بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟ معرفی کم صداترین، قویترین و بهترین پمپ آب خانگی و کشاورزی در ایران، در این مقاله به تفصیه به این مضوع پرداخته و بهترین پمپ ها را همچنین بر اساس نوع و توان معرفی می کنیم.

بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟

بهترین پمپ آب خانگی با عملکردی عالی به تنظیم و کنترل فشار آب مورد نیاز ساختمان ها کمک بسیار زیادی می کند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین پمپ آب خانگی آشنا کنیم تا با آگاهی کامل بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید. این مقاله حاصل بیش از بیست سال تجربه هایپر صنعت فامکو در زمینه مشاوره به بیش از 70000 مشتری حقوقی در صنایع مختلف کشور و همچنین سابقه فروش بیش از 200000 پمپ به افراد و یا صنعتگران مختلف و تا سال 1400 می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی

نکته زیر تجربه بیش از بیست سال سابقه فعالیت هایپر صنعت فامکو در زمینه طراحی، ساخت و تولید، واردات پمپ و همچنین مشاوره تکنیکال در زمینه انتخاب پمپ به تمامی صنایع، صنعتگران، کشاورزی و مصرف کنندگان خانگی می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی

نکته بسیار مهم: بهترین پمپ آب خانگی، فقط و فقط، باید و باید توسط کارشناس فنی و همچنین بعد از مشاوره دقیق و همچنین بررسی محل نصب و چک کردن کلیه فاکتورهای تعیین کننده مانند وضعیت جغرافیایی، محل و موقعیت نصب و صدها فاکتور دیگر به شما عزیزان اعلام شود و صرفا نام بردن یک برند و یک مدل بدون بررسی تکنیکال کاری صد در صد غلط خواهد بود.

اصلی ترین نکات در زمان انتخاب بهترین پمپ آب

بهترین مارک پمپ آب خانگی کدام است؟

امروزه برند های زیادی در جهان و در بازار ایران تولیدکننده پمپ آب خانگی هستند که از نظر کیفیت طراحی و ساخت و سایر ویژگی ها با هم متفاوت هستند. برخی از این شرکت ها و برند ها کیفیت بسیار بالاتر و در نتیجه محبوبیت بیشتری دارند.

انتخاب بهترین مارک پمپ آب خانگی بستگی و ارتباط مستقیم به بودجه مصرف کننده و خریدار دارد، صرفا انتخاب یک پمپ بر اساس برند شرط لازم برای خرید می باشد اما شرط کافی نیست. بدین معنا که بسیارند پمپ هایی که برندهای کمتر شناخته شده اند اما در یک مدل خاص بسیار قدرتمند تر و با کیفیت تر از دیگر برندها عمل می کنند. حال اگر صرفا به دنبال بهترین پمپ آب خانگی بر اساس برند می گردید، برندهای زیر به شما عزیزان معرفی می گردد. لازم به ذکر است که لیست زیر ترتیب خاصی یا اولویتی ندارد.

بر اساس کشور های مطرح تولیدکننده پمپ آب خانگی می توان به صورت زیر تقسیم نمود.

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

ایتالیا یکی از کشورهای پیشگام و معتبر در زمینه تولید بهترین پمپ آب خانگی می باشد. برخی از رایج ترین و بهترین برند های پمپ آب خانگی عبارتند از:

  • پمپ آب خانگی پنتاکس
  • پمپ آب خانگی داب
  • پمپ آب خانگی سایر
  • پمپ آب خانگی لوارا
  • پمپ آب خانگی سیستما
  • پمپ آب خانگی سیلند
  • پمپ آب خانگی اسپرونی
  • پمپ آب خانگی پدرولو

بهترین پمپ آب خانگی چینی

کشور چین یکی از تولید کننده های بزرگ پمپ آب خانگی است که برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی چینی باید به مواردی نظیر کارکرد، مشخصات فنی و نیازی که دارید توجه نمایید. حتما از برند های دارای تاریخچه و اعتبار عالی استفاده کنید.

