لول گیج رفلکس

لول گیج رفلکس

فروش لول گیج رفلکس

لول گیج رفلکس برای اندازه گیری سطوح مایع بی رنگ با استفاده از بازتاب نور کاربرد دارد. یکی از ویژگی های این سطح سنج کارکرد در رنج اندازه گیری وسیع در نور محیط می باشد. لول گیج های رفلکس در نور طبیعی روز قابل رویت می باشند با این حال در هنگام شب در صورت نیاز از ایلومیناتورها یا لامپ های روشنایی استفاده می کنند.

لول گیج رفلکس (سطح سنج انعکاسی)

نحوه عملکرد لول گیج انعکاسی

  • لول گیج های رفلکسی بر اساس اصل شکست نور و ایجاد منشور، سطح مایع را نشان می دهند که ضریب شکست در مایع و گاز متفاوت است.
  • سطح مایع با تغییر روشنایی در شیشه (در زون های مایع، بخار یا گاز) نشان داده می شود.
  • فیزیک شیشه به طریقی تنظیم می شود که انعکاس نور در قسمتی که مایع در آن قرار ندارد منعکس و در قسمتی که مایع قرار دارد به داخل سیال هدایت و شیشه تیره دیده شود.
  • سطح داخلی شیشه های این تجهیز، شیاردار تعبیه شده که با زاویه مقطع نود درجه می باشد که از بیرون مسطح و از درون منشورهایی برای هدایت شکست نور دارند.

کاربرد لول گیج رفلکس
  • یک گزینه مقرون به صرفه و مستقیم برای تعیین سطح مایع در یک تانکر یا مخزن تحت فشار است.
  • مناسب برای مایعات شفاف که به سختی قابل رویت اند.

نکات خرید لول گیج انعکاسی

امکان استفاده از لول گیج رفلکس برای خواندن سطوح مختلف دو مایع وجود ندارد. همچنین این محصول گزینه مناسبی برای مایع با فشار بالا و بخار و سیالات با خورندگی بالا نیست، زیرا برای محافظت از شیشه در برابر حل شدن در مخزن باید از عایق میکا استفاده کرد. بنابراین اگر برای کاربری های گفته شده تمایل به خرید لول گیج دارید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

قیمت لول گیج رفلکس

طول تجهیز و جنس شیشه و جنس بدنه گیج جزء اصلی ترین مشخصه ها برای تفاوت قیمت در لول گیج های رفلس است. البته سایز اتصال و دیگر آپشن های خاص این تجهیز اندازه گیری سطح نیز موجب تفاوت در قیمت آن می شوند. برای اطلاع از قیمت دقیق این نمایشگر سطح می توانید با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: