کاغذ دیواری

1 کالا
نمایندگی فروش انواع کاغذ دیواری لونا، پی وسی، روکش پلی وینیل کلراید، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری

یکی از متریال های پرطرفدار که در برای پوشش دیوار در دکوراسیون های مدرن به کار می رود کاغذ دیواری می باشد. در صورتی که فضای منزل شما تکراری شده و نیاز به تغیر دارد می توانید به فکر خرید کاغذ دیواری باشید به همین منظور نیاز دارید سبک کاغذ دیواری، نوع چیدمان منزل و غیر را در نظر بگیرید، همچنین برای این کار می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو در تماس باشید.

کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

این نوع پوشش دیوار را می توان با توجه به مشخصه مختلفی دسته بندی کرد که در ادامه انواع کاغذ دیواری را براساس جنس، محل نصب، طرح و کاغذ مصرفی بررسی خواهیم کرد.

کاغذ دیواری براساس محل نصب

کاغذ دیواری را می توان در محل های مختلفی همچون پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق نشیمن، ادارات، پشت تلویزیون و غیره نصب نمود اما باید با توجه به طرح، رنگ، چیدمان و غیره کاغذ دیواری را انتخاب کرد که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

کاغذ دیواری پذیرایی

با توجه به اینکه بخش پذیرایی یکی از بخش های مهم در هر خانه ای می باشد. در این بخش با توجه به بزرگ یا کوچک بودن فضا پیشنهاد می گردد از کاغذ دیواری های با رنگ سفید، طلایی، کرم، یاسی استفاده شود که کاغذ دیواری پذیرایی سفید طلایی دارای محبوبیت بیشتری بین مشتریان می باشد. کاغذ دیواری پذیرایی می تواند طرح های مختلفی همچون مدرن، کلاسیک، اسپرت، برجسته، گلدار و سه بعدی داشته باشد.

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

کاغذ دیواری اتاق نشیمن را نیز مانند کاغذ دیواری پذیرایی باید با توجه به ابعاد فضا انتخاب کنید اما می توانید از رنگ های گرم تر مانند بنفش، آبی تیره، سبز و غیره استفاده کنید تا فضای اتاق را صمیمی تر نشان دهید. همپنین می توانید با استفاده از کاغذ های دیواری سه بعدی یا طرح دار به عمق فضا بیافزایید. البته لازم به ذکر است سلیقه مشتری مقدم بر تمام استانداردهای طراحی می باشد.

کاغذ دیواری پذیرایی و نشیمن

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب، بسته به سلیقه مشتری و سرویس خواب انتخاب می شود که می توان از طرح های گلدار تا مینیمال و مدرن را برای اتاق خواب انتخاب کرد. بهتر است برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب از رنگ های روشن و پاستلی، کالیته کرم و قهوه ای، طوسی و خاکستری استفاده کنید. همچنین برخی از افراد به طرح های سه بعدی یا پوستر های سفارشی برای کاغذ دیواری اتاق خواب علاقه دارند.

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک را می توان برای اتاق خواب، اتاق بازی یا حتی دیوار های داخلی مهدکودک استفاده کرد. پیشنهاد می شود برای اتاق کودک از رنگ های روشن و طرح های ظریف استفاده کنید البته تمامی کاغذ دیواری با توجه به سلیقه مشتری انتخاب و نصب خواهد شد. کاغذ دیواری اتاق کودک در طرح ها و رنگ های مختلف و با متریال ضد حساسیت تولید می شود.

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری براساس جنس

کاغذهای دیواری را می توان براساس جنس آنها به وینیل (PVC)، کاغذی و نانو دسته بندی کرد که در ادامه به بررسی هر می پردازیم.

کاغذ دیواری پی وی سی یا وینیل

کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل یکی از پر طرفدارترین نوع کاغذ دیواری می باشد. این کاغذ دیواری ضد آب، علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، ضد خش بوده و به راحتی می توان آن را تمیز کرد. همچنین کاغذ دیواری PVC به دلیل مقاومت بالا امکان نصب در اتاق کودک و محل های پرتردد را داشته و تا 5 سال دوام دارد. کاغذ دیواری هایی که در روکش آنها پی وی سی و نانو به کار رفته ضد حساسیت بوده و برای فضاهایی که در معرض باکتری هستند پیشنهاد می گردد. البته کاغذ دیواری های نانو نیز با نوع PVC مقایسه می شود که در این رابطه باید گفت کاغذ دیواری 2 لایه یا نانو تمام ویژگی های کاغذ دیواری پی وی سی را داشته و عایق صدا و گرما می باشد. کاغذ دیواری نانو به افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال کاغذ دیواری با ویژگی هایی همچون ضد آب (قابلیت شستشو)، ضد خش، ضد گرد و غبار می باشند. نظافت این کاغذ دیواری با یک دستمال نم دار امکان پذیر است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

کاغذ دیواری پی وی سی یا وینیل

کاغذ دیواری از جنس کاغذی

کاغذ دیواری کاغذی جز ساده ترین نوع این محصول می باشد که برای استفاده کوتاه مدت طراحی شده است، این کاغذ دیواری شیک و ساده بسیار نازک بوده و نیاز به مراقبت فراوان حین و بعد از نصب دارد به همین دلیل نمی توان از آن در محل هایی مانند اتاق کودک استفاده کرد. کاغذ دیواری کاغذی در دو نوع تک لایه و دو لایه (داپلکس) تولید می شود و قابلیت شستشو ندارد. کاغذ دیواری کاغذی با استفاده از چسب های مخصوص کاغذ دیواری نصب می شود و ممکن است بعد از آغشته شدن به چسب تغییر حالت داده و موجب تغییر در طرح نهایی شود. تنها مزیت کاغذ دیواری کاغذی قیمت مناسب آن می باشد.