همچنین از جمله بهترین پمپ آب خانگی چینی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی

در میان شرکت های تولید کننده پمپ آب خانگی موجود در ایران نیز برند های معتبری وجود دارند. در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی ایرانی، توجه به نوع نیاز و محیط مورد نظر بسیار مهم است. بهترین پمپ آب خانگی ایرانی هم عبارت است از:

  • پمپ راد
  • پمپ آب خانگی نوید موتور
  • پمپ آب خانگی دیزل ساز
  • پمپ آب خانگی پمپیران
  • پمپ آب خانگی الکتروژن

دقت نمایید که خریدن بهترین برند یا بهترین مارک موجود در بازار بدان معنا نیست که شما بهترین انتخاب را انجام داده اید و دیگر مشکلی در فشار آب نخواهید داشت.

از نظر توان پمپ نیز بهترین پمپ آب خانگی یک اسب را می توان در میان برند هایی نظیر پنتاکس، ابارا، سیستما، لئو، استریم، الکتروژن و سیلند یافت.

برای انتخاب بهترین نوع پمپ آب خانگی باید بر اساس نیاز خود و محیط نصب اقدام نمایید. در صورتی که در انتخاب یک پمپ شک و سوالی داشتید حتما با افراد متخصص مشورت نمایید.

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

معروف ترین و بهترین برند پمپ آب خانگی، از میان بهترین پمپ های آب خانگی ایتالیایی و همچنین بهترین پمپ آب خانگی در ایران می باشد که پنتاکس نام دارد. این شرکت در سال 1990 در ایتالیا تاسیس شد و پمپ های آب آن با فناوری روز دنیا در انواع محیطی، جتی، بشقابی و خودمکش، تک پروانه و دو پروانه قابل ارائه می باشند. البته به دلیل واردات و نوسان نرخ ارز، قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس نیز دچار نوسان و افزایش است. از مدل های پرفروش این برند می توان PM، CM و CAM را نام برد.

پمپ آب خانگی پنتاکس ایرانی

کمپانی پنتاکس مجوز تولید محصولات خود را به برخی کشور ها در سطح جهان داده تا تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا بتوانند بهترین پمپ آب خانگی را تولید نمایند. کلیه قطعات این مدل پمپ پنتاکس ایتالیایی بوده و در ایران با تمام مشخصات کشور سازنده و شماره سریال آن مونتاژ می شود و دارای قیمت مناسب تری می باشند.

پمپ آب داب (DAB)

یکی دیگر از برند های معتبر ایتالیایی در زمینه تولید پمپ آب خانگی، برند داب است که از سال 1996 یکی از بهترین پمپ های آب خانگی موجود در بازار ایران به شمار می رود. محصولات این شرکت ایتالیایی با کیفیت بالا و تکنولوژی بسیار پیشرفته ای طراحی و ساخته می شوند و ابعاد کوچک و جمع و جوری دارند. این پمپ ها با توان 0.8 تا 1.4 اسب بخار قادر به تامین فشار مورد نیاز یک یا چند طبقه آپارتمان می باشند.

پمپ آب ابارا (Ebara)

بهترین پمپ های آب خانگی ابارا ژاپن در مدل های تک پروانه و دو پروانه، محیطی، جتی، بشقابی و خودمکش در سری های متنوعی قابل ارائه می باشد. برند ابارا دارای نوعی از پمپ آب خانگی بوده که در برابر مواد خورنده نیز مقاوم می باشد. کیفیت پمپ آب خانگی ابارا بسیار خوب بوده و در عین حال قیمت مناسبی نسبت به انواع ایتالیایی دارد و از پرفروش ترین محصولات این برند است. در هنگام انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی برای ساختمان خود، کمپانی ابارا با تنوع بالا یکی از بهترین گزینه است.

پمپ آب سایر (Saer)

یکی دیگر از بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی، برند سایر بوده که از سال 1951 تاسیس شده است و حداکثر هد این پمپ ها 70 متر با دبی (حداکثر آبدهی) 80 تا 100 متر مکعب در ساعت می باشد. تمامی محصولات این برند ایتالیایی به رنگ سبز طراحی و تولید می شوند. پرفروش ترین پمپ آب خانگی سایر را می توان مدل های KF, FC و CM نام برد. در مورد جنس و ساختار بهترین پمپ آب خانگی سایر می توان گفت که اکثر این محصولات دارای بدنه چدنی و پروانه برنج می باشند.

این برند مطرح با پروانه های با جنس های مختلف برای انواع کاربری یک مدل پمپ طراحی نموده است. پس به راحتی می توانید بهترین پمپ آب خانگی جتی، کوزه ای، بشقابی، گل کش، قلمی و حلزونی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

پمپ آب خانگی لوارا (Lowora)

پمپ های تولید شده توسط شرکت لوارا را نیز می توان به عنوان بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی شناخت که دارای استاندارد هایی نظیر ISO 9001 و ISO 14001 می باشد و در سال 1986 تاسیس شد. از رایج ترین مدل های پمپ آب خانگی لوارا می توان مدل های P-PAS-PAB, CEA-CA, FH, SHS و CO را نام برد. این مدل ها دارای کیفیت بسیار بالا، موتور قدرتمند، پشتیبانی از هد مرتفع بوده و همچنین باعث صرفه جویی در انرژی می شوند.

اگر تصمیم به خرید بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی مناسب ارتفاع بالا دارید، برند لوارا بسیار مناسب است. بدنه این پمپ ها چدنی یا استیل می باشد.

پمپ آب گراندفوس (Grandfos)

تولید کننده بعدی بهترین پمپ آب خانگی شرکت گراندفوس بوده که در دانمارک تاسیس شده و یکی از مطرح ترین برند های ارائه دهنده بهترین پمپ آب خانگی با کیفیت بالا می باشد که مجهز به سیستم الکترونیکی بوده که قابلیت تنظیم جریان خروجی پمپ را دارد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. بدنه بهترین پمپ آب خانگی گراندفوس بسیار مقاوم بوده و پروانه آنها نیز در برابر خوردگی دارای دوام بالایی است. این پمپ ها دارای هد مرتفع و قابلیت مکش از عمق زمین می باشند.

پمپ آب پدرولو (Pedrollo)

از بهترین پمپ های آب خانگی برند پدرولو در بیشتر از 160 کشور جهان قابل ارائه می باشد. شرکت پدرولا در سال 1974 تاسیس شد و یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه خرید بهترین پمپ آب خانگی می باشد و در دو مدل تک فاز و سه فاز در بازار قابل ارائه هستند. اگر می خواهید برای فضای محدود آپارتمان خود بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی را انتخاب نمایید، برند پدرولا بهترین است.

پمپ آب اسپرونی (Speroni)

یکی از اصیل ترین برند های ایتالیایی تولید کننده بهترین پمپ آب خانگی، برند اسپرونی می باشد که دارای تنوع بسیار بالایی است. الکتروموتور های مورد استفاده در بهترین پمپ آب خانگی اسپرونی نیز با ظرفیت های متنوعی و متناسب با انواع کاربری قابل ارائه هستند.

پمپ آب لئو (LEO)

یکی از بهترین نمونه های پمپ آب خانگی متعلق به برند چینی لیو می باشد که کیفیت ساخت بسیار عالی با بهترین متریال برای ساخت قطعات، صدای مناسب، توان و طول عمر عالی دارند.

پمپ آب استریم (Stream)

در میان برند های بهترین پمپ آب خانگی چینی، برند استریم جزء محصولات ارزان قیمت محسوب می شود. این مدل پمپ ها از نوع گریز از مرکز یا سانتریفیوژ می باشند. برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی چینی مناسب ارتفاع بالا، برند استریم بهترین است.

