کمپرسور فینی

4 کالا
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 250 لیتری فینی، پمپ باد پیستونی 250 لیتری Fini، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
21,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 500 لیتری فینی (Fini) ایتالیا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 350 لیتری فینی (Fini)، پمپ باد، کمپرسور هوا،کمپرسور باد پیستونی، جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 750 لیتری فینی (Fini)، پمپ باد، کمپرسور باد پیستونی، کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

کمپرسور فینی

فروش کمپرسور FINI

پمپ باد فینی ساخت کشور ایتالیا بوده و در انواع ظرفیت های مختلف از 215 تا 2148 لیتر بر دقیقه طراحی شده اند که در ظرفیت های پایین به صورت تک فاز و در ظرفیت های بالا به صورت سه فاز قابل ارائه هستند. این کمپرسور ها به دلیل راندمان بالا و کیفیت ساخت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. هایپر صنعت فامکو ارائه کننده انواع کمپرسور های پیستونی FINI می باشد.

کمپرسور پیستونی فینی (پمپ باد فینی)

مشخصات فنی کمپرسور فینی

کمپرسور باد فینی دارای محدوده کاری 6 تا 8 بار بوده ولی مخازن آنها به دلیل افزایش ضریب اطمینان بیشتر در فشارهای بالاتری تست می شوند. تمامی مدل های این کمپرسور بنا به نوع مصرف به صورت افقی و ایستاده طراحی شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

انواع کمپرسور فینی

در زیر انواع کمپرسور هوا فینی را شرح خواهیم داد:

  • کمپرسور پیستونی فینی 250 لیتری
  • کمپرسور پیستونی فینی 350 لیتری
  • کمپرسور پیستونی فینی 500 لیتری
  • کمپرسور پیستونی فینی 750 لیتری
  • کمپرسور پیستونی فینی 1000 لیتری

کمپرسور باد فینی 250 لیتری

پمپ باد 250 لیتری فینی برای حمل و نقل آسان از چرخ استفاده می کنند. ایرند این کمپرسور MK102 بوده و به صورت تک فاز قابل ارائه می باشد. حجم هوای تولیدی در این کمپرسور 235 لیتر بر دقیقه و با الکتروموتور 1.5 کیلووات بنا به نوع مصرف به صورت افقی یا ایستاده طراحی می شوند.

کمپرسور باد فینی 250 لیتری

کمپرسور باد فینی 350 لیتری

ایرند کمپرسور باد 350 لیتری فینی از نوع MK103 بوده و به صورت سه فاز قابل ارائه می باشد. به دو صورت افقی و ایستاده بوده و حجم هوای تولیدی توسط این ایرند 365 لیتر بر دقیقه بوده و الکتروموتور 2.2 کیلووات آن به صورت کوپل تسمه ای بر روی مخزن نصب شده است.

کمپرسور باد فینی 350 لیتری

کمپرسور باد فینی 500 لیتری

پمپ باد 500 لیتری فینی طوری طراحی گردیده شده است که دارای کمترین لرزش بوده و جهت رفع لرزش از لرزه گیر در انتهای قسمت پایه ها استفاده شده است. ایرند این کمپرسور ها BK114 می باشد و الکتروموتور 4 کیلووات آن به صورت سه فاز و کوپل تسمه ای طراحی و در دو نوع افقی و ایستاده ساخته می شوند.

کمپرسور باد فینی 500 لیتری

کمپرسور باد فینی 750 لیتری

کمپرسور باد 750 لیتری فینی به دلیل حجم بالا به صورت ثابت طراحی می شوند. ایرند این کمپرسور ها BK119 بوده و ظرفیت این کمپرسور ها 840 لیتر بر دقیقه می باشد و دارای الکتروموتور 5.5 کیلوواتی سه فاز بوده و به صورت کوپل تسمه ای ارائه می شوند.

کمپرسور باد فینی 750 لیتری

کمپرسور باد فینی 1000 لیتری

کمپرسور هوا فینی 1000 لیتری از ایرند BK120 بهره می برند. این ایرند ها به صورت کوپل تسمه ای ارائه می شوند. ظرفیت تولیدی این کمپرسور ها 1170 لیتر بر دقیقه می باشد و الکتروموتور سه فاز 7.5 کیلووات وظیفه به حرکت درآوردن ایرند را دارد. حداکثر فشار کاری این کمپرسور ها 11 بار می باشد.

کمپرسور باد فینی 1000 لیتری

نحوه محاسبه کمپرسور باد فینی

  • N: مصرف دقیق هوا بر حسب لیتر بر دقیقه
  • V: ظرفیت مخزن بر حسب لیت
  • ∆P=دیفرانسیل فشار 
  • t=مدت زمانی که طول می کشد تا از حداکثر فشار به حداقل فشار برسیم.
  • β = ضریب برد نهایی

N=(V*∆P)/t * 60

ظرفیت نهایی = N*β

جدول استاندارد فینی در β
محدوده فشار 8-10 6-8 4-6
تک مرحله ای کوپل مستقیم - 1.6 1.5
تک مرحله ای کوپل تسمه 1.6 1.5 1.4
دو مرحله ای کوپل تسمه 1.4 1.3 1.2
اسکرو 1.05 1.05 1.05

واحد هواساز کمپرسور پیستونی فینی

واحد هواساز کمپرسور پیستونی فینی در دو نوع MK و BK ساخته می شوند. نوع MK به صورت تک مرحله ای بوده و معمولا برای کمپرسور های باد با ظرفیت پایین تر مورد استفاده قرار می گیرد ولی نوع BK به صورت دو مرحله ای بوده و برای ظرفیت های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد.

واحد هواساز کمپرسور پیستونی فینی

همچنین این ایرند ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند، از جمله این ویژگی ها می توان به:

  • فیلتر ورودی جهت به حداقل رساندن لرزش و نویز تولیدی ایرند.
  • تمامی دریچه ها از نوع استیل زد زنگ می باشند.
  • طراحی مناسب فولی جهت افزایش تولید هوای فشرده
  • طراحی فین های بزرگ بر روی سر سیلندر جهت خنک کاری بیشتر ایرند.
  • میل لنگ چدنی با دقت بالا جهت افزایش راندمان ایرند

تاریخچه کمپرسور فینی

کمپرسور های فینی بخشی از زیر مجموعه کمپرسور سازی بزرگ FSN ایتالیا می باشد. این شرکت در سال 1948 میلادی تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید کمپرسور از سال 1952 میلادی آغاز و تا به امروز ادامه داده است. تعداد 5 کارخانه و 1500 نمایندگی فعال در 120 کشور دنیا داشته و این شرکت سالانه حدود 1500000 دستگاه کمپرسور پیستونی تولید کرده و گردش مالی 270 میلیون یورو در سال دارد.

قیمت کمپرسور فینی

قیمت پمپ باد فینی بر حسب نوع واحد هواساز، ظرفیت مخزن و تجهیزات و لوازم به کار رفته در آنها متغیر می باشد. جهت اطلاع از قیمت این کمپرسور ها می توانید با کارشناسان فروش هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.