ترموستات مخفی هوشمند

ترموستات مخفی هوشمند

ترموستات مخفی هوشمند چیست؟

ترموستات مخفی هوشمند دقیقا کارایی ترموستات های دیواری را دارند با این تفاوت که این مدل از ترموستات ها در جایی دور از دسترس عموم نصب می شوند. تابلو برق ها و یا موتورخانه ها می تواند جای مناسبی برای نصب ترموستات های مخفی باشد.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، ترموستات های مخفی هوشمند را به شرح مشخصات زیر ارائه می نماید.

مشخصات فنی ترموستات مخفی هوشمند

ترموستات مخفی هوشمند تمام کارایی های ترموستات دیواری را دارد فقط در نحوه سیم کشی و اتصال سنسورها متفاوت است در ترموستات های دیواری، سنسور دما در داخل ترموستات وجود دارد ولی در ترموستات های مخفی سنسورهای دما به صورت سنسورهای اکسترنال به ترموستات وصل می شوند. ولتاژ کاری ترموستات می تواند 220 ولت یا 12 ولت باشد و همچنین خروجی دور های آن می تواند به صورت فرمان 12 ولت یا 220 ولت مستقیم باشد.

ترموستات مخفی هوشمند

نحوه عملکرد ترموستات مخفی هوشمند

نحوه عملکرد در ترموستات مخفی هوشمند که یکی از تجهیزات کنترل سرمایش و گرمایش هوشمند می باشد به این صورت است که سنسورهای سنجش دما در محیط، جانمایی و نصب شده و انتقال داده ها از این طریق به ترموستات انجام می شود. ترموستات ها بعد از پردازش اطلاعات، فرمان لازم را به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ارسال می کنند. در این سیستم، تنظیمات و کنترل سیستم تهویه مطبوع از طریق نرم افزار و سیستم هوشمند انجام می گردد.

کاربرد ترموستات مخفی هوشمند

از این گونه ترموستات ها در مکان هایی استفاده می شود که نیاز است ترموستات دور از دسترس کاربر باشد، مانند مکان های صنعتی که لازم است دما به طور دقیق تری اندازه گیری گردد. در ترموستات مخفی هوشمند امکان سنجش به صورت میانگین دمایی وجود دارد. ترموستات های مخفی را به راحتی می توان در بستر هوشمند و با استفاده از مانیتورینگ دما از طریق تلفن همراه کنترل کرد.

  • امکان استفاده در محل های با رطوبت بالا مانند سونا و استخر
  • ترموستات های مخفی هوشمند در مکان هایی که امکان نصب به دلایل فنی مثل رطوبت زیاد وجود ندارد، کاربرد زیادی دارند.
  • می توان در اماکن عمومی که امکان نصب ترموستات دیواری وجود ندارد، از این گونه ترموستات استفاده کرد.

مزایای ترموستات مخفی هوشمند
  • امکان محاسبه میانگین از دمای محیط
  • سنجش منطقی و مدیریت دقیق دما
  • امکان کنترل چندین منطقه دمایی
  • مدیریت همزمان چندین منطقه دمایی مجزا از یکدیگر

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: