پمپ Lowara

22 کالا
نمایندگی فروش انواع پمپ لوارا (Lowara) سری CEA-CA بشقابی تمام استیل، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
9,400,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ های گریز از مرکز پروانه باز لوارا یا پمپ سانتریفیوژ پروانه باز Lowara، فروش موتور، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
20,000,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ لوارا P-PSA-PAB سطحی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
3,180,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع الکتروپمپ گریز از مرکز یا سانتریفیوژ بدنه چدنی لوارا FH، پمپ چدنی Lowara FH، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
قیمت :
17,940,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ استیل 316L لوارا SH، سری SHE، SHS ،SHF و مرتبط CO لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
23,930,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ طبقاتی لوارا E-SV استنلس استیل عمودی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
17,410,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع موتور پمپ خطی لوارا مدل FC، الکتروپمپ خطی Lowara، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
18,330,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ طبقاتی لوارا Lowara) HM-eHM)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
قیمت :
8,720,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش پمپ کف کش لوارا DOC، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
7,800,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ کف کش تمام استیل لوارا DIWA، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
17,280,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع پمپ کف کش لوارا DN، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
17,190,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع الکتروپمپ لجن کش لوارا مدل DOMO، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.
قیمت :
17,700,000
تومان
تماس بگیرید

پمپ Lowara

فروش پمپ لوارا ایتالیا

تاریخچه پمپ آب لوارا

پمپ لوارا از سال 1986 در شهر Montecchio Maggiore در Vicenza ايتاليا فعالیت خود را در زمینه تولید پمپ آب مسكونی و تجاری آغاز نموده و در حال حاضر يكی از زير مجموعه های گروه صنعتی Xylem می باشد.

کاتالوگ پمپ لوارا

فامکو نماینده رسمی پمپ آب لوارا

از جمله خدمات گروه صنعتی فامکو در زمینه پمپ آب لوارا و آنچه در این قسمت خواهید یافت:

هایپر صنعت فامکو به عنوان نماینده فروش پمپ لوارا آمادگی خود را جهت ارائه هر گرونه پیشنهاد مالی (Financial Proposal) شامل لیست قیمت پمپ و همچنین جهت ارائه پیشنهاد فنی (Technical Proposal) اعم از کاتالوگ و مشخصات فنی پمپ لوارا و همچنین خرید اینترنتی پمپ آب لوارا، برای کلیه محصولات این شرکت اعم از پمپ کفکش لوارا، پمپ لجن کش لوارا، پمپ شناور لوارا، پمپ آب خانگی، بوستر پمپ لوارا، استخری، محیطی، طبقاتی و دیگر انواع پمپ ها اعلام می نماید.

تمام محصولات پمپ لوارا در یک نگاه

در این قسمت کلیه محصولات لوارا ایتالیایی را به همراه کاتالوگ و لیست قیمت به شما عزیزان معرفی می نماییم. پمپ لوارا دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و ممکن است تشخیص این مدل ها برای شما کمی مشکل باشد، لذا تصمیم گرفتیم در یک نگاه کلی این محصولات را برای شما شرح دهیم. توجه نمایید که ممکن است با توجه به نوسانات ارزی قیمت پمپ آب لوارا مذکور تغییر یافته باشد، لذا جهت اطلاع از بروزترین قیمت پمپ آب لوارا با کارشناسان فنی ما در شرکت تماس حاصل نمایید.

معرفی محصولات لوارا
مدل P-PSA-PAB مدل DN مدل DIWA

پمپ آب خانگی

مشخصات فنی P-PSA-PAB

پمپ کف کش

مشخصات فنی DN

پمپ کف کش

مشخصات فنی DIWA

مدل DOC مدل DOMO مدل DL

پمپ کف کش

مشخصات فنی DOC

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DOMO

پمپ لجن کش

مشخصات فنی DL

مدل Z6-Z8 مدل GS مدل Scuba

پمپ شناور

مشخصات فنی Z6-Z8

پمپ شناور

مشخصات فنی GS

پمپ شناور

مشخصات فنی Scuba

مدل HM-HMS مدل e-HM مدل FC

پمپ طبقاتی

مشخصات فنی HM-HMS

پمپ طبقاتی

مشخصات فنی e-HM

پمپ سیرکولاتور

مشخصات فنی FC

مدل e-LNE مدل TLC-TLCH

پمپ سیرکولاتور

مشخصات فنی e-LNE

پمپ سیرکولاتور

مشخصات فنی TLC-TLCH

انواع پمپ آب خانگی لوارا

پمپ آب خانگی لوارا مدل P-PSA-PAB

پمپ آب لوارا P-PSA-PAB

سری P-PSA-PAB لوارا از انواع پمپ سطحی کوچک لوارا می باشد و دبی آن 3.72 مترمکعب در ساعت، هد تا 82 متر، دمای سیال از 10- تا 80 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.30 تا 1.10 کیلووات و به صورت تک فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا P-PSA-PAB به پمپ لوارا P-PSA-PAB مراجعه نمایید.

