لرزه گیر لاستیکی روتین

4 کالا
نمایندگی فروش انواع لرزه گیر لاستیکی بلادری مهاردوقلو ارتعاشات صنعتی ایران، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
نمایندگی فروش انواع لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران BL-72، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.
لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران آصا، نمایندگی فروش انواع لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران آصا، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

لرزه گیر لاستیکی روتین

فروش لرزه گیر لاستیکی روتین

لرزه گیرهای لاستیکی روتین با توجه به استانداردهای ثابت برای شرایط محیطی از پیش تعیین شده قابل استفاده هستند. به طور کلی لرزه گیرهای لاستیکی روتین موجود در بازار با توجه به برند آنها با نام های مختلف ارائه می شوند اما تمامی آنها در قالب دو نوع زیر دسته بندی می شوند:

  • لرزه گیر لاستیکی سرد
  • لرزه گیر لاستیکی گرم

مشخصات فنی لرزه گیر لاستیکی روتین

شاخصه از پیش تعیین شده در لرزه گیرهای لاستیکی روتین، فشار وارده و دمای محیط مورد نظر می باشد.

لرزه گیر لاستیکی روتین

انواع لرزه گیر لاستیکی روتین

لرزه گیر لاستیکی سرد

لرزه گیرهای لاستیکی سرد عموما در حداکثر دمای 60 درجه قابل استفاده می باشند و در دو نوع 10 و 16 بار با توجه به فشار وارده تولید می شوند. لرزه گیرهای لاستیکی با برندها و مدل های مختلف در قالب مارک های زرد و آبی ارائه می شوند. از این لرزه گیرها در سیستم های تهویه مطبوع و سیستم فشار قوی استفاده می شود.

لرزه گیر لاستیکی سرد

لرزه گیر لاستیکی گرم

این لرزه گیرها همانطور که از نام آنها مشخص است مناسب دمای بالا، حداکثر 90 درجه سانتیگراد می باشند. فشار وارده در محیط های قابل نصب باید 10 یا 16 بار و کلاس 150 باشد. این لرزه گیر لاستیکی ممکن است در بازار با مارک قرمز یا آبی قرمز (دو مارکه) مشاهده شود. این لرزه گیرها برای سیستم های حرارتی و سیستم هایی که فشار و دمای کاری بالایی دارند مناسب هستند.

لرزه گیر لاستیکی گرم

نکات خرید لرزه گیر لاستیکی روتین

برای خرید لرزه گیر لاستیکی مذکور به نکات زیر توجه نمایید:

  • مهار

لرزه گیرهای لاستیکی روتین قالبا به صورت مهار دار یا بدون مهار تولید می شوند. طبعا وجود مهار توصیه می شود، زیرا عملکرد لرزه گیر را ارتقا می بخشد.

  • فلنج

لرزه گیرهای لاستیکی ممکن است به صورت فلنج دار نیز ارائه شوند که در این صورت فلنج ها به وسیله پیچ و مهره به سایر تجهیزات متصل می شوند.

  • فشار کاری

فشار کاری در لرزه گیر لاستیکی روتین PN16 (16 بار)، PN10 (10 بار ) و کلاس 150 (20 بار) می باشد و با توجه به فشار کاری نوع سوراخ کاری آنها نیز تعیین می گردد.

  • سایز

قالبا این نوع لرزه گیرها از سایز 1¼ الی 12 اینچ ارائه می شوند.

قیمت لرزه گیر لاستیکی روتین

لرزه گیرهای لاستیکی روتین در قالب برندهای مختلف ارائه می شوند، به همین دلیل از قیمت های متنوعی نیز برخوردار هستند. جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

دیـــدگاه‌ها

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

captcha


امتیاز: