سنسور امنیتی

3 کالا
سنسور حرکتی چیست؟ نمایندگی فروش انواع سنسور حرکتی، دیواری، سقفی، توکار، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
سنسور مغناطیسی چیست؟ نمایندگی فروش انواع سنسور مگنتی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
سنسور لرزشی چیست؟ نمایندگی فروش انواع سنسور لرزشی، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

سنسور امنیتی

سنسور امنیتی چیست؟

سنسور های ایمنی و امنیتی تجهیزاتی هستند که به وسیله آنها تمام اطلاعات و داده های مورد نیاز به پردازنده اصلی انتقال داده می شوند. سنسورها در انواع و مدل های متفاوتی موجود می باشند و نحوه ارسال اطلاعات در این سنسورها می توانند به صورت بی سیم یا با سیم انجام گیرد. توجه داشته باشید که انتقال اطلاعات می تواند در مورد هر کمیتی اتفاق بیافتد.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع سنسور های ایمنی و امنیتی در قالب انواع زیر می باشد:

  • سنسور حرکتی
  • سنسور لرزشی
  • سنسور مغناطیسی

مشخصات فنی سنسور ایمنی و امنیتی ساختمان

مشخصات فنی انواع سنسورها با یکدیگر متفاوت می باشد ولی در انواع سنسورها درجه دقت و سرعت انتقال داده به پردازنده ها مورد توجه قرار می گیرد.

سنسور امنیتی

انواع سنسور امنیتی

مدل های ارائه شده از انواع سنسورهای امنیتی در هوشمند سازی ساختمان تنوع بالایی دارند که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

سنسور حرکتی

از سنسورهای حرکتی در ساختمان برای سیستم روشنایی اتوماتیک استفاده بسیاری می شود. این سنسورها حساس به حرکت هستند و از طریق الگوریتم انتقال حرارتی تحرک را تشخیص می دهند.

سنسور حرکتی

سنسور لرزشی

این سنسورها حساس به لرزش هستند و در ساختمان بر روی پنجره ها نصب می گردد و نسبت به ضربه و ایجاد لرزش از خود حساسیت نشان می دهند.

سنسور لرزشی

سنسور مغناطیسی

سنسورهای مغناطیسی در ساختمان ها و درب های عبور و مرور نصب می گردند و با باز شدن درب و دور شدن مگنت سنسور از هسته آن، شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و در نهایت تغییر وضعیت را به پردازنده اعلام می کند.

سنسور مغناطیسی

نکات خرید سنسور امنیتی

در هنگام خرید سنسورها ابتدا به کیفیت عملکرد آنها باید توجه کرد. سپس با توجه به محیطی که سنسور ها در آن قرار است نصب شوند باید از سنسور مناسب آن استفاده گردد. در صورت انتخاب نادرست احتمال بروز خطا بالا می رود.

کاربرد سنسور ایمنی و امنیتی

سنسورها اغلب برای موارد امنیتی و ایمنی به کار می روند و سنسور ها بسته به نوع سنجش خود، کاربری های متفاوتی دارند و می توان در جاهای خاصی از آنها استفاده نمود. به طور مثال از سنسور نشت آب در موتورخانه ساختمان ها استفاده می شود یا از سنسور نشت گاز در مطبخ ها و فضاهایی که احتمال نشت گاز وجود دارد، استفاده می گردد.

مزایای سنسور ایمنی و امنیتی
  • حذف نیروی انسانی در مواقع خطر
  • انتقال اطلاعات سریع و بطور مداوم در شبانه روز
  • پوشش چند منطقه کنترلی

قیمت سنسور ایمنی و امنیتی

قیمت انواع سنسورهای ایمنی و امنیتی ساختمان به میزان دقت، کیفیت و سرعت انتقال اطلاعات آنها بستگی دارد، لذا توصیه می شود که با استفاده از راهنمایی کارشناسان هایپر صنعت فامکو، مناسب ترین سنسور مورد نیاز خود را خریداری نمایید.