باد آبک 1000 لیتری از نوع B7000 ساخت کشور ایتالیا بوده و الکتروموتور 7.5 کیلوواتی آنها با کوپل تسمه ای و به صورت سه فاز وظیفه به حرکت در آوردن هواساز را بر عهده دارد. ظرفیت کاری این کمپرسور 1210 لیتر بر دقیقه است و قسمت هواساز و الکتروموتور آنها درنوع افقی بر روی مخزن 1000 لیتری با ضخامت ورق 5 میلیمتر نصب می گردد و در نوع ایستاده به صورت شاسی شده در کنار مخزن قرار می گیرد. اطلاعات بیشتر این محصول در صفحه کمپرسور باد پیستونی 1000 لیتری آبک درج گردیده است و لازم به ذکر است حجم های درخواستی دیگر بنا به درخواست مشتری و به صورت کاملا سفارشی در هایپر صنعت فامکو قابل طراحی و ارائه می باشد.

کمپرسور باد آبک 1000 لیتری

واحد هواساز کمپرسور باد آبک

واحد هواساز یا ایرند کمپرسور باد آبک، در واقع به عنوان قسمت اصلی شناخته می شود. از جمله ویژگی های این ایرندها می توان به طراحی مناسب، راندمان بالا و کیفیت بسیار خوب قطعات به کار رفته در آنها نام برد که همگی ساخت کشور ایتالیا می باشد. علاوه بر موارد عنوان شده، مشخصات دیگری نیز وجود دارند که می توانید با مراجعه به صفحه واحد هواساز کمپرسور باد سیلندر پیستونی ABAC به آنها دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که تمامی مدل های این ایرندها در هایپر صنعت فامکو قابل ارائه می باشند.

تاریخچه کمپرسور آبک

این شرکت فعالیت خود را از سال 1980 در ایتالیا آغاز نموده و با توجه به نوآوری و تجربه ی مناسب در این زمینه دارای بیش از 300 نمایندگی معتبر در 100 کشور دنیا می باشد. از نکات حائز اهمیت تمامی کمپرسور های این شرکت می توان به کیفیت خوب و راندمان بالای آنها اشاره کرد که تمامی محصولات این شرکت دارای گواهینامه ISO9001 و ISO14001 می باشند. امروزه مصرف کنندگان از محصولات این شرکت در مصارف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می کنند.

قیمت کمپرسور آبک

کمپرسور باد آبک در ظرفیت های ذخیره سازی مختلف قابل ارائه می باشد. قیمت این کمپرسورها با توجه به ظرفیت آن، نوع ایرند و الکتروموتور آن بستگی دارد. برای دریافت قیمت و نوع کمپرسور می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: