مبلمان باغی و فضای باز

2 کالا
4 نفره / 6 نفره / 8 نفره قرمز / زرد / سبز / کرم / آبی / نارنجی
4 نفره / 5 نفره / 6 نفره / 7 نفره / 8 نفره رنگ بندی: طوسی

مبلمان باغی و فضای باز

مبلمان باغی و فضای باز چیست؟

مبلمان فضای (باغی) باز یکی از عناصر کلیدی در طراحی و دکوراسیون محیط های بیرونی است که می تواند تجربه ای دلپذیر و آرامبخش را برای شما و مهمانانتان فراهم کند. این نوع مبلمان با توجه به تنوع در طرح ها و رنگ ها و مواد استفاده شده، می تواند به راحتی با هر سبک و سلیقه ای هماهنگ شود. از میز و صندلی های چوبی و فلزی گرفته تا مبلمان حصیری و پلیمری، هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که می توانند به زیبایی و کارایی فضای باز و محوطه شما بیفزایند.

مبلمان فضای باز یکی از پرطرفدارترین مبلمان ها شناخته شده است که برای تراس، باغ و ویلاها قابل استفاده هستند. اگر محوطه و یا فضای باز دارید که می خواهید دکوراسیونی زیبا برای آن فراهم کنید، مبلمان فضای باز (باغی) بهترین گزینه می باشد. از انواع محصولات برای فضای باز می توان به صندلی فضای باز اشاره کرد که در کنار میز فضای باز می تواند حس خوبی را به محوطه و راحتی را القا کند. همچنین تخت فضای باز که مناسب روزهای گرم تابستانی است را در آلاچیق محوطه گذاشته و از آن لذت ببرید. این محصولات نام برده شده دارای تنوع و طرح های مختلف است که برای فضای باز، باغ، تراس جهت راحتی و آسایش می توانید از هایپر صنعت فامکو خریداری کنید.

مشخصات مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز دارای طرح و رنگ متنوع و همچنین اندازه متفاوت هستند که با توجه به ویژگی های موردنظر می توانید آن ها را تهیه کنید. انتخاب مبلمان مناسب برای فضای باز نه تنها به زیبایی محیط کمک می کند بلکه می تواند راحتی و کارایی بیشتری را نیز به ارمغان بیاورد. مبلمان های باغی مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف از جمله برف، باران، آفتاب گزینه های ایده آلی برای استفاده در باغ، تراس، حیاط و حتی بالکن ها هستند. همچنین استفاده از کوسن های ضد آب می تواند عمر و دوام مبلمان شما را در برابر اشعه های UV افزایش بدهد. در نهایت مبلمان باغی این امکان را به شما می دهد که از فضای بیرونی خود به خوبی استفاده کرده و از آن لذت ببرید. در ادامه به بررسی انواع مبلمان های فضای باز می پردازیم.

انواع مبلمان باغی

  • مبلمان فضای باز حصیری
  • مبلمان فضای باز فلزی
  • مبلمان فضای باز چوبی
  • مبلمان فضای باز پلیمری
  • مبلمان فضای باز پلاستیکی

مبلمان باغی حصیری

مبلمان فضای باز از جنس حصیر محبوبیت زیادی در بین افراد دارد، زیرا این نوع مبلمان به نسبت بقیه مبلمانها فضای باز، سبک تر است و مقاومت بالایی در برابر آب، آفتاب و زنگ زدگی دارد. مبلمان حصیری از الیاف طبیعی مانند درخت خرما، بامبو و غیره می باشد که معمولا مبلمان حصیری را با الیاف مصنوعی از جنس پلاستیک تولید می کنند.

مبلمان باغی حصیری

مبلمان باغی فلزی

یکی دیگر از انواع مبلمان های فضای باز، مبلمان فلزی است که دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی است. مبلمان های فضای باز از جنس فلزی دارای استحکام زیاد می باشد و خاصیت غیر قابل تغییر شکل دارند به همین دلیل محبوبیت دارند. مبلمان فضای باز فلزی، ضد زنگ می باشد و به راحتی می توان در محیط های مرطوب و یا هوای بارانی آن ها را قرار داد.

مبلمان باغی فلزی

مبلمان باغی چوبی

مبلمان چوبی یکی از قدیمی ترین نوع مبلمان های فضای باز محسوب می شود که استفاده از این مبلمان چوبی برای فضاهایی مانند تراس، حیاط بسیار مناسب می باشد. مبلمان چوبی حس خوب محیط زیست را القا می کند که برای گردهمایی دوستانه بسیار لذت بخش است.

مبلمان باغی چوبی

مبلمان باغی پلیمری

مبلمان فضای باز پلیمری در برابر رطوبت، پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و بدون نگرانی از آن ها در برابر نور خورشید یا باران در فضای باز استفاده کرد. مبلمان پلیمری از متریال محکمی ساخته شده است که در برابر فشار و ضربه مقاوم است و همچنین وزن سبکی دارد.

مبلمان باغی پلیمری

مبلمان باغی پلاستیکی

مبلمان فضای باز پلاستیکی به نسبت مبلمان چوبی وزن بسیار سبکی دارد که این ویژگی یکی از مزیت های این نوع مبلمان فضای باز محسوب می شود.صندلی های پلاستیکی دارای تنوع رنگ بالایی هستند که می توانید برای محوطه ی خود استفاده کنید. استفاده از میز و صندلی پلاستیکی برای فضای باز می تواند به زیباسازی محوطه شما کمک کند و همچنین احساس راحتی را در محیط های سرپوشیده و یا باز را تجربه کنید.

مبلمان باغی پلاستیکی

کاربرد مبلمان فضای باز

  • محل استراحت و تفریح
  • محل گردهمایی و مهمانی ها
  • محل مطالعه
  • زیباسازی فضا

مزایای مبلمان فضای باز

  • افزایش جذابیت فضای محوطه
  • قابلیت حمل آسان
  • ایجاد فضای راحتی

قیمت مبلمان فضای باز

قیمت مبلمان فضای باز به عوامل مختلفی مانند جنس، تعداد، رنگ و ابعاد بستگی دارد. جهت استعلام قیمت به صفحه نهایی محصولات مراجعه کرده و یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: