سوئیچ اختلاف فشار

2 کالا
نمایندگی فروش انواع سوئیچ اختلاف فشار یو ای، UE، سوییچ اختلاف فشار United Electric، یونایتد الکتریک، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع سوئیچ اختلاف فشار دلتا موبری Performance سری 300، سوئیچ اختلاف فشار Delta Mobrey، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

سوئیچ اختلاف فشار

فروش سوئیچ اختلاف فشار

سوئیچ اختلاف فشار از ابزارهای کاربردی برای تنظیم اختلاف فشار بین دو نقطه از یک سیستم یا تجهیز است. در واقع تجهیزی برای یافتن اختلاف فشار دو نقطه و فرمان دادن مطابق آن است. این تجهیز دارای کنتاکت های الکتریکی می باشد و با رسیدن فشار تفاضلی به مقدار تعیین شده، میکرو سوئیچ عمل کرده و کنتاکت های آن فرمان خواهند داد. قطع و وصل سیستم های تحت فشار، پمپ ها، فیلتر هوا و سایر تجهیزات صنعتی از کاربردهای این تجهیز اندازه گیری اختلاف فشار می باشد که یک فنر پایدار برای تعیین نقطه مورد نظر و یک میکرو سوئیچ سریع برای انجام عمل سوئیچینگ در آن بکار برده شده است.

سوئیچ اختلاف فشار

انواع سوئیچ اختلاف فشار

این تجهیز  ابزار دقیق در رنج های پایین (دامنه ی اختلاف فشار چند میلی بار) و رنج های بالا (دامنه ی اختلاف فشار چند ده بار) قابل ارائه است. شرکت فامکو، تامین کننده انواع سوئیچ های اختلاف فشار به شرح زیر می باشد:

  • سوئیچ اختلاف فشار SPST
  • سوئیچ اختلاف فشار SPDT
  • سوئیچ اختلاف فشار DPST

مشخصات فنی سوئیچ اختلاف فشار

مشخصات فنی سوئیچ اختلاف فشار
اصطلاح آمریکایی سیم کشی الکتریکی خلاصه و مشخصات الکترونیکی بسط دادن کلمات مخفف سازی شده علائم توضیح
دو راهه SPST تک پل تک پرتاب علامت خروجی سوئیچ های اختلاف فشار SPST یک سوئیچ on-off ساده
سه راهه SPDT تک پل دو پرتاب علامت خروجی سوئیچ های اختلاف فشار SPDT یک سوئیچ تغییر وضعیت ساده
دو پل DPST دو پل تک پرتاب علامت خروجی سوئیچ های اختلاف فشار DPST معادل سوئیچ on-off ساده که با یک مکانیزم کنترل می شوند.
چهار راهه |/ / علامت خروجی سوئیچ های اختلاف فشار سوئیچ DPDT با اتصال داخلی برای پولاریته معکوس

عملکرد میکروسوئیچ ها

میکروسوئیچ ها همانند سوئیچ ها بر اساس نیاز و تعداد کنتاکت های خروجی انتخاب می شوند و پس از عملکرد سوئیچ فرمان اعمال می شود. برای مثال پمپ خاموش یا روشن می شود. با تغییر عملکرد، اعمال فشار قطع یا برعکس می شود که این اتفاق صفحات را به حالت قبل سوق می دهد. پس از رسیدن صفحات به نقطه مشخصی، کنتاکت میکرو سوئیچ آزاد می شود و تجهیز آماده برای عملکرد مجدد می شود که به این پروسه، رها سازی یا ریست (Reset) می گویند. در انتخاب سوئیچ ها نقطه عملکرد و رها سازی مهم است. از آپشن های موجود در این محصول قابلیت تنظیم نقطه ریست می باشد.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: