گیج اختلاف فشار

1 کالا
نمایندگی فروش انواع گیج اختلاف فشار نووا فیما (Nuova Fima)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

گیج اختلاف فشار

فروش گیج اختلاف فشار

گیج اختلاف فشار یکی از تجهیزات اندازه گیری اختلاف فشار در مصارف صنعتی است که اختلاف فشار دقیق تضمین شده بین دو نقطه از پروسه را اندازه گیری می کند. رنج 0 تا 25 میلی بار تا 0 تا 25 بار و دقت 1.6 درصد است.

مشخصات فنی گیج اختلاف فشار

گیج‌ اختلاف فشار یا فشار تفاضلی تجهیزی است که اختلاف فشار بین دو نقطه در یک سیستم، دو سیال، دو مخزن و غیره را توسط یک عقربه در صفحه ای درجه بندی شده در محل نمایش می دهد. پر کاربرد ترین روش های اندازه گیری آنها (روش دیافراگمی، بوردن تیوب، کپسولی) می باشند.

گیج اختلاف فشار

انواع گیج اختلاف فشار

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع تجهیزات ابزار دقیق شامل گیج های اختلاف فشار در سه مدل زیر است:

  • گیج اختلاف فشار بوردون
  • گیج اختلاف فشار دیافراگمی
  • گیج اختلاف فشار کپسولی

گیج اختلاف فشار بوردون

گیج های بوردون رنج کاملی از دامنه اختلاف فشار با قسمت های در معرض سیال ورودی از جنس استیل ضد زنگ، مونل و هستلوی می باشد. این جنس مواد در برابر خورندگی سیال و محیط مقاومت مناسبی دارند. با در نظر گرفتن آپشن دیافراگم سیل، این محصول تقریبا قادر است برای تمام موارد نصب کاربرد داشته باشد.

تکنولوژی های متنوع اندازه گیری به گیج اختلاف فشار اجازه می دهد دامنه اندازه گیری از 0 تا 10 میلی بار تا 0 تا 25 بار با فشار استاتیک تا چند صد بار را داشته باشد. در صورت نیاز این تجهیز قابلیت نصب کنتاکت هایی جهت فرمان آلارم یا سایر دستورهای با آمپر پایین در یک یا دو نقطه را دارند.

گیج اختلاف فشار دیافراگمی

گیج های دیافراگمی یک صفحه ی فلزی قابل ارتجاع دارند که بر اثر برآیند فشار دو سمت ورودی گیج جابجا شده و این جابجایی را به لوله ی بیلوز داخل گیج منتقل می کند. سمت کم فشار به بالای دیافراگم و سمت پر فشار به پایین دیافراگم متصل و برآیند این فشار جابجایی مختصری در لوله پیستونی بوردون به سمت بالا ایجاد میکند. این مدل کارکرد به دلیل جدا سازی سیال ورودی از داخل گیج مناسب در برابر خورندگی مناسب است. با در نظر گرفتن آپشن دیافراگم سیل، این محصول تقریبا قادر است برای تمام موارد نصب، کاربرد داشته باشد.

گیج اختلاف فشار کپسولی

این گیج ها شامل محفظه ای با دو دیافراگم هستند. از طریق سوراخی که در مرکز دیافراگم اول به کپسول وارد می شود. مرکز دیافراگم دوم به مکانیزمی متصل است که بر اثر جابجایی عقربه گیج را به سمت راست هدایت و با بازگشت به نقطه اول بر می گرداند. با ورود فشار به کپسول هر دو دیافراگم کمی تغییر شکل داده و برآیند این جابجایی بر روی عقربه نمایش داده می شود. انحراف یک دیافراگم متناسب با توان چهارم قطر آن است. پس این انحراف با بزرگتر شدن قطر دیافراگم به سرعت افزایش می یابد.

نحوه عملکرد گیج اختلاف فشار

المنت درون دستگاه های گیج اختلاف فشار، محفظه های سیالات را از هم جدا می کند. زمانی که دو فشار اندازه گیری یکسان نباشد، المنت هیچگونه فشاری را نشان نمی دهد و هنگامی که فشار اندازه گیری شده، متفاوت باشد، اختلاف فشار نشان داده می شود.

کاربرد گیج اختلاف فشار
  • مشخص شدن نظارت آلودگی فیلتر
  • تشخیص نشتی سیستم
  • استفاده در صنایع: شیمیایی، نفت و گاز، فلزات، معادن، فاضلاب و غیره.

مزایا گیج اختلاف فشار
  • سازگاری مناسب
  • امنیت کافی
  • داشتن صفحه نمایش های متنوع
  • تحمل فشار بالا

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: