پروفیل کشویی آکپا

12 کالا
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی با پروفیل کشویی آکپا TS143، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش پروفیل کشویی آکپا TS115، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل کشویی آکپا TS168، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل کشویی آکپا MTS115، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش پروفیل آکپا TS94، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل کشویی مونوریل آکپا MTS143، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل ترمال بریک کشویی آکپا TS77، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی با پروفیل کشویی آکپا MTS77، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل کشویی نرمال آکپا AS90، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پنجره دوجداره آلومینیومی با پروفیل کشویی آکپا AS74، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل کشویی نرمال آکپا AS60، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل کشویی آکپا MAS60، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

پروفیل کشویی آکپا

پروفیل کشویی آکپا چیست؟

پروفیل کشویی آکپا دارای پروفیل های متنوعی می باشد که امکان نصب یراق آلات اروپایی و حالت های بازشوی متنوع کشویی را فراهم می کند. این پروفیل ها با نام اختصاری TS و AS معرفی می شوند که حرف نخست نشانه نرمال و یا ترمال بریک بودن پروفیل و حرف دوم به معنی کشویی Sliding است.

بر اساس نوع ساختار پروفیل های کشویی آکپا در دو سری زیر عرضه می شوند:

  • پروفیل کشویی سری ترمال بریک
  • پروفیل کشویی سری نرمال

پروفیل کشویی آکپا

مشخصات فنی پروفیل کشویی آکپا

از آنجایی که پنجره های کشویی از قاب خارج نمی شوند، در ابعاد بزرگتر نیز ساخته می شوند و گزینه مناسبی برای فضاهایی کم جا هستند، علاوه بر این از امنیت و عایق بندی مناسبی نیز برخوردار می باشند. پروفیل های آلومینیومی درب و پنجره های دوجداره با ضخامت و مقاطع گوناگون، طی فرآیند اکستروژن تولید می شوند و امکان سفارشی سازی به صورت چند ریل را دارند شامل انواع لیفت اند اسلاید و مونوریل و غیره می باشند و می توانند به حالت بازشوی کشویی به سمت چپ یا راست، وسط بازشو، کنار بازشو و یا طراحی به صورت کنج ساخته شوند.

مونوریل بودن یک نوع ویژگی در سیستم کشویی این محصول از تجهیزات ساختمانی می باشد که لنگه بازشو دارای ریل است و لنگه ثابت به صورت یکپارچه با فریم درب و پنجره است اما در سیستم کشویی که پروفیل مورد استفاده مونوریل نیست هر لنگه ثابت یا متحرک دارای ریل مجزا است. بنابراین مونوریل بودن در کاهش وزن نهایی درب و پنجره آلومنیومی تاثیر داشته و در نتیجه باعث کاهش قیمت و داشتن ظاهر مناسب تر و عایق بهتر درب و پنجره ها می شود.

انواع پروفیل آکپا کشویی

پروفیل های آکپای موجود در بازار در انواع مختلفی مانند پروفیل دفنی آکپا، پروفیل آلومینیوم آکپا، سیستم مونوریل آکپا و غیره معرفی می شوند اما به طور کلی پروفیل های کشویی آکپا را می توان در انواع زیر دسته بندی کرد.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا

پروفیل های ترمال بریک کشویی آکپا دارای ضخامت دیواره 1.2، 1.3، 1.4، 1.5، 1.7 و 2 -2.2 می باشند و هریک از این ضخامت ها در قیمت و وزن پروفیل ترمال بریک تاثیر گذار می باشد. پروفیل های ترمال بریک کشویی که با علامت اختصاری TS معرفی می شوند در انواع زیر می باشند:

  • پروفیل آکپا TS168: پروفیل ترمال بریک کشویی TS168 نوعی پروفیل برای ساخت درب با فریم باریک است که دارای این ویژگی است که فریم درب (پاخور) داخل زمین نصب شده تا با کف فضا هم سطح باشد که به فریم یا پروفیل دفنی آکپا نام گذاری می شود. این مدل پروفیل قابلیت تحمل وزن بالا تا 300 کیلوگرم را داشته و با یراق آلات اروپایی ساخته شده است. توجه داشته باشید که پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا TS168 قابلیت سفارش تا 6 لنگه برای عرض های ورودی بالا و نصب یراق لیفت اند اسلاید را دارد.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا TS168