بهترین نوع پمپ آب خانگی کدام است؟

پمپ ها بر اساس ساختار خود و یا بر اساس فاکتورهای دیگر به دسته بندی های متعددی تقسیم بندی می شوند که از جمله آن می توان به نوع پمپ بشقابی، پمپ جتی، پمپ استخری اشاره کرد و یا همچنین بر اساس سیستم عملکرد می تواند در انواع پمپ با منبع تحت فشار، پمپ با کلید اتوماتیک و یا همچنین به صورت بوستر پمپ به شما عزیزان ارائه گردد.

یکی از نکات کلیدی در انتخاب بهترین پمپ آب، مشخص کردن دقیق کاربری پمپ می باشد.

یکی دیگر از دسته بندی های پمپ آب خانگی بر اساس میزان توان و قدرت آنها می باشد:

  1. پمپ آب خانگی نیم اسب
  2. پمپ آب خانگی یک اسب بشقابی
  3. پمپ آب خانگی یک اسب جتی
  4. پمپ آب خانگی یک اسب دو پروانه
  5. پمپ آب خانگی یک و نیم اسب دو پروانه
  6. پمپ آب خانگی دو اسب
  7. پمپ آب خانگی سه اسب

هر کدام از انواع ذکر شده در بالا بنا به دلایل مهندسی و با کاربری های دقیق و مشخصی تولید شده اند، شما زمانی می توانید ادعا کنید که بهترین پمپ آب خانگی را دارید که با مشخص کردن دقیق کاربری خود، انتخاب اصلح را انجام داده باشید. پس اگر بستگان و یا دوستان شما دارای یک نوع پمپ و یا یک برند مطرح هستند، این بدان معنا نیست که آن پمپ نیز برای شما کارآمد خواهد بود.

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی چه مارکی خوبه؟

در زمینه طراحی و تولید پمپ آب خانگی در بازار ایران، شرکت های فعال زیادی هستند که هرکدام در شرایط خاصی ممکن است بهترین باشند اما بعضی از آنها مانند پمپیران و الکتروژن محبوب ترین و بهترین برند پمپ آب خانگی ایرانی هستند. البته در انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی ایرانی نیز باید به نکاتی نظیر تاریخچه شرکت، کیفیت ساخت، میزان مصرف انرژی و قیمت و خدمات پس از فروش نیز توجه نمایید.

بهترین پمپ آب خانگی چینی چه مارکی خوبه؟

در مجموعه پمپ های آب خانگی چینی نیز شرکت های زیادی وجود دارند و انتخاب بهترین پمپ آب خانگی چینی به میزان بودجه و نوع نیازی که دارید وابسته است. با این حال از رایج ترین و بهترین پمپ آب خانگی چینی می توان پمپ های آب خانگی لئو و استریم را نام برد.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین پمپ آب خانگی

در زمان انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی لازم است به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین کارکرد را از این تجهیز داشت:

  • در هر طبقه چند واحد است.
  • میزان مصرف آب در هر طبقه
  • تعداد شیر های آب در هر واحد و کل ساختمان
  • تعداد طبقه های ساختمان
  • متراژ هر واحد و مساحت آن
  • محل قرارگیری پمپ
  • طول مسیر لوله کشی ساختمان
  • سایز لوله ها (قطر ورود و خروجی)
  • نحوه عملکرد پمپ آب خانگی با توجه به هد و دبی و توان
  • توجه به مشخصات الکتریکی پمپ مانند آمپر مصرفی و ولتاژ و غیره
  • از گام های اصلی هنگام خرید بهترین پمپ آب خانگی، نوع پمپ می باشد:
    • پمپ آب جتی
    • پمپ آب بشقابی
    • پمپ آب شناور
    • پمپ آب سیرکولاتور

همچنین برای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی و توجه به پارامتر های مهم آن باید بتوان پلاک روی دستگاه را به درستی خواند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد. برای آشنایی با نحوه خواندن پلاک پمپ آب خانگی می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

در زمان خرید بهترین پمپ آب خانگی به این نکته توجه نمایید پمپ هایی که با جنس بدنه چدن می باشند، ممکن است در اثر حرارت بالا در دراز مدت دچار تغغیر شکل شوند. پس بهتر است از جنس استیل و آلومینیوم انتخاب نمایید که وزن سبکی نیز دارند. همچنین مورد بعدی در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی توجه به جنس و نوع پروانه (باز، بسته) آن با توجه به نوع آبی است که در آن منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. پس اگر در مناطقی زندگی می کنید که آب شوری دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از پمپ آب خانگی با پروانه استیل و ضد زنگ است.

