بهترین برندهای دوربین مداربسته

بهترین برندهای دوربین مداربسته

برند دوربین مداربسته یکی از فاکتورهای متمایز کننده و مهم در زمان انتخاب انواع دوربین به حساب می آید. به جدای از نوع دوربین که مطمعنا با ظهور دوربین های IP، کیفیت نیز بهبود یافت. برندهای مختلفی دوربین های مداربسته را با سطح کیفی متفاوتی عرضه کرده اند. در نتیجه برای داشتن یک انتخاب صحیح از بین محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد، باید به اطلاعات و دانش کافی در این زمینه دسترسی داشته باشید تا در نهایت بتوانید یک محصول معتبر را خریداری نمایید

با افزایش جرم و جنایت و همچنین نیاز به کنترل و نظارت بر محیط های مختلف، استفاده از دوربین های مداربسته بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید دوربین مداربسته حائز اهمیت است و به نوعی چالش همیشگی خریداران به حساب می آید، انتخاب مارک یا برند دوربین مداربسته است که تاثیر بسزایی در کیفیت عملکردی دوربین، طول عمر و سایر عوامل دیگر دارد. در این مقاله قصد داریم چند مارک شناخته شده دوربین مداربسته را به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتیکه قصد خرید یک دوربین مداربسته مناسب و با کیفیت را دارید، از خواندن این مقاله غافل نشوید.

بهترین مارک دوربین مداربسته

برند دوربین مداربسته یکی از فاکتورهای متمایز کننده و مهم در زمان انتخاب انواع دوربین به حساب می آید. به جدای از نوع دوربین که مطمعنا با ظهور دوربین های IP، کیفیت نیز بهبود یافت. برندهای مختلفی دوربین های مداربسته را با سطح کیفی متفاوتی عرضه کرده اند. در نتیجه برای داشتن یک انتخاب صحیح از بین محصولات متنوعی که در بازار وجود دارد، باید به اطلاعات و دانش کافی در این زمینه دسترسی داشته باشید تا در نهایت بتوانید یک محصول معتبر را خریداری نمایید و به شناخت بهترینسبت به پرفروش ترین برند دوربین مداربسته دسترسی داشته باشید. در ادامه 4 برند با کیفیت را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد.

دوربین مداربسته اکسیس

برند شناخته شده و پر فروش Axis، جز یکی از سیستم های امنیتی، حفاظتی محسوب می شود که طرفداران خاص خود را دارد. از مهم ترین نقاط قوت این برند ارائه محصولات با کیفیت و متنوع است. بدنه این دوربین ها از دوام بالایی برخودار می باشد و در ساخت آنها از لنزهای باکیفیت استفاده شده است، همچنین مجهز به تکنولوژی پروتکل اینترنت هستند. از مهم ترین قابلیت هایی که این تکنولوژی به همراه دارد، می توان به کاهش فضای ذخیره سازی اشاره نمود که باعث می شود پهنای باند کمتری در نظر گرفته شود. به کمک این قابلیت، کاربران زیادی به سمت این برند سوق پیدا کردند.

دوربین مداربسته برند اکسیس

همچنین می توان به واسطه این دوربین، بر روی دیتاهای بدست آمده، تحلیل صحیح انجام داد تا کاربر در لحظه بتواند به این تنظیمات دسترسی داشته باشد. در بین دوربین های مداربسته تحت شبکه، اسم برند اکسس همیشه به چشم می خورد و دوربین های ای پی اکسس می توانند در سیستم های امنیتی بسیار خوب عمل کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن

این برند پرچم دار توانسته است در سال 2018 به عنوان پر فروش ترین دوربین مداربسته و رتبه اول دنیا معرفی شود. این کمپانی فعالیت خود را به صورت مستمر از سال 2001 آغاز نموده و بخشی از این پیشرفت ها منوط به تخصیص 7 درصد از سود سالیانه فروش شرکت به بخش تحقیق و توسعه است. هایک ویژن (Hikvision) یکی از برندهای مطرح چینی در زمینه سیستم های امنیتی نظارتی است. این شرکت با قدمتی بالغ بر 20 سال سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم چند فاکتور مهم در دوربین های مداربسته هایک ویژن را مورد بررسی قرار دهیم می توان به کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، طول عمر بالا، ارائه نرم افزار مدیریتی اختصاصی و متنوع بودن این تجهیزات اشاره نمود.

علاوه بر این موارد، از تکنولوژی های روز دنیا نظیر قابلیت تشخیص چهره به کمک (AI) هوش مصنوعی برخوردار است و مجهز به لنزهای با کیفیت و قدرتمند می باشند. همچنین به دلیل سازگاری با سایر برندهای دوربین مداربسته، می توان در یک سیستم نظارتی بزرگ از برندهای دیگر نیز در کنار دوربین های هایک ویژن استفاده نمود. این دوربین های قدرتمند را به آسانی می توان تنظیم، راه اندازی و نصب نمود. از این رو از رابط کاربری ساده ای برخوردارند که این امر یک مزیت محسوب می شود. دوربین های IP هایک ویژن یکی از سری دوربین های پر فروش می باشد که می توان گزینه مناسبی در زمان خرید دوربین آی پی باشد. همچنین گروه دیگری از دوربین های HD هایک ویژن در لیست دوربین های تولیدد این شرکت نیز به چشم می خورد.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن

دوربین مداربسته داهوا

یکی دیگر از دوربین های مداربسته چینی، مربوط به کمپانی داهوا (Dahua) است و به دلیل داشتن قابلیت های مختلفی که دارد، خواهان بسیاری در بازار پیدا کرده است. از این رو توانسته است سهم مشخصی از بازار را در دست گیرد و پاسخ گوی نیازهای مختلف مشتریان بوده است. محصولات نظارتی این شرکت با داشتن فناوری های روز دنیا و قیمت های مقرون به صرفه جز پر فروش ترین دوربین ها هستند.