  • پروفیل آکپا TS143: پروفیل ترمال بریک کشویی TS143 در ساخت درب و پنجره های کشویی با بازشوی معمولی و بازشوی پنجره لیفت اند اسلاید قابل استفاده است. در این سیستم می توان پنجره هایی به صورت سه ریل، با زاویه 90 درجه و تا 6 لنگه سفارشی سازی کرد.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا TS143

  • پروفیل آکپا MTS143: پروفیل ترمال بریک کشویی MTS143 مشابه TS143 می باشد با این تفاوت که به عنوان سیستم مونوریل آکپا معرفی شده و برای ساخت درب و پنجره های با بازشوی لیفت و معمولی قابل استفاده است.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا MTS143

  • پروفیل آکپا TS115: پروفیل ترمال بریک کشویی TS115مخصوص ساخت پنجره کشویی با بازشوی لیفت اند اسلاید و بازشوی کشویی معمولی است.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا TS115

  • پروفیل آکپا MTS115: پروفیل ترمال بریک کشویی MTS115 مشابه TS115 بوده ولی مونوریل است و برای ساخت پنجره بکار برده می شود.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا MTS115

  • پروفیل آکپا TS94: پروفیل ترمال بریک کشویی TS94 برای ساخت پنجره های کشویی استفاده شده و امکان نصب یراق معمولی و لیفت اند اسلاید را دارد.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا TS94

  • پروفیل آکپا TS77: پروفیل ترمال بریک کشویی TS77 برای ساخت پنجره های کشویی استفاده می شود و تا 100 کیلوگرم در لنگه بازشو تحول وزن دارد.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا TS77

  • پروفیل آکپا MTS77: پروفیل ترمال بریک کشویی MTS77 مشابه TS77 بوده با ویژگی مونوریل که برای ساخت پنجره های کشویی مونوریل به کار می رود.

پروفیل کشویی ترمال بریک آکپا MTS77

پروفیل کشویی نرمال آکپا

پروفیل های سری نرمال آکپا تیغه پلی آمید ندارند اما دارای وزن سبک تر و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به قیمت پروفیل ترمال بریک آکپا هستند. پروفیل های کشویی سری اختصاصی یا نرمال آکپا دارای ضخامت دیواره 1.2، 1.3 و 1.4 میلیمتر می باشند و تحمل وزن 70 تا 100 کیلوگرم در لنگه های بازشو را دارند. پروفیل های کشویی نرمال آکپا که با علامت اختصاری AS معرفی می شوند در انواع زیر می باشند:

  • پروفیل آکپا AS90: پروفیل نرمال کشویی AS90 برای ساخت پنجره های کشویی با یراق معمولی استفاده می شوند.

پروفیل کشویی نرمال آکپا AS90

  • پروفیل آکپا AS74: پروفیل نرمال کشویی AS74 عرض کمتری از پروفیل AS90 داشته و مانند آن برای برای ساخت پنجره های کشویی با یراق معمولی استفاده می شوند.

پروفیل کشویی نرمال آکپا AS74

  • پروفیل آکپا AS60: پروفیل نرمال کشویی AS60 برای ساخت پنجره کشویی کاربرد دارد و قابلیت سفارشی سازی تا سه ریل را دارد.

پروفیل کشویی نرمال آکپا AS60

  • پروفیل آکپا MAS60: پروفیل نرمال کشویی MAS60 مشابه سیستم as60 می باشد که فریم 90 میلیمتری دارند و سبک تر هستند و ویژگی مونوریل بودنش این پروفیل را متمایز کرده که در ساخت پنجره های کشویی مونوریل استفاده می شود.

پروفیل کشویی نرمال آکپا AS60

قیمت پروفیل کشویی آکپا

مواردی همچون ابعاد و اندازه درب و پنجره، نوع بازشوی لیفت یا معمولی، جنس و برند یراق آلات، نوع و ابعاد شیشه مورد استفاده و غیره تعیین کننده قیمت های ارائه شده برای انواع پروفیل کشویی آکپا می باشند. هایپر صنعت فامکو عرضه ‌کننده انواع درب و پنجره دوجداره کشویی با پروفیل آلومینیومی نرمال و ترمال بریک آکپا بوده و خریداران محترم می توانند جهت سفارش و یا مشاوره محصولات با کارشناسان ما در تماس باشند.