پروفیل لولایی آکپا

10 کالا
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا TH75L، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا TH68، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی با پروفیل لولایی آکپا TH55، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی نرمال آلومینیومی آکپا AH47، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا TH75H، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا AH74، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی درب دوجداره آکپا AH59، لطفا جهت استعلام قیمت، سفارش، مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا TH55L، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا TH60، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع پروفیل لولایی آکپا AH56، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

پروفیل لولایی آکپا

پروفیل لولایی آکپا چیست؟

پروفیل لولایی آکپا از متداول ترین و پرکاربردترین پروفیل هایی است که در ساخت فریم و لنگه بازشوی درب و پنجره های لولایی استفاده می شود که با نام اختصاری TH و AH طراحی و تولید شده است که حرف اول نشان دهنده نرمال یا ترمال بریک بودن پروفیل آلومینومی بوده و حرف H نشانه لولایی بودن پروفیل های آکپا می باشد.

همانطور که گفته شد پروفیل آلومینیومی آکپا در گروه لولایی، دارای دو سری زیر می باشد که هر دو سری پاسخگوی نیاز کاربران می باشد.

  • پروفیل لولایی آکپا سری ترمال بریک
  • پروفیل لولایی آکپا سری نرمال

پروفیل لولایی آکپا

مشخصات فنی پروفیل لولایی آکپا

بازشو درب و پنجره آلومینیومی دوجداره که توسط پروفیل لولایی آکپا پیاده سازی می شود به صورت لولایی و در جهت چپ، راست، پایین، بالا و به سمت بیرون یا داخل طراحی و تولید می شود. همچنین امکان نصب یراق آلات اروپایی با توجه به نوع کاربرد، سلیقه و متغیرهایی نظیر کمبود فضا یا بودجه اقتصادی کارفرما امکان پذیر است. از ویژگی های پروفیل لولایی آکپا می توان به مواردی همچون قابلیت بازیافت، امنیت، طول عمر، دوام و استحکام بالا اشاره نمود.

انواع پروفیل لولایی آکپا

پروفیل های لولایی آکپا براساس نوع ساخت به دو دسته نرمال و ترمال بریک دسته بندی می شوند که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا

پروفیل های سری ترمال بریک آکپا دارای تیغه پلی آمید بین قسمت بیرون و داخل پروفیل می باشد که باعث ایجاد عایق قوی تری می شود. دیواره پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا دارای ضخامت های مختلف مانند 1.3، 1.7، 1.8، 1.5، 1.4 و 5.2 میلیمتر می باشد که امکان اجرای بازشوهای تک حالته، دوحالته، فرانسوی، فولکس واگنی، پیوت محوری را برای کاربر فراهم می کند همچننی برخی از آنها قابلیت لنگه مخفی (hidden vent) را نیز دارند به صورتی که درزی بین لنگه بازشو و فریم پنجره از بیرون قابل مشاهده نیست. از این نوع پروفیل می توان در ساخت درب و پنجره هایی که در فضای کنج با زاویه 90 درجه هستند، استفاده نمود. پروفیل های ترمال بریک آکپا که با علامت اختصاری TH معرفی می شوند در انواع زیر می باشند:

  • پروفیل آکپا TH90

پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا TH90 در ساخت پنجره ثابت و درب و پنجره های تک حالته، دو حالته، فرانسوی و فولکس واگنی قابل استفاده است، همچنین قابلیت ساخت پنجره لنگه مخفی را دارد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH90

  • پروفیل آکپا TH78

پروفیل ترمال بریک آکپا TH78 در ساخت پنجره ثابت و درب و پنجره های تک حالته، دو حالته، فرانسوی و فولکس واگنی قابل استفاده است که قابلیت ساخت پنجره لنگه مخفی و به صورت کنج را دارد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH78

  • پروفیل آکپا TH75H

پروفیل ترمال بریک آکپا TH75H مخصوص ساخت درب های تک حالته، دو حالته و فرانسوی بوده و امکان استفاده از پنل های آلومینیومی به جای شیشه یا به صورت ترکیبی از هر دو و به صورت کنج را دارد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH75H

  • پروفیل آکپا TH75L

پروفیل ترمال بریک آکپا TH75L مخصوص ساخت پنجره ثابت و پنجره های تک حالته، دو حالته و فرانسوی می باشد که قابلیت استفاده به صورت کنج را دارد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH75L

  • پروفیل آکپا TH68

پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا TH68 در ساخت پنجره ثابت و درب و پنجره های تک حالته، دو حالته، فرانسوی، فولکس واگنی و پیوت محوری قابل استفاده است که قابلیت ساخت پنجره لنگه مخفی و درب هایی همراه با ورق یا پنل های آلومینیومی را دارد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH68

  • پروفیل آکپا TH60

پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا TH60 در ساخت پنجره ثابت و درب و پنجره های تک حالته، دو حالته، فولکس واگنی و پیوت محوری قابل استفاده است و از رایج ترین پروفیل های آلومینیومی می باشد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH60

  • پروفیل آکپا FTH60

پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا FTH60 دارای مشخصات مشابه پروفیل TH60 بوده و تنها تفاوت آن در نمای تخت و صاف این محصول می باشد که در ساخت درب و پنجره های تک حالته، دو حالته، فولکس واگنی و پیوت محوری و پنجره ثابت قابل استفاده است همچنین این محصول قابلیت نصب به صورت کنج و درب هایی همراه با ورق یا پنل های آلومینیومی را دارد.

