کمپرسور ایرمک

5 کالا
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 250 لیتری ایرمک (Airmec)، پمپ باد، کمپرسور باد پیستونی، کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد پیستونی 1000 لیتری ایرمک (Airmec)، پمپ باد، کمپرسور باد پیستونی، کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 750 لیتری ایرمک (Airmec)، پمپ باد، کمپرسور پیستونی، کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد 350 لیتری ایرمک (Airmec)، پمپ باد، کمپرسور باد پیستونی، کمپرسور هوا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع کمپرسور باد500 لیتری ایرمک (Airmec)، پمپ باد ایستاده و افقی، کمپرسور باد پیستونی، کمپرسور هوا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

کمپرسور ایرمک

فروش کمپرسور Airmec

کمپرسور هوای فشرده ایرمک ساخت کشور ایتالیا بوده و در انواع ظرفیت های مختلف از 385 الی 1074 لیتر در دقیقه ساخته می شوند. این کمپرسورها در ظرفیت های پایین به صورت چرخدار و در ظرفیت های بالا به صورت ثابت طراحی می شوند و عمده محصولات به هر دو صورت سه فاز و تک فاز قابل ارائه می باشند.

مشخصات فنی کمپرسور باد ایرمک

این کمپرسورها از ایرند ایرمک ساخت ایتالیا بهره می برند. این ایرندها از متریال بسیار با کیفیت و به صورت کاملا مهندسی شده ساخته شده اند و این امر باعث می شود تا این کمپرسورها راندمان بالاتر و کیفیت بهتری داشته باشند. محدوده کاری این کمپرسور ها 8 تا 10 بار بوده و به دو صورت ایستاده و افقی قابل ارائه می باشند. همچنین این کمپرسورها قابل عرضه به صورت کاملا سفارشی (بنا به نیاز مصرف کنندگان) نیز می باشند که این امر موجب محبوبیت ببیشتر آنها شده است.

کمپرسور باد ایرمک

انواع کمپرسور های باد ایرمک

کمپرسور باد 250 لیتری ایرمک

ایرند کمپرسور باد 250 لیتری ایرمک از نوع K11 و دارای ظرفیت 220 لیتر در دقیقه می باشد که به صورت دو سیلندر و با حداکثر فشار کاری 8 بار طراحی می شوند. این کمپرسورها قابلیت طراحی به صورت افقی و ایستاده را داشته و توان الکتروموتور آنها نیز 1.5 کیلووات و به صورت تک فاز می باشد.

کمپرسور باد 250 لیتری ایرمک

کمپرسور باد 350 لیتری ایرمک

ایرند این کمپرسور ساخت شرکت ایرمک ایتالیا بوده و الکتروموتور 2.2 کیلووات آن به صورت تک فاز و سه فاز به صورت کوپل تسمه ای وظیفه به حرکت در آوردن ایرند K18 با ظرفیت هوادهی 385 لیتر در دقیقه را بر عهده دارد. کمپرسور باد 350 لیتری ایرمک در دو نوع ایستاده و افقی ساخته می شوند.

کمپرسور باد 350 لیتری ایرمک

کمپرسور باد 500 لیتری ایرمک

این کمپرسور باد به صورت دو سیلندر و با بهره گیری از ایرند K28 ساخت شرکت ایرمک ایتالیا ظرفیت هوادهی 560 لیتر در دقیقه را فراهم می نماید. الکتروموتور سه فاز با توان 3 کیلووات به صورت کوپل تسمه ای وظیفه به حرکت در آوردن ایرند را دارد. کمپرسور باد 500 لیتری ایرمک حداکثر فشار کاری 10 بار فراهم می کند.

کمپرسور باد 500 لیتری ایرمک

کمپرسور باد 750 لیتری ایرمک

کمپرسور 750 لیتری ایرمک به دو صورت تک فاز و سه فاز قابل ارائه می باشد. در نوع سه فاز الکتروموتور 4 کیلووات با ایرند K30 با ظرفیت هوادهی 727 لیتر در دقیقه وظیفه تولید هوای فشرده را بر عهده دارند و در نوع تک فاز دو الکتروموتور 2.2 کیلووات به همراه دو ایرند K18 با ظرفیت هوادهی 385 لیتر در دقیقه وظیفه تولید هوای فشرده را عهده دار می باشند.

کمپرسور باد 750 لیتری ایرمک

کمپرسور باد 1000 لیتری ایرمک

در طراحی کمپرسور باد 1000 لیتری ایرمک به دلیل تولید ظرفیت بالا باید از ایرندهای مناسبی استفاده کرد. ایرند های به کار رفته در این کمپرسورها از نوع K50 می باشد که به صورت 2 و سیلندر دارای ظرفیت 1074 لیتر در دقیقه می باشد. الکتروموتور این کمپرسورها دارای توان 5.5 کیلووات بوده و به صورت سه فاز و کوپل تسمه ای ساخته می شوند. این کمپرسور ها در حالت ایستاده و افقی ساخته شده و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.

کمپرسور باد 1000 لیتری ایرمک

واحد هواساز کمپرسور باد پیستونی ایرمک

جنس سوپاپ ها و صفحه سوپاپ پمپ باد ایرمک از چدن می باشد و سوپاپ ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و به صورت 2 سیلندر طراحی می شوند. فین های روی سر سیلندر با اندازه بلند طراحی گردیده تا تبادل حرارتی مناسبی را داشته که این امر باعث افزایش راندمان می گردد. فولی این ایرند ها به گونه ای طراحی شده اند تا با کمترین دور الکتروموتور، بیشترین راندمان را داشته که موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

واحد هواساز کمپرسور باد پیستونی ایرمک

تاریخچه کمپرسور ایرمک

آقای جوزپه اسپرونی، در سال 1947 میلادی شرکت ایرمک را در کشور ایتالیا تاسیس کرد. این شرکت پس از جنگ جهانی دوم و در دهه 70 میلادی با سرمایه گذاری مستمر در زمینه ساخت کمپرسور، توانست از مرز های ایتالیا نیز فراتر رود و به بازار جهانی راه پیدا کند، به طوری که امروزه تعداد 150 متخصص خود را در مساحتی بالغ بر 45000 متر مربع و با ظرفیت تولید روزانه بیش از 3000 تجهیز در 80 کشور دنیا گسترش داده است.

قیمت کمپرسور ایرمک

قیمت پمپ باد ایرمک بر حسب الکتروموتور، ایرند، ظرفیت مخزن و تجهیزات به کار رفته در آن بستگی دارد و به دلیل امکان سفارشی سازی این کمپرسور ها متغیر می باشد. جهت اطلاع از قیمت این کمپرسور ها می توانید با کارشناسان فروش هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.