لرزه گیر مسطح

1 کالا
نمایندگی فروش انواع لرزه گیر مسطح ارتعاشات صنعتی ایران، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط

لرزه گیر مسطح

فروش لرزه گیر مسطح

لرزه گیرهای مسطح که با نام کفپوش پلاستیکی نیز شناخته می شوند، چنانچه شما دستگاهی دارید که عملکرد آن با لرزش و ارتعاش همراه است، می توانید با استفاده از این لرزه گیر ها میزان انتقال این لرزش به کف و یا سایر تجهیزات را کاهش دهید. کاربرد این نوع لرزه گیر ها علاوه بر صنایع، در مصارف خانگی نیز دیده می شود.

لرزه گیر مسطح (لرزه گیر لاستیکی)

مشخصات فنی لرزه گیر مسطح

این لرزه گیر ها به عنوان یک پد پلاستیکی در زیر تجهیزات قرار داده می شوند و با توجه به چند لایه بودن و همچنین طراحی خاص، دفع کننده فرکانس و لرزش ها هستند.

نکات استفاده از لرزه گیر لاستیکی

این نوع لرزه گیرها دارای پیچ بر روی بدنه خود هستند به همین دلیل توصیه می شود پیش از قرار دادن تجهیز موردنظر بر روی لرزه گیر، پیچ ها را توسط واشر یا رینگ بپوشانید.

کاربرد لرزه گیر مسطح
  • لرزه گیر های لاستیکی برای مصارف خانگی همچون قرار دادن در زیر تجهیزات منزل که دارای لرزش هستند همچون ماشین لباسشویی مناسب هستند.
  • این نوع تجهیز در مراکز دندانپزشکی نیز قابل استفاده می باشد، تجهیزات دندانپزشکی همچون یونیت ها زمان کار کردن دارای لرزش هستند به همین علت توصیه می شود از این لرزه گیر ها برای جلوگیری از آسیب های ناشی از لرزش استفاده شود.
  • از مهم ترین مصارف این نوع از لرزه گیر ها استفاده در صنایع می باشد از این نوع لرزه گیر ها جهت کاهش لرزش دستگاهایی همچون پمپ، کمپرسور، چیلر و غیره استفاده می شوند.

قیمت لرزه گیر مسطح

لرزه گیره های مسطح یا همان لرزه گیر لاستیکی از پرکاربردترین تجهیزاتی هستند که در هم برای صنایع و هم در استفاده های خانگی، دیده می شوند. بنابراین اگر قصد خرید لرزه گیر مسطح را دارید، می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو ارتباط بگیرید.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: