گرمایش سونا

3 کالا
نمایندگی فروش انواع هیتر سونا خشک برقی آرمان (Arman)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
قیمت :
9,140,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع هیتر سونا خشک هلو (Helo)، برقی، ویلا و آپارتمان، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید، 48000049-021 صد خط
قیمت :
17,600,000
تومان
تماس بگیرید
نمایندگی فروش انواع هیتر برقی سونا خشک هارویا (Harvia)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

گرمایش سونا

فروش سیستم گرمایش سونا

امروزه جهت گرمایش سونا از تجهیزاتی مانند هیتر های برقی و گازی (کوره ای) سونا یا دیگ بخار استفاده می گردد. سونا خود در دو مدل سونای بخار و سونای خشک طراحی می شود که جهت گرمایش هر کدام از تجهیزات سونا منحصر به فرد خود استفاده می گردد.

انواع تجهیزات گرمایشی سونا

  • تجهیزات گرمایشی سونا بخار
  • تجهیزات گرمایشی سونا خشک

تجهیزات گرمایشی سونا خشک

سونا خشک یک اتاقکی است که دیواره های آن با چوپ پوشانده شده است. برای تعریق افراد و افزایش دمای سونا در سونای خشک از افزایش دما و ایجاد هوای گرم و خشک استفاده می کنند. دمای اتاق سونا خشک معمولا بین 50 تا 100 درجه است. برای ایجاد محیطی گرم و افزایش دمای سونا از هیتر های برقی یا گازی استفاده می شود. در هیتر های برقی سونا از المنت حرارتی جهت انتقال حرارت و هیتر های گازی از گاز استفاده می گردد.

هیتر برقی سونا

هیتر های سونای خشک مجهز به سنگ هیتر هستند که با توجه به ظرفیت هیتر میزان آن تعیین می گردد. انتقال حرارت توسط المنت یا گاز شهری به سنگ ها انتقال می گردد و توسط سنگ ها به محیط پیرامون منتقل می شود، به این ترتیب دمای سونا افزایش می یابد. جهت ایجاد محیطی مطبوع می توان بر روی سنگ های هیتر کمی اسانس مانند اسانس اکالیپتوس ریخته شود که شرایط محیطی بهتری برای کاربران ایجاد شود.

هنگام ریختن اسانس از ریختن مستقیم بر روی بر روی المنت هیتر برقی یا سینی کوره هیتر گازی بپرهیزید زیرا این عمل باعث بروز مشکل برای دستگاه می گردد.

هیتر گازی سونا

تجهیزات گرمایشی سونا بخار

سونای بخار اتاقی است که دیواره های آن از سرامیک، کاشی و سایر تجهیزات ضد آب پوشانده شده است و درون اتاق چند دریچه برای ورود بخار تعبیه شده است. دیواره ها، کف و سقف اتاق در سونای بخار عایق بندی شده اند که از نفوذ بخار به محیط پیرامون استخر بپرهیزد. نکته بسیار مهم در طراحی سونای بخار، مانع شدن از نفوذ رطوبت و بخار است و بهتر است سقف سونای بخار به دلیل جلوگیری از تقطیر بخار بصورت شیب دار ساخته شود و درب سونا بصورت کاملا ایزوله طراحی گردد. دمای سونا بخار بین 40 تا 50 درجه می باشد. جهت گرمایش سونای بخار از هیتر برقی یا دیگ بخار (هیتر گازی) استفاده می گردد که معمولا هیتر برقی در پشت دیواره های سونا و دیگ بخار در موتور خانه نصب می گردد.

دیگ بخار سونا

نحوه انتخاب دستگاه گرمایشی مناسب

ظرفیت دیگ های بخار و هیتر های برقی یا گازی سونای خشک و بخار متناسب با موقعیت مکانی، کاربری و ابعاد یا حجم سونای بخار تعیین می گردد.