یکی از نقاط قوت دوربین های داهوا سطح کیفی و وضوح تصاویر قابل ثبت با این تجهیز است و از دیگر قابلیت های دوربین های داهوا می توان به پشتیبانی از شبکه، نحوه ذخیره سازی ابری، قابلیت پردازش تصویر قدرتمند، پشتیبانی از تکنولوژی هوشمند و داشتن بخش سخت افزاری و نرم افزاری قوی در دوربین های مداربسته داهوا اشاره نمود. دوربین های آی پی داهوا بخش بزرگی از بازار فروش دوربین های آی پی با کیفیت را در این برند چینی به خود اختصاص داده اند. همچنین در بازار فروش دوربین های مداربسته آنالوگ می توان فروش دوربین های مداربسته HDCVI داهوا را همیشه در صدر فروش مشاهده نمود که به دلیل کیفیت بالای این محصولات، این اتفاق می افتد.

دوربین مداربسته برند داهوا

دوربین مداربسته هایلوک

یکی از برندهای به نسبت نوظهور در عرصه تجهیزات امنیتی، برند هایلوک (Hilook) می باشد. این برند در مقایسه با کیفیت مطلوبی که ارائه می دهد از قیمت پایینی برخوردار است و بسیاری از کاربران را به خود جذب نموده است. برند هایلوک در واقع به نوعی مدل اقتصادی هایک ویژن است و به واسطه پشتوانه هایک ویژن در بین کاربران از اعتبار خوبی برخوردار می باشد. عمده استفاده دوربین های هایلوک برای محیط های محدود، متوسط و کوچک است و از اصلی ترین نقاط قوت آن می توان به ظاهر زیبای دوربین های مداربسته هایلوک اشاره نمود. دوربین های هایلوک را می توان جز پر فروش های بازار تجهیزات امنیتی بر شمرد.

دوربین مداربسته برند هایلوک

کلام آخر

در پایان برندهای شناخته دوربین مداربسته در حوزه تجهیزات امنیتی، نظارتی را به شما عزیزان معرفی کردیم. در خصوص ویژگی ها و قابلیت های هر برند صحبت شد تا با مطالعه درباره برندهای مختلف بتوانید به وجه تمایز هر برند پی ببرید و بتوانید انتخاب درستی از بین برندهای متنوع موجود در بازار داشته باشید. همچنین در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، می توانید به صفحه مقاله راهنمای خرید دوربین مداربسته مراجعه کنید و با بررسی فاکتورهای مهم ذکر شده در آن مقاله، خرید رضایت بخشی داشته باشید.

پربازدیدترین مطالب

پمپ ها مدل ها و برند های مختلفی دارند. آنچه از پمپ ها انتظار می رود سیال را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهد در این رابطه مابین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد. بدین مفهوم که؛ پمپ هایی که دبی زیادی را انتقال می دهند فشار کمتری تولید می کنند و برعکس آن نیز صادق است، یعنی پمپ هایی که فشار زیادی تولید می کنند دبی کمتری تولید می کنند. برای انتخاب یک پمپ اولین موضوع مقدار دبی و میزان فشار لازم است.

6 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

منبع تحت فشار با نام های دیگری اعم از مخزن دیافراگمی یا منبع تحت فشار نیز شناخته می شود. چگونه باید این محصول را انتخاب نماییم؟ در زمان استفاده از این محصول چه نکاتی حیاتی می باشند؟

6 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

ماینر دستگاهی است برای استخراج بیت کوین که همان ارز دیجیتال است و توسط شرکت هایی چون BITMAIN که پیشتاز این نوع صنعت گردیده، تولید می شود.

6 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

پرلیت یک نوع سنگ آتش فشانی از نوع سیلیکات بوده که به علت منجمد شدن گدازه های آتش فشانی مقداری آب (2 تا 5 درصد) در آن ذخیره می شود که توسط حرارت بین 400 تا 1300 درجه سانتی گراد آب موجود در داخل آن خارج شده و این عمل باعث می شود تا ماده خاکستری داخل آن تغییر رنگ داده و ماده ای سفید رنگ به نام پرلیت ایجاد گردد.

6 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

محصولات قابل تولید با دستگاه تزریق پلاستیک صنعت رنگ، صنایع نظامی، صنایع ارتباطی، صنایع هوایی، صنعت راهسازی و شهرسازی، صنعت ساختمان، لوازم تزئینی، صنعت باغبانی و کشاورزی، صنعت خودرو و ...

6 تیر , 1403 بیشتر بخوانید

بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟ معرفی کم صداترین، قویترین و بهترین پمپ آب خانگی و کشاورزی در ایران، در این مقاله به تفصیه به این مضوع پرداخته و بهترین پمپ ها را همچنین بر اساس نوع و توان معرفی می کنیم.

6 تیر , 1403 بیشتر بخوانید