درب و پنجره آبایان

3 کالا
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره آبایان ساخته شده با پروفیل اکو، دوجداره، لولایی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره ساخته شده با پروفیل آبایان پلاس، دوجداره، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره آبایان با پروفیل گرین، پروفیل لولایی گرین، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

درب و پنجره آبایان

فروش درب و پنجره آبایان

درب و پنجره آبایان یکی از برندهای پرطرفدار است که محصولات آن دارای ویژگی هایی از جمله 40 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مقاوم در برابر اشتعال و گازهای سمی، ثبات رنگ در برابر اشعه‌ی خورشید و غیره هستند. شرکت آبایان بیش از 13 سال است که در حوزه ساخت درب و پنجره UPVC دوجداره فعالیت دارد.

درب و پنجره آبایان

انواع درب و پنجره آبایان

هایپر صنعت فامکو به عنوان نماینده آبایان انواع محصولاتش را به شرح زیر ارائه می کند:

  • درب و پنجره آبایان با پروفیل پلاس (ضخامت جداره پروفیل 2.4 میلیمتر)
  • درب و پنجره آبایان با پروفیل گرین (ضخامت جداره پروفیل 1.9 میلیمتر)
  • درب و پنجره آبایان با پروفیل اکو (ضخامت جداره پروفیل 2 میلیمتر)

ویدیو معرفی درب و پنجره دو جداره آبایان

مشخصات فنی درب و پنجره آبایان

درب و پنجره آبایان از پروفیل های 4 کاناله با ضخامت استاندارد ساخته شدند که سطح مقطع آن 60 میلیمتر می باشد. لاستیک های درزبندی درب و پنجره ها از نوع (TPE) ترموپلاستیک است که با قابلیت جوش پذیری بالا در عایق بودن پنجره ها تاثیر بسزایی دارند. برای جوش مقاطع پروفیل آبایان طبق شاخص پیش فرض اقدام شده که از اثرات آن به مقاوم شدن در برابر تنش و فشار ناشی از نصب و دیوارها می توان اشاره نمود. منظور از فشار ناشی از دیوارها این است که در زمان وقوع زلزله و نشست زمین، فشار وارده باعث دفرمه شدن پروفیل و شکستن پنجره می شود اما با رعایت استانداردهای دما، زمان جوش و زمان پرس می توان از این امر جلوگیری نمود. علاوه بر جوش پروفیل، جوش گالوانیزه ها نیز در درب و پنجره آبایان موجب مستحکم تر شدن این پروفیل ها می شوند.

مشخصات کلی
شرح زمان و دمای استاندارد
دمای جوش 260 درجه سانتیگراد
زمان جوش 30 ثانیه
زمان پرس 30 ثانیه

معرفی انواع پروفیل آبایان

در ادامه به شرح انواع پروفیل های استفاده شده در درب و پنجره آبایان می پردازیم:

پروفیل آبایان پلاس

قالب های تولید پروفیل آبایان پلاس با طراحی خاص آلمانی ساخته شده است. پروفیل پلاس، با کیفیت ترین پرفیل برند آبایان است که دارای ضخامت 2.2 میلیمتر و استحکام بالا در تغییر رنگ و تغییر حالت می باشد و سازگار با شرایط بد آب و هوایی از نظر رطوبت و گرد و غبار است که استفاده از این پروفیل در استان های جنوب و شمال کشور بسیار کاربردی است.

پروفیل آبایان پلاس

پروفیل آبایان گرین

پروفیل آبایان گرین اگرچه ضخامت کمتری (1.9 میلیمتر) نسبت به پروفیل آبایان پلاس دارد اما به دلیل استفاده متریال مرغوب از کیفیت بالاتری نسبت به پروفیل های هم رده خود برخوردار است.

پروفیل آبایان گرین

پروفیل آبایان اکو

پروفیل آبایان اکو از قالب بندی خاص و وزنی سبک در عین حال متریال مرغوب ساخته شده که همانند سری گرین و پلاس از نوار TPE جهت عایق بودن پنجره استفاده شده است.

پروفیل آبایان اکو

کیفیت بالا در ساخت درب و پنجره آبایان

دو مورد از المان هایی که برای کیفیت بالا این درب و پنجره UPVC دوجداره در نظر گرفته می شود به شرح زیر است:

  • ضخامت گالوانیزه درب و پنجره آبایان

استفاده از گالوانیزه با ضخامت حداقل 1.25 میلیمتر برای پروفیل های 4 کاناله الزمی است. گالوانیزه جهت استحکام و پایداری درب و پنجره سر تا سر به صورت یکپارچه در اضلاع کار می شود که در درب و پنجره آبایان این مهم رعایت شده است.

  • کیفیت اسپانیولت درب و پنجره آبایان

اسپانیولت پنجره در واقع با نام قفل درب شناخته می شود که بی کیفیت بودن این یراق باعث افزایش فشار بر دستگیره و در استفاده طولانی مدت باعث خرابی می شود. در صورت باز نمودن درب و پنجره، سیستم قفل آن قابل مشاهده است. اسپانیولت مصرفی در درب و پنجره آبایان سری 13 و 15 می باشد که بسیار باکیفیت است.

جنس مواد تشکیل دهنده پروفیل آبایان

در فرایند تولید UPVC جهت بالابردن کیفیت محصول نهایی به پلی وینیل کلراید (Polyvinyl Chloride) مواد افزودنی خاصی اضافه می شود که در زیر به برخی از این مواد اشاره شده است:

  • مقاوم و بهبود دهنده در برابر ضربه (Impact Modifier)
  • پایدار کننده حرارتی که این عملکرد باعث مقاومت در برابر حرارت می شود. (Stabilizer)
  • ماده پرکننده و سخت کننده پروفیل جهت جلوگیری از تغییر شکل و اصطلاحا دفرمه شدن (Filler)
  • روانسازی و همچنین ایجاد سطحی صاف (Lubricant)
  • تثبیت کننده رنگ جهت سفیدی و شفافیت پروفیل (Titan)

مزایای ضمانت نامه آبایان

جهت آسودگی و رضایت مشتریان محترم، فامکو کلیه مقاطع پروفیل UPVC با برند تجاری آبایان را در پروژه های احداث شده در مقابل صدمات ناشی از اثر اشعه UV و تغییر شکل ظاهری (تغیر رنگ–تغیر حالت پروفیل) در مقابل گرما و سرما گارانتی و تحت پوشش بیمه مسوولیت تولیدکنندگان محصول در قبال مصرف کنندگان قرار می دهد. در زیر به برخی از مزایای ضمانت نامه آبایان اشاره شده است:

  • ارائه گارانتی و بیمه نامه مستقل روی هر پروژه ایجاد شده با محصولات شرکت آبایان به نام خريدار
  • سهولت در صدور گارانتی به دلیل الکترونیکی بودن فرایند
  • پوشش بیمه نامه از شرکت بیمه طرف قرارداد به عنوان یک سازمان مستقل جهت تضمین خدمات گارانتی محصولات آبایان

قیمت درب و پنجره ساخته شده با پروفیل های آبایان

برای استعلام قیمت درب و پنجره های آبایان و سایر تجهیزات ساختمانی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید زیرا قیمت این محصولات با توجه به ابعاد درخواستی مشتری، متفاوت است.