پروفیل ترمال بریک آکپا FTH60

  • پروفیل آکپا TH55

پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا TH55 برای ساخت پنجره ثابت و درب و پنجره های تک حالته، دو حالته و فرانسوی قابل استفاده است که قابلیت ساخت درب هایی همراه با ورق یا پنل های آلومینیومی را دارد.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH55

  • پروفیل آکپا TH55L

پروفیل ترمال بریک لولایی آکپا TH55L دارای مشخصات مشابه پروفیل TH55 بوده که با ضخامت متفاوت تولید شده و برای لنگه مخفی بودن در پنجره های تک حالته، دو حالته و فرانسوی استفاده می شود.

پروفیل لولایی ترمال بریک آکپا TH55L

پروفیل لولایی نرمال آکپا

پروفیل های سری نرمال یا اختصاصی آکپا به دلیل عدم استفاده از تیغه پلی آمید پهنا یا عرض کمتری خواهند داشت، این سری از پروفیل های لولایی آکپا عایق کمتری نسبت به سری ترمال بریک دارند و از نظر قیمت به صرفه تر هستند. پروفیل های سری نرمال آکپا دارای ضخامت های 1.3، 1.6 و 1.8 می باشند و امکان اجرای بازشوهای تک حالته، دو حالته، فرانسوی، فولکس واگنی و پیوت محوری بر روی آنها امکان پذیر است. پروفیل های نرمال آکپا که با علامت اختصاری AH معرفی می شوند در انواع زیر طراحی و تولید می شود.

  • پروفیل آکپا AH74

پروفیل لولایی آکپا نرمال AH74 برای ساخت درب های تک حالته، دو حالته و فرانسوی قابل استفاده است که قابلیت ساخت به صورت کنج و درب هایی همراه با ورق یا پنل های آلومینیومی را دارد.

پروفیل لولایی نرمال آکپا AH74

  • پروفیل آکپا AH47

پروفیل نرمال لولایی AH47 قابلیت ساخت پنجره به صورت کنج را داشته و برای ساخت پنجره های ثابت، تک حالته، دو حالته و فرانسوی می توان از این نوع پروفیل لولایی آکپا استفاده نمود.

پروفیل لولایی نرمال آکپا AH47

  • پروفیل آکپا AH60

پروفیل نرمال لولایی AH60 آکپا برای ساخت پنجره ثابت و درب و پنجره های تک حالته، دو حالته، فولکس واگنی و پیوت محوری قابل استفاده است که قابلیت ساخت درب و پنجره ها به صورت کنج یا زاویه دار و درب هایی همراه با ورق یا پنل های آلومینیومی به جای شیشه دوجداره را دارد.

پروفیل لولایی نرمال آکپا AH60

  • پروفیل آکپا AH59

پروفیل نرمال لولایی AH59 برای ساخت درب های تک حالته، دو حالته، فولکس واگنی قابل استفاده است که قابلیت ساخت درب هایی به صورت کنج یا زاویه دار به همراه ورق یا پنل های آلومینیومی به جای شیشه دوجداره یا ترکیبی از شیشه دوجداره و صفحه آلومینیومی را دارد.

پروفیل لولایی نرمال آکپا AH59

  • پروفیل آکپا AH56

پروفیل نرمال لولایی AH56 برای ساخت پنجره های تک حالته، دو حالته و فرانسوی و قابل استفاده است که قابلیت ساخت پنجره ها به صورت کنج یا زاویه دار و پنجره ثابت را دارد.

پروفیل لولایی نرمال آکپا AH56

مزایای پروفیل لولایی آکپا

اگر بخواهیم درباره مزایای استفاده از پروفیل های لولایی آکپا صحبت کنیم باید به مواردی از جمله کیفیت، عمر بالا، تنوع طرح و رنگ ، عایق بودن، عمر زیاد، سهولت و دوام عملکرد، قیمت ایده آل و زیبایی اشاره کنیم.

قیمت پروفیل لولایی آکپا

عوامل موثر در تعیین قیمت پروفیل آکپا مواردی همچون ابعاد، نوع بازشو، نوع و میزان پروفیل به کار رفته، جنس یراق آلات استفاده شده و غیره می باشد. هایپر صنعت فامکو عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره لولایی با پروفیل آلومینیومی نرمال و ترمال بریک آکپا بوده که جهت مشاوره و سفارش این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه، تماس حاصل نمایید.