کاغذ دیواری از جنس کاغذی

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری سازگار با محیط زیست یا نانوون به افرادی توصیه میشود که علاوه بر زیبایی فضا داخلی به محیط زیست هم اهمیت می دهند. این نوع کاغذ دیواری با استفاده از کاغذ و الیاف پارچه ساخته می شود که ضد حساسیت بوده و دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد.

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری مخملی

این نوع کاغذ دیواری مناسب سبک های کلاسیک می باشد و طراحی بیس کار یا همان زمینه اصلی از پارچه یا PVC است و بافت مخمل آن را می توان از دو نوع پلاستیکی یا پارچه سفارش داد. کاغذ دیواری مخملی یکی از گران ترین نوع کاغذ دیواری می باشد.

کاغذ دیواری مخملی

کاغذ دیواری پارچه ای

کاغذ دیواری پارچه ای به دلیل اینکه لایه اصلی آن از پارچه تهیه شده از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به نوعی عایق صدا می باشد. این نوع کاغذ دیواری دوام بسیار بالایی دارد اما به دلیل غیر قابل شستشو بودن و قیمت بالای آن بهتر است در مکان های کم تردد نصب گردد.

کاغذ دیواری پارچه ای

کاغذ دیواری براساس طرح

در این نوع کاغذ دیواری ها باید به طرح سایر چیدمان منزل توجه شود تا هارمونی درستی بین تمامی این وسایل بتوان ایجاد کرد. از طرح های پرفروش و زیبا این نوع کاغذ دیواری می توان به داماسک، پتینه، هندسی و سه بعدی اشاره کرد.

کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه یکی از پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری می باشد زیرا طرح های خاص و رنگبندی های آن یادآور اصالت و زیبایی خانه های قدیمی و چیدمان کلاسیک آنها می باشد. کاغذ دیواری های پتینه دارای طرح، رنگ و سبک های متنوعی هستند که می توان با توجه به سلیقه خود، طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب نمود. از زیباترین و پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری پتینه می توان به لاکچری، ساده، سنتی اشاره کرد.

کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری های داماسک هم مانند کاغذ دیواری های پتینه مناسب چیدمان کلاسیک و مدرن می باشند و به دلیل داشتن طرح و رنگ بندی متنوع می توان به راحتی گزینه مناسب را انتخاب کرد. نصب کاغذ دیواری داماسک محدودیتی ندارد اما توصیه می شود از آن در پذیرایی و پشت تلویزیون استفاده شود.

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر یا کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل ایجاد نمای منحصربفرد و زیبا دارای طرفداران خاص خود می باشد. از این کاغذ دیواری به دلیل تنوع طرح و همچنین سفارشی بودن، می توان در فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، پذیرایی، کافی شاپ، رستوران ها و غیره استفاده کرد. همچنین کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی و تلویزیون نمای خاص و زیبایی را به منزل شما می بخشد. کاغذ دیواری سه بعدی در سبک های مدرن، کلاسیک، لاکچری، هنری، اسپرت و غیره و همچنین در طرح های متنوع، مانند تونلی و عمق دار، طبیعت، حیوانات، هندسی و غیره تولید و عرضه می شود.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری براساس کاغذ مصرفی

کاغذ دیواری را می توان براساس جنس کاغذ مصرفی هم دسته بندی نمود که در جدول زیر به کاغذ های مورد استفاده در انواع کاغذ دیواری اشاره خواهیم کرد.

کاغذ دیواری براساس کاغذ مصرفی
نوع کاغذ مشخصات
الیاف طبیعی کیفیت چاپ بالا، قابلیت شستشو، مات، ضخامت عالی
کاغذ سانرایز مات کیفیت چاپ خوب، قابلیت شستشو، مات، ضخامت متوسط
کاغذ آنتیک مات کیفیت چاپ خوب، قابلیت شستشو، بافت سوسماری، ضخامت متوسط
کاغذ شاین کیفیت چاپ خوب، قابلیت شستشو، نیمه براق، ضخامت متوسط
کاغذ کتان کیفیت چاپ متوسط، براق، ضخامت کم

نحوه خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را می توانید به صورت آنلاین و حضوری از هایپر صنعت فامکو تهیه نمایید که در هنگام خرید کاغذ دیواری بهتر است موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.

  • کیفیت چاپ
  • قابلیت شستشو
  • ضد خش و مقاوم در برابر پارگی
  • امکان نصب آسان
  • مقاوم در برابر آفتاب
  • قیمت مناسب
  • امکان ترمیم

مزایای کاغذ دیواری

  • ایجاد زیبایی بصری در دکوراسیون با طرح هایی مانند گل، طبیعت، تصویر های رترو و غیره
  • قیمت مناسب کاغذ دیواری نسبت به پوشش های دیگر می تواند آنها را نسب به باقی پوشش های دیوار متمایز کند.
  • طول عمر بالا، زیرا در مقابل رطوبت و نور بسیار مقاوم هستند.
  • نور بهتری به فضا می بخشند.
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی های مکرر
  • دیوار هایی که دارای ترک هستند را می پوشاند.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری ها معمولا به صورت رول اعلام می شود که هر رول 5 متر مربع را پوشش می دهد، براساس داشتن متراژ تقریبی دیوار ها و مدل مد نظر و فاکتور های مختلف قیمت کاغذ دیواری تعیین می شود. مثلا قیمت هر رول کاغذ دیواری قابل شستشو با قیمت کاغذ دیواری های غیر قابل شستشو متفاوت است که برای راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو در تماس باشید.