انواع پمپ کف کش لوارا

پمپ کف کش لوارا مدل DN

پمپ آب لوارا DN

سری DN لوارا از انواع پمپ کف کش لوارا می باشد و دبی آن 17 مترمکعب در ساعت، هد تا 20 متر، دمای سیال از 50 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 0.75 کیلووات و به صورت تک فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا DN به پمپ لوارا DN مراجعه نمایید.

پمپ کف کش لوارا مدل DIWA

پمپ آب لوارا DIWA

سری DIWA لوارا از انواع پمپ کف کش لوارا می باشد و دبی آن 25 مترمکعب در ساعت، هد تا 21 متر، دمای سیال از 50 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 1.5 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا DIWA به پمپ لوارا DIWA مراجعه نمایید.

پمپ کف کش لوارا مدل DOC

پمپ آب لوارا DOC

سری DOC لوارا از انواع پمپ کف کش لوارا می باشد و دبی آن 14 مترمکعب در ساعت، هد تا 11 متر، دمای سیال از 40 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.25 تا 0.55 کیلووات و به صورت تک فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا DOC به پمپ لوارا DOC مراجعه نمایید.

انواع پمپ لجن کش لوارا

پمپ لجن کش لوارا مدل DOMO

پمپ آب لوارا DOMO

سری DOMO لوارا از انواع پمپ لجن کش لوارا می باشد و دبی آن 40 مترمکعب در ساعت، هد تا 14.5 متر، دمای سیال از 35 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 1.5 کیلووات و به صورت تک فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا DOMO به پمپ لوارا DOMO مراجعه نمایید.

پمپ لجن کش لوارا مدل DL

پمپ آب لوارا DL

سری DL لوارا از انواع پمپ لجن کش لوارا می باشد و دبی آن 42 مترمکعب در ساعت، هد تا 21 متر، دمای سیال از 50 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.60 تا 1.5 کیلووات و به صورت سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا DL به پمپ لوارا DL مراجعه نمایید.

انواع پمپ شناور لوارا

پمپ شناور لوارا مدل Z6-Z8

پمپ آب لوارا Z6-Z8

سری Z6-Z8 لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دبی آن 78 مترمکعب در ساعت، هد تا 700 متر، دمای سیال از 60 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 55 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا Z6-Z8 به پمپ لوارا Z6-Z8 مراجعه نمایید.

پمپ شناور لوارا مدل GS

پمپ آب لوارا GS

سری GS لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دبی آن 21 مترمکعب در ساعت، هد تا 340 متر، دمای سیال از 35 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.25 تا 7.5 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا GS به پمپ لوارا GS مراجعه نمایید.

پمپ شناور لوارا مدل Scuba

پمپ آب لوارا Scuba

سری Scuba لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دبی آن 7.50 مترمکعب در ساعت، هد تا 80 متر، دمای سیال از 40 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 1.10 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا Scuba به پمپ لوارا Scuba مراجعه نمایید.

انواع پمپ طبقاتی لوارا

پمپ طبقاتی لوارا مدل HM-HMS

پمپ آب لوارا HM-HMS

سری HM-HMS لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دبی آن 7.20 مترمکعب در ساعت، هد تا 60 متر، دمای سیال از 10- تا 110 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.30 تا 0.90 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا HM-HMS به پمپ لوارا HM-HMS مراجعه نمایید.

پمپ طبقاتی لوارا مدل e-HM

پمپ آب لوارا e-HM

سری e-HM لوارا از انواع پمپ شناور لوارا می باشد و دبی آن 29 مترمکعب در ساعت، هد تا 160 متر، دمای سیال از 30- تا 130 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.3 تا 5.5 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ لوارا e-HM به پمپ لوارا e-HM مراجعه نمایید.

انواع پمپ سیرکولاتور لوارا

پمپ سیرکولاتور لوارا مدل FC

پمپ آب لوارا FC

سری FC لوارا از انواع پمپ سیرکولاتور خطی لوارا می باشد و دبی آن 300 مترمکعب در ساعت، هد تا 89 متر، دمای سیال از 20- تا 140 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.25 تا 22 کیلووات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ سیرکولاتور FC به پمپ لوارا FC مراجعه نمایید.

پمپ سیرکولاتور لوارا مدل e-LNE

پمپ آب لوارا e-LNE

سری e-LNE لوارا از انواع پمپ سیرکولاتور خطی لوارا می باشد و دبی آن 900 مترمکعب در ساعت، هد تا 95 متر، دمای سیال از 25- تا 130 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 1.1 تا 90 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ سیرکولاتور e-LNE به پمپ لوارا e-LNE مراجعه نمایید.

پمپ سیرکولاتور لوارا مدل TLC-TLCH

پمپ آب لوارا TLC-TLCH

سری TLC-TLCH لوارا از انواع پمپ سیرکولاتور خطی لوارا می باشد و دبی آن 10 مترمکعب در ساعت، هد تا 15 متر، دمای سیال از 2 تا 110 درجه سانتی گراد و توان الکتروموتور آن از 0.27 تا 400 وات می باشد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ سیرکولاتور TLC-TLCH به صفحه پمپ لوارا TLC-TLCH مراجعه نمایید.

Src: Lowara Pump