پارکت لمینت

6 کالا
نمایندگی فروش انواع کفپوش لمینت اسپرانزا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
کفپوش لمینت پارکلام الگانس، نمایندگی فروش انواع پارکت لمینت پارکلام الگانس، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
کفپوش لمینت اریسمن، نمایندگی فروش انواع پارکت لمینت اریسمن، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
پارکت لمینت آرت دکو، نمایندگی فروش انواع پارکت لمینت آرت دکو، Art Deco، انواع رنگ، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
پارکت لمینت پارکلام پرایم، نمایندگی فروش انواع پارکت لمینت پارکلام پرایم، جناغی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
پارکت لمینت پرفکت، نمایندگی فروش انواع کفپوش لمینت پرفکت، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

پارکت لمینت

فروش پارکت لمینت

پارکت لمینت یا کفپوش لمینت در واقع کفپوشی است که بر روی همه سطح های افقی و عمودی قابلیت نصب دارد. از این پارکت ها معمولا در منازل به شکل دکوراتیو برای ایجاد فضاهای خاص و منحصر به فرد استفاده می شود.

انواع پارکت لمینیت

کفپوش لمینت بسته به سبک مورد نظر کف پوش دارای طیف وسیعی از پرداخت ها (از تقریبا مات تا براق)، طرح و رنگ بندی های متنوع می باشد که در هایپر صنعت فامکو پارکت لمینت ها در دو نوع زیر ارائه می شوند:

  • کفپوش لمینت ساده (سطح هموار)
  • کفپوش لمینت امباس (نقش برجسته)

پارکت لمینت

مشخصات فنی پارکت لمینت

کفپوش لمینت که جزئی از نمای ساختمان می باشد از حدود 90 درصد مواد مبتنی بر پایه چوب و چوب خانگی از جنس HDF ساخته می شود و ضخامت های مختلفی بین 7 تا 12 میلیمتر دارد. تایل های کفپوش لمینت معمولا مستطیل شکل هستند و ابعاد عرضی بین 14 تا 25 و طولی بین 120 تا 140 سانتیمتر دارند. پارکت لمینت از چندین لایه همانند روکش ملامینه، لایه تزئینی، کاغذ پشتیبان و هسته HDF تشکیل شده است. بیرونی ترین لایه Overlay layer یا روکش ملامینه نام دارد. این لایه در عین نازکی دارای مقاومت خیلی زیادی است و در واقع لایه پوششی پارکت لمینت هم به حساب می آید و از سطح کف لمینت در برابر سایش جزئی روزمره و حوادثی مانند خراشیدگی ناشی از پنجه های حیوانات خانگی، کفش، اسباب بازی کودکان، پایه مبلمان، جاروبرقی و موارد مشابه محافظت می کند. علاوه بر این از پارکت لمینت در برابر رطوبت و اشعه های مضر فرابنفش که می توانند رنگ را محو کنند، محافظت می کند.

کفپوش های لمینت کاملا ضد آب نیستند و در صورت ریختن آب باید سریعا جمع شوند. لایه یا کاغذ تزیینی یک طرح چاپی با کیفیت است که ظاهر متمایزی را به تخته لمینت می دهد. این ظاهر می تواند ظاهری واقعی از چوب، سنگ یا مرمر در رنگ ها و الگوهای متعدد و همچنین طرح هایی مانند برگ یا چمن، آثار هنری یا پاشیدن رنگ باشد. لایه اصلی کفپوش لمینت هسته یا برد HDF با چگالی بالا است و در طول فرآیند تولید لبه های هر تخته به شکل خاصی بریده می شوند تا به راحتی و به طور پیوسته در کنار هم قرار بگیرند تا نصب راحتی داشته باشند. کاغذ پشتیبان که لایه زیرین است پشت تخته لمینت را آببندی می کند تا ثبات ابعادی آن به هیچ وجه به خطر نیفتد و کیفیت آکوستیک کف را افزایش می دهد. رتبه بندی AC نیز نشان دهنده درجه سایش است و مقدار AC کفپوش لمینت نشان دهنده میزان مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی می باشد.

کفپوش لمینت ساده (سطح هموار)

سطح این نوع کفپوش می تواند دارای طرح و رنگ سنگ، سرامیک و چوب باشد و طرح هایی که بر روی این نوع لمینت وجود دارد از نظر مسطح بودن کاملا صاف و یکدست می باشد.

کفپوش لمینت ساده (سطح هموار)

کفپوش لمینت امباس (نقش برجسته)

لمینت نقش برجسته دارای طرح و نقش برجسته است که شیارهایی روی سطح آن قرار دارد و خطای دید به وجود می آورد و جلوه طبیعی تری به کف محیط می دهد و از قیمت بالاتری برخوردار است.

کفپوش لمینت امباس (نقش برجسته)

اجزای پارکت لمینت

اجزای پارکت لمینت

  1. لایه محافظ
  2. لایه برجسته تصویردار
  3. هسته از جنس تخته فیبر
  4. لایه زیرین

تفاوت پارکت چوبی و کفپوش لمینت چیست؟

عمده ترین تفاوت پارکت و لمینت در جنس آنها است. سطح پارکت از چوب خالص ساخته شده است، در حالی که لمینت سطحی دکوراتیو با ظاهر چوب یا سنگ دارد. همین مورد باعث می شود پارکت چوبی در صورت ریختن آب یا در معرض رطوبت، ورم کند در حالی که پارکت لمینت نسبت به آب و رطوبت مقاومت بیشتری دارد در نتیجه با پارچه یا تی مرطوب می توان سطح لمینت را تمیز کرد اما برای نظافت پارکت چوبی باید از مواد مخصوصی استفاده نمود تا آسیبی نبیند.

از دیگر تفاوت های پارکت چوبی و لمینت مقاومت در برابر اجسام نوک تیز و خراشیدگی و سایش است که لمینت مقاومت بهتری دارد. پس ساختار لمینت باعث می شود که کفپوش مقاوم، آسان برای نگهداری، ضد الکتریسیته ساکن و مقاوم در برابر ضربه، خط، خش و سایش باشد. پارکت ها چون از چوب درخت ساخته می شوند طرح اصلی چوب درخت را دارند و تنوع طرح و رنگ کمتری نسبت به لمینت دارند. تفاوت دیگر پارکت و لمینت نوع نصب آنها می باشد. پارکت به وسیله چسب های مخصوص نصب می شود که دردسر و کثیف کاری دارد و پس از آن، روی پارکت ساب زده می شود و یک لایه لاک بر روی آن اجرا می گردد که حداقل یک روز زمان نیاز است تا بتوانید وسایلتان را روی آن بچینید. اما همانطور که گفته شد کفپوش های لمینت نیازی به چسب ندارند و زمان نصب کمتری لازم دارند. علاوه بر این موارد هزینه خرید و نصب پارکت چوبی به مراتب بیشتر از لمینت بوده و کفپوش لمینت مقرون به صرفه تر است.

در مجموع با توجه به تفاوت هایی که ذکر شد لمینت مزیت هایی نسبت به پارکت چوبی دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. نوع دیگری از کفپوش ها بنام کفپوش PVC که به نام کفپوش پشت چسب دار یا کفپوش رولی نیز شناخته می شوند، پایه چوب ندارند و از جنس پلاستیک فشرده هستند به همین دلیل مقاومت مناسبی در مقابل رطوبت دارند ولی ظاهر مصنوعی داشته و به وسیله چسب روی سطح کف نصب می شوند که همین مورد باعث می شود سطح زیرین تخریب گردد.

انواع برندهای کفپوش لمینت

پارکت لمینت هایی که توسط هایپر صنعت فامکو ارائه می شوند در دو برند اسپرانزا و پرفکت می باشند. هر دوی این برندها ساخت ایران بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند. برند پارکت لمینت اسپرانزا دارای 12 رنگ مختلف و مدل پرفکت دارای 8 رنگ می باشد. برای اطلاعات بیشتر از مدل ها و دیدن رنگ بندی ها می توانید با کارشناسان واحد تجهیزات ساختمانی ارتباط بگیرید.

مزایای پارکت لمینت
  • نگهداری آسان
  • مقاوم در برابر رطوبت، سایش و خراشیدگی
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سنگ، سرامیک و پارکت چوبی
  • قابلیت ترمیم قسمت های آسیب دیده
  • جلوه های بصری واقع گرایانه و تنوع طرح و رنگ
  • نصب سریع و آسان
  • تا حدی عایق صوت و حرارت
  • آسیب نرساندن به کف و قابلیت جابجایی

قیمت کفپوش لمینت

با توجه به اینکه کفپوش لمینت از چندین لایه تشکیل شده است میزان کیفیت این مواد اولیه باعث دوام بیشتر لمینت می شود، پس متغیرهایی مانند ضخامت پارکت، میزان مقاومت در برابر آب و عوامل بیرونی، جنس مواد اولیه و کیفیت کلیک ها و دقت ابعاد در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.