افرادی که روی سر و صدای زیاد حساس هستند، برای خرید بهترین پمپ آب خانگی باید به میزان صدای آن نیز توجه کنند. چرا که این دستگاه ساعات زیادی را در روز در حال کار کردن است و اگر صدای زیادی داشته باشد، موجب آزار و ناراحتی افراد خواهد شد. پس بهتر است یکی از مدل های بهترین پمپ آب خانگی بشقابی را انتخاب کنید و یا با باکس های مخصوص از صدای زیاد پمپ جلوگیری نمایید.

قیمت بهترین پمپ آب خانگی

هر یک از برند های بهترین پمپ آب خانگی که در این مقاله توضیح داده شد، دارای قیمت های متفاوتی هستند و عوامل متعددی بر قیمت آنها تاثیرگذار است، نظیر کشور سازنده، متریال، توان، کیفیت ساخت و غیره

شما می توانید برای دریافت قیمت بهترین پمپ آب خانگی با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید تا راهنمایی کاملی در این زمین داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم تمام ویژگی ها و نکات مهم مرتبط با بهترین پمپ آب خانگی را بیان کنیم. اگر هنوز هم برای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی نیاز به مشاوره دارید، با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

پربازدیدترین مطالب

پمپ ها مدل ها و برند های مختلفی دارند. آنچه از پمپ ها انتظار می رود سیال را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهد در این رابطه مابین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد. بدین مفهوم که؛ پمپ هایی که دبی زیادی را انتقال می دهند فشار کمتری تولید می کنند و برعکس آن نیز صادق است، یعنی پمپ هایی که فشار زیادی تولید می کنند دبی کمتری تولید می کنند. برای انتخاب یک پمپ اولین موضوع مقدار دبی و میزان فشار لازم است.

10 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

منبع تحت فشار با نام های دیگری اعم از مخزن دیافراگمی یا منبع تحت فشار نیز شناخته می شود. چگونه باید این محصول را انتخاب نماییم؟ در زمان استفاده از این محصول چه نکاتی حیاتی می باشند؟

10 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

ماینر دستگاهی است برای استخراج بیت کوین که همان ارز دیجیتال است و توسط شرکت هایی چون BITMAIN که پیشتاز این نوع صنعت گردیده، تولید می شود.

10 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

پرلیت یک نوع سنگ آتش فشانی از نوع سیلیکات بوده که به علت منجمد شدن گدازه های آتش فشانی مقداری آب (2 تا 5 درصد) در آن ذخیره می شود که توسط حرارت بین 400 تا 1300 درجه سانتی گراد آب موجود در داخل آن خارج شده و این عمل باعث می شود تا ماده خاکستری داخل آن تغییر رنگ داده و ماده ای سفید رنگ به نام پرلیت ایجاد گردد.

10 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

محصولات قابل تولید با دستگاه تزریق پلاستیک صنعت رنگ، صنایع نظامی، صنایع ارتباطی، صنایع هوایی، صنعت راهسازی و شهرسازی، صنعت ساختمان، لوازم تزئینی، صنعت باغبانی و کشاورزی، صنعت خودرو و ...

10 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟ معرفی کم صداترین، قویترین و بهترین پمپ آب خانگی و کشاورزی در ایران، در این مقاله به تفصیه به این مضوع پرداخته و بهترین پمپ ها را همچنین بر اساس نوع و توان معرفی می کنیم.

10 تیر , 1403 بیشتر